Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2015 15:07 

Hardtraxxer

SAIN7 schreef:
Miwer schreef:
Hoe zit het eigenlijk met de drukte in de ziggo dome.
Enige keer dat ik er geweest ben was tijdens die headhunterz show en toen was het later op de avond veel te druk.

Wow, mogen wij een vraag van Miwer beantwoorden? :worship:
Freaqshow was enorm druk met 'het 12 uur moment'. Toen was alleen area 2 ook open, de rest van de avond viel het wel mee.. Kon je makkelijk dansen.

Qapital was rond 12u nog rustig en pas om 1 uur werd het enorm druk op de vloer. Je moet gewoon de goede spots vinden maar het kan dus zo druk gemaakt worden door Q-Dance dat je alleen maar kan springen op de vloer en dan zullen er nog spots vrij zijn op de tribunes en decks.

Inderdaad, 12u moment van Freaqshow was druk, maar daarna was het prima te doen! Veel mensen die lekker naar de tribune vertrekken na een paar uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2015 15:13 

Hardtraxx Addict

Rowanbass schreef:
SAIN7 schreef:
Miwer schreef:
Enige keer dat ik er geweest ben was tijdens die headhunterz show en toen was het later op de avond veel te druk.

Freaqshow was enorm druk met 'het 12 uur moment'. Toen was alleen area 2 ook open, de rest van de avond viel het wel mee.. Kon je makkelijk dansen.

Qapital was rond 12u nog rustig en pas om 1 uur werd het enorm druk op de vloer. Je moet gewoon de goede spots vinden maar het kan dus zo druk gemaakt worden door Q-Dance dat je alleen maar kan springen op de vloer en dan zullen er nog spots vrij zijn op de tribunes en decks.

Inderdaad, 12u moment van Freaqshow was druk, maar daarna was het prima te doen! Veel mensen die lekker naar de tribune vertrekken na een paar uur.

Ik denk dat als iedereen rond 22:00/23:00 binnen komt dat het pas 03:00/04:00 rustiger word.. Ben bang dat ze het helemaal stampens vol maken en als je naar XQ Holland komt ben je denk niet van plan om op de tribune plaats te nemen. Natuurlijk zijn er wel momenten waarop je denkt dat je ff genoeg hebt en je benen rust nodig hebben etc.
We zullen vanzelf zien hoe druk Q-Dance het laat zijn, maar verwacht maar drukte รก la Freaqshow 12u moment.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2015 16:13 

Hardtraxx Addict

SAIN7 schreef:
Miwer schreef:

Haha ja ik weet gewoon de dingen die makkelijk te vinden zijn maar waar mensen meestal te lui voor zijn :P

Maar bedankt voor het antwoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2015 19:52 

Hardtraxx Addict

Nou gekke dj's, neem eens wat enorm goede Nederlandstalige liedjes voor die mash-ups en remixen! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2015 20:15 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Godver ook geen kaartje, als er nog iemand 1 over heeft stuur dan please even een PM.

Edit: is al geregeld :D

Hoezo jij wel en ik niet? Ik was eerder :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2015 20:46 

Bierkoning

SL8492 schreef:
Pommer schreef:
Godver ook geen kaartje, als er nog iemand 1 over heeft stuur dan please even een PM.

Edit: is al geregeld :D

Hoezo jij wel en ik niet? Ik was eerder :(

Connecties :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2015 20:50 

Hardtraxx Veteran

Dankzij Joey ik ook van de partij :clap: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 02:24 

Hardtraxx Veteran

Wtf? Serieus al meteen uitverkocht ja? Had niet eens door dat de kaartverkoop al begonnen was... Pff balen, hopelijk kom ik nog iets tegen en anders maar naar Refuse.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 10:13 

Hardtraxx Veteran

Voorspelling: Q komt met een gigantische zaad lineup, iedereen gaat er met veel te hoge verwachtingen heen, de sfeer zal nooit het hmh gehalte krijgen, en de dj's die geboekt staan zijn te lui om leuke edits te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 10:14 

Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
Voorspelling: Q komt met een gigantische zaad lineup, iedereen gaat er met veel te hoge verwachtingen heen, de sfeer zal nooit het hmh gehalte krijgen, en de dj's die geboekt staan zijn te lui om leuke edits te maken.

Je hebt niet op tijd een kaartje kunnen kopen zeker xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 10:15 

Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:

Ik sta hier 100% achter nu ik ook geen kaartje heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 11:48 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:

Nooit interesse gehad in een kaartje. Als ik die nacht fissa ga houden is dat in rotjeknor :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 12:00 

Hardtraxx Addict

Jordi schreef:
Basshunterzz schreef:

Nooit interesse gehad in een kaartje. Als ik die nacht fissa ga houden is dat in rotjeknor :cool:

alleen al het "woord" fissa -___-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 12:02 

Donateur

Jordi schreef:

Daar zou ik m'n lineup op samenstellen. Op DJ's die in een concept als dit zin hebben om er aandacht aan te besteden en niet met hun standaard klote overspeelde hitjeslijst aan komen zetten. En dan achteraf weer zon lulverhaal verzinnen over dat mensen voor hun plaat komen net als bij U2 en blablablabla
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 12:04 

Hardtraxx Veteran

Miwer schreef:
Jordi schreef:
Basshunterzz schreef:

alleen al het "woord" fissa -___-

miwer pls
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 12:24 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Jordi schreef:

Daar zou ik m'n lineup op samenstellen. Op DJ's die in een concept als dit zin hebben om er aandacht aan te besteden en niet met hun standaard klote overspeelde hitjeslijst aan komen zetten. En dan achteraf weer zon lulverhaal verzinnen over dat mensen voor hun plaat komen net als bij U2 en blablablabla

Josh & Wesz
Audiotricz & Atmozfears
Bass Modulators
Geck-O
Festuca
Noisecontrollers
D-Block & S-te-Fan
Da Tweekaz
Thera vs Titan
Frequencerz

Denk dat je met een line-up als dit echt een boel leuke mashups/edits te horen krijgt, lekker gevarieerd ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 12:25 

Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Da Tweekaz

Sjonge jonge jonge
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 12:27 

Donateur

Voor die line-up - Tweekaz zou ik tekenen ja, maar goed dat gaat allang niet meer met wat er in die trailer staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 12:28 

Hardtraxx Veteran

X-Qlusive >>> HOLLAND <<<, Da Tweekaz hebben daar niets te zoeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 12:30 

Donateur

Precies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 12:31 

Hardtraxx Veteran

Daar dacht ik ook al aan, maar denk dat die gasten zich prima aan kunnen passen aan het thema.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 12:43 

Hardtraxx Veteran

Atmozfears,
Audiotricz,
D-Block & S-te-Fan,
Degos & Re-Done,
Geck-O,
Josh & Wesz,
Mashup Jack / Jack of Sound,
Ran-D & Adaro,
Zany

Dit zou ik er anders ook wel graag zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 12:53 

Donateur

Headhunterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 13:11 

Hardtraxxer

Crypsis zie ik ook nog wel leuke edits maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2015 13:23 

Hardtraxx Addict

Extra kaartje is verkocht, nu dus voor 50 euro entree ipv 60 euro entree. :$
Iedereen die haat aan 'extra inkopers voor de verkoop': Ik verkoop tenminste niet voor belachelijk veel het kaartje, max 10 euro erbovenop. Het is uitverkocht dus mogen blij zijn dat niet iedere 'handelaar' er 50% boven op zet.

Zin in het feest. :beer:
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten