Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 34  Volgende
Bericht Geplaatst op 10 sep 2015 08:10 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ja en DJ Adolf sluit af hahahaahahaha
Bericht Geplaatst op 10 sep 2015 08:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ja en DJ Adolf sluit af hahahaahahaha


Dan gaan de handjes wel omhoog.
Bericht Geplaatst op 10 sep 2015 09:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ja en DJ Adolf sluit af hahahaahahaha


In de Gashouder? :corn:
Bericht Geplaatst op 10 sep 2015 10:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bericht Geplaatst op 10 sep 2015 19:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wel alleen maar Duitse hardstyle DJ's boeken dus, uuuh..
Bericht Geplaatst op 10 sep 2015 19:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bericht Geplaatst op 10 sep 2015 19:57 
 
Hardtraxx Veteran

SAIN7 schreef:
Wel alleen maar Duitse hardstyle DJ's boeken dus, uuuh..

Volgens sommigen uit het westland behoort twente tot Duitsland dusja.... :')
Bericht Geplaatst op 10 sep 2015 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crypsis, Radical Redemption, Angerfist, Act of Rage, Warface

:corn:
Bericht Geplaatst op 10 sep 2015 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
SAIN7 schreef:
Wel alleen maar Duitse hardstyle DJ's boeken dus, uuuh..

Volgens sommigen uit het westland behoort twente tot Duitsland dusja.... :')


Rädikale Redemptzion, Akt auf Rage, Kripsisch und Wütefaust
Bericht Geplaatst op 10 sep 2015 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zullen we het weer over XQlusive Holland gaan hebben trouwens?
Bericht Geplaatst op 10 sep 2015 20:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerst zelf mee off-topic mee lullen en 6min later zeggen dat het weer on-topic moet. :lol:
Bericht Geplaatst op 10 sep 2015 21:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Eerst zelf mee off-topic mee lullen en 6min later zeggen dat het weer on-topic moet. :lol:

Het is maar een suggestie hoor, XQlusive Deutschland vind ik ook best een leuk onderwerp, maar ik kan me voorstellen dat niet iedereen dit waardeert.
Bericht Geplaatst op 10 sep 2015 21:23 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Crypsis, Radical Redemption, Angerfist, Act of Rage, Warface

:corn:

Alleen Warface komt hier niet vandaan.
Bericht Geplaatst op 10 sep 2015 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Atmozfears en Requiem mag je dan ook noteren
Bericht Geplaatst op 10 sep 2015 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Chroman schreef:
Crypsis, Radical Redemption, Angerfist, Act of Rage, Warface

:corn:

Alleen Warface komt hier niet vandaan.

Limburg en zo, is toch ook allemaal hetzelfde
Bericht Geplaatst op 10 sep 2015 21:33 
 
Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Atmozfears en Requiem mag je dan ook noteren

subzeroproject en een ton aan hardcore djs.


Vergeet XQLusive duitsland, ik ga binnenkort mijn eigen Xqlusive Twente organiseren.

aan de artiesten zal het niet liggen.
Bericht Geplaatst op 10 sep 2015 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mee eensch. :bomb: :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 11 sep 2015 09:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:

Toen Radical hier de Hangar mee af sloot :drool: :drool: :drool:
Bericht Geplaatst op 11 sep 2015 09:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahahaha ja en yes yes remix :loving:
Bericht Geplaatst op 11 sep 2015 09:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Zullen we het weer over XQlusive Holland gaan hebben trouwens?

Ohja is goed! Lang leven de koning. Hoezee
Bericht Geplaatst op 11 sep 2015 12:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mashup Jack heeft al een mash genaakt van Swagger en 5 Euro? Op je muil!
Bericht Geplaatst op 11 sep 2015 12:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Mashup Jack heeft al een mash genaakt van Swagger en 5 Euro? Op je muil!


RoelofBerlikum schreef:


:P
Bericht Geplaatst op 11 sep 2015 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chas1n schreef:
Pommer schreef:
Ja en DJ Adolf sluit af hahahaahahaha


In de Gashouder? :corn:


met een alleen een muur als decor
Bericht Geplaatst op 12 sep 2015 18:36 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 18 sep 2015 16:24 
 
Hardtraxxer

Duke schreef:
Pommer schreef:
Ja en DJ Adolf sluit af hahahaahahaha


Dan gaan de handjes wel omhoog.


:lol: :lol: xd
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten