Ja en DJ Adolf sluit af hahahaahahaha
Dan gaan de handjes wel omhoog.wrote:Ja en DJ Adolf sluit af hahahaahahaha
Dan gaan de handjes wel omhoog.wrote:Ja en DJ Adolf sluit af hahahaahahaha
In de Gashouder?wrote:Ja en DJ Adolf sluit af hahahaahahaha
Volgens sommigen uit het westland behoort twente tot Duitsland dusja.... :')wrote:Wel alleen maar Duitse hardstyle DJ's boeken dus, uuuh..
Rädikale Redemptzion, Akt auf Rage, Kripsisch und Wütefaustwrote:Volgens sommigen uit het westland behoort twente tot Duitsland dusja.... :')wrote:Wel alleen maar Duitse hardstyle DJ's boeken dus, uuuh..
Het is maar een suggestie hoor, XQlusive Deutschland vind ik ook best een leuk onderwerp, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen dit waardeert.wrote:Eerst zelf mee off-topic mee lullen en 6min later zeggen dat het weer on-topic moet.
Alleen Warface komt hier niet vandaan.wrote:Crypsis, Radical Redemption, Angerfist, Act of Rage, Warface
Limburg en zo, is toch ook allemaal hetzelfdewrote:Alleen Warface komt hier niet vandaan.wrote:Crypsis, Radical Redemption, Angerfist, Act of Rage, Warface
subzeroproject en een ton aan hardcore djs.wrote:Atmozfears en Requiem mag je dan ook noteren
Ohja is goed! Lang leven de koning. Hoezeewrote:Zullen we het weer over XQlusive Holland gaan hebben trouwens?
wrote:Mashup Jack heeft al een mash genaakt van Swagger en 5 Euro? Op je muil!
met een alleen een muur als decorwrote:In de Gashouder?wrote:Ja en DJ Adolf sluit af hahahaahahaha

wrote:Dan gaan de handjes wel omhoog.wrote:Ja en DJ Adolf sluit af hahahaahahaha