Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2015 14:04 

Hardtraxx Elite

"Alle Duitsers zijn homo" vocals onderzetten en je hebt een simpele leuke edit. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 15:54 

Hardtraxxer

Nu ik weer een beetje bij ben gekomen van Q-Base krijg ik hier steeds en steeds meer zin in! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 15:59 

Hardtraxx Veteran

Andromeda schreef:

"Alle Duitsers zijn homo" vocals onderzetten en je hebt een simpele leuke edit. :)

Denk niet dat Q er zo blij mee is wanneer een DJ de hele zaal 'direct' (met alleen het deuntje doet hij dat niet) aanzet om dit te schreeuwen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 16:00 

Hardtraxx Veteran

dennisje030 schreef:
Nu ik weer een beetje bij ben gekomen van Q-Base krijg ik hier steeds en steeds meer zin in! :clap:

Mocht even duren ofniet haha, heb je een after van een week gehad ofzo :lol:

Maar verder wel met je eens, mijn zin begint ook te komen :drool: Alleen de outfit wordt nog een dingetje, heb nog geeeen idee :O
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 16:00 

Hardtraxx Veteran

White Stripes :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2015 16:02 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
dennisje030 schreef:

Mocht even duren ofniet haha, heb je een after van een week gehad ofzo :lol:

Maar verder wel met je eens, mijn zin begint ook te komen :drool: Alleen de outfit wordt nog een dingetje, heb nog geeeen idee :O

Ondertussen al wel weer 100% hersteld, vorig week maandag&dinsdag was ik er wel even klaar mee :P

Hier hetzelfde, moet ook nog wat gaan bedenken. Eerst maar eens bedenken hoe ik überhaupt wil gaan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 21:31 

Hardtraxx Addict

https://www.ticketswap.nl/88057/x-qlusi ... l/2872/vip

Er staan nu een aantal VIP tickets op, dus iemand die echt heel graag wilt kan nu zijn slag slaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 21:32 

Hardtraxx Veteran

Die Bill Privé heeft al 9 VIP kaarten verkocht en heeft er nu nog 6 opstaan... :/

EDIT: hij heeft op ticketswap al 185 kaarten verkocht. Kut kneuzen die enkel kaartjes kopen om ze met winst weer te verkopen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 21:40 

Hardtraxx Veteran

Grim schreef:
Die Bill Privé heeft al 9 VIP kaarten verkocht en heeft er nu nog 6 opstaan... :/

EDIT: hij heeft op ticketswap al 185 kaarten verkocht. Kut kneuzen die enkel kaartjes kopen om ze met winst weer te verkopen :x

Zou me niet eens verbazen als je met zoveel kaarten uberhaupt een hoop neppe ertussen hebt zitten. Blij dat ik de mijne al heb. Bij vlagen al gruwelijk zin in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 21:40 

Hardtraxx Addict

Grim schreef:

Ik weet niet hoe goed die beveiliging van Ticketswap is, ik zag het er op staan dus dacht laat het maar even weten. Dalijk verkoopt die dubbele kaarten of iets.

edit:

https://www.facebook.com/profile.php?id=100006322323677
Hij heeft maar 83 vrienden, woon in Frankrijk. Heeft boven de 180 kaarten verkocht op Ticketswap. Volgens mij is dit gewoon een fake account, jammer dat Ticketswap hier niks aan doet. Misschien verkoopt hij wel legitieme tickets maar zo'n profiel vertrouw ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 21:47 

Hardtraxx Veteran

Dubbele tickets gaat niet, alle tickets worden 'gescanned' door ticketswap.

Source: Had een keer een reeds verkocht ticket proberen te uploaden om een maat te laten zien hoe ticketswap werkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 21:47 

Hardtraxx Veteran

Is geen fake account, gewoon een prive Facebook voor dingen die niks met zijn werk bij Festimove te maken hebben blijkbaar ;)
Als je even in zn vrienden kijkt zie je z'n andere account ook namelijk:
https://m.facebook.com/profile.php?id=100009571751819
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 22:39 

Hardtraxx Veteran

Iemand had ticketswap al gewaarschuwd. Hun reactie was dat al zijn 180 verkochte tickets legitiem waren, dus deden ze er niks aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 23:10 

Hardtraxx Veteran

Ja het is gewoon een handelaar dat ticketswap als platform gebruikt, overtreed verder geen regeltjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2015 23:12 

Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
Ja het is gewoon een handelaar dat ticketswap als platform gebruikt, overtreed verder geen regeltjes

Precies, als hij binnen de richtlijnen van Ticketswap blijft kunnen ze niks doen tegen zo iemand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2015 09:29 

Hardtraxx Newbie

Rickzel schreef:
Norther66 schreef:

Precies, als hij binnen de richtlijnen van Ticketswap blijft kunnen ze niks doen tegen zo iemand.

En willen ze er niks aan doen denk ik. Ticketswap heeft er ook alleen maar baat bij dat er veel kaarten worden verkocht via hun.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2015 15:37 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
Is geen fake account, gewoon een prive Facebook voor dingen die niks met zijn werk bij Festimove te maken hebben blijkbaar ;)
Als je even in zn vrienden kijkt zie je z'n andere account ook namelijk:
https://m.facebook.com/profile.php?id=100009571751819

Tripandteuf is een busreisorganisatie. Die kopen een hoop kaartjes in voor de busreizigers om als combitickets te verkopen. Als de opkomst wat tegenvalt, heb je er een hoop over. Die kunnen op Ticketswap. Zou goed kunnen dat ie er expres teveel koopt voor de zwarte markt, maar er is niet echt iets heel ergs aan de hand ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 17:15 

Hardtraxx Elite

Is viagogo ook een beetje betrouwbaar voor XQlusive kaarten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 17:28 

Hardtraxx Addict

Lennard95 schreef:

is een officiele partner van q-dance
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 19:56 

Hardtraxx Veteran

Lennard95 schreef:

Je wordt afgezet met de prijzen, maar ze zijn in ieder geval betrouwbaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2015 20:26 

Hardtraxx Elite

Steffnov schreef:
Lennard95 schreef:

Je wordt afgezet met de prijzen, maar ze zijn in ieder geval betrouwbaar

Merk ik 100 euro betalen voor een kaart van 50 euro xd maar goed hij is dus binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 23:15 

Hardtraxx Veteran

Nog maar een weekje te gaan! Zin begint nu echt te komen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 23:42 

Hardtraxx Veteran

Nederland broek binnen. Ik ga zo heerlijk voor lul lopen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2015 23:50 

Kraak... Piep...

Paultheone schreef:
Nederland broek binnen. Ik ga zo heerlijk voor lul lopen :yay:

Jij durft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 10:08