Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 9 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: X-Qlusive Holland XXL
Past

X-Qlusive Holland XXL

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
59 posts member since 2014
last seen Jun 2019
SAIN7 wrote:
Miwer wrote:Hoe zit het eigenlijk met de drukte in de ziggo dome.
Enige keer dat ik er geweest ben was tijdens die headhunterz show en toen was het later op de avond veel te druk.
Wow, mogen wij een vraag van Miwer beantwoorden? :worship:
Freaqshow was enorm druk met 'het 12 uur moment'. Toen was alleen area 2 ook open, de rest van de avond viel het wel mee.. Kon je makkelijk dansen.

Qapital was rond 12u nog rustig en pas om 1 uur werd het enorm druk op de vloer. Je moet gewoon de goede spots vinden maar het kan dus zo druk gemaakt worden door Q-Dance dat je alleen maar kan springen op de vloer en dan zullen er nog spots vrij zijn op de tribunes en decks.
Inderdaad, 12u moment van Freaqshow was druk, maar daarna was het prima te doen! Veel mensen die lekker naar de tribune vertrekken na een paar uur.
Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
Rowanbass wrote:
SAIN7 wrote:
Enige keer dat ik er geweest ben was tijdens die headhunterz show en toen was het later op de avond veel te druk.
Freaqshow was enorm druk met 'het 12 uur moment'. Toen was alleen area 2 ook open, de rest van de avond viel het wel mee.. Kon je makkelijk dansen.

Qapital was rond 12u nog rustig en pas om 1 uur werd het enorm druk op de vloer. Je moet gewoon de goede spots vinden maar het kan dus zo druk gemaakt worden door Q-Dance dat je alleen maar kan springen op de vloer en dan zullen er nog spots vrij zijn op de tribunes en decks.
Inderdaad, 12u moment van Freaqshow was druk, maar daarna was het prima te doen! Veel mensen die lekker naar de tribune vertrekken na een paar uur.
Ik denk dat als iedereen rond 22:00/23:00 binnen komt dat het pas 03:00/04:00 rustiger word.. Ben bang dat ze het helemaal stampens vol maken en als je naar XQ Holland komt ben je denk niet van plan om op de tribune plaats te nemen. Natuurlijk zijn er wel momenten waarop je denkt dat je ff genoeg hebt en je benen rust nodig hebben etc.
We zullen vanzelf zien hoe druk Q-Dance het laat zijn, maar verwacht maar drukte á la Freaqshow 12u moment.
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
SAIN7 wrote:

Haha ja ik weet gewoon de dingen die makkelijk te vinden zijn maar waar mensen meestal te lui voor zijn :P

Maar bedankt voor het antwoord
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2016
View on YouTube

Nou gekke dj's, neem eens wat enorm goede Nederlandstalige liedjes voor die mash-ups en remixen! :thumbup:
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 3 hours ago
Pommer wrote:Godver ook geen kaartje, als er nog iemand 1 over heeft stuur dan please even een PM.

Edit: is al geregeld :D
Hoezo jij wel en ik niet? Ik was eerder :(
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 29 days ago
SL8492 wrote:
Pommer wrote:Godver ook geen kaartje, als er nog iemand 1 over heeft stuur dan please even een PM.

Edit: is al geregeld :D
Hoezo jij wel en ik niet? Ik was eerder :(
Connecties :whistle:
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Dankzij Joey ik ook van de partij :clap: :worship:
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Wtf? Serieus al meteen uitverkocht ja? Had niet eens door dat de kaartverkoop al begonnen was... Pff balen, hopelijk kom ik nog iets tegen en anders maar naar Refuse.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Voorspelling: Q komt met een gigantische zaad lineup, iedereen gaat er met veel te hoge verwachtingen heen, de sfeer zal nooit het hmh gehalte krijgen, en de dj's die geboekt staan zijn te lui om leuke edits te maken.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 18 days ago
Jordi wrote:Voorspelling: Q komt met een gigantische zaad lineup, iedereen gaat er met veel te hoge verwachtingen heen, de sfeer zal nooit het hmh gehalte krijgen, en de dj's die geboekt staan zijn te lui om leuke edits te maken.
Je hebt niet op tijd een kaartje kunnen kopen zeker xd
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 5 hours ago
Jordi wrote:Voorspelling: Q komt met een gigantische zaad lineup, iedereen gaat er met veel te hoge verwachtingen heen, de sfeer zal nooit het hmh gehalte krijgen, en de dj's die geboekt staan zijn te lui om leuke edits te maken.
Ik sta hier 100% achter nu ik ook geen kaartje heb.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Basshunterzz wrote:Je hebt niet op tijd een kaartje kunnen kopen zeker xd
Nooit interesse gehad in een kaartje. Als ik die nacht fissa ga houden is dat in rotjeknor :cool:
M
Hardtraxx Addict
1885 posts member since 2013
last seen Mar 2020
Jordi wrote:
Nooit interesse gehad in een kaartje. Als ik die nacht fissa ga houden is dat in rotjeknor :cool:
alleen al het "woord" fissa -___-
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Daar zou ik m'n lineup op samenstellen. Op DJ's die in een concept als dit zin hebben om er aandacht aan te besteden en niet met hun standaard klote overspeelde hitjeslijst aan komen zetten. En dan achteraf weer zon lulverhaal verzinnen over dat mensen voor hun plaat komen net als bij U2 en blablablabla
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 26 days ago
Miwer wrote:
Jordi wrote:
alleen al het "woord" fissa -___-
miwer pls
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
TiMOTHYb wrote:
Daar zou ik m'n lineup op samenstellen. Op DJ's die in een concept als dit zin hebben om er aandacht aan te besteden en niet met hun standaard klote overspeelde hitjeslijst aan komen zetten. En dan achteraf weer zon lulverhaal verzinnen over dat mensen voor hun plaat komen net als bij U2 en blablablabla
Josh & Wesz
Audiotricz & Atmozfears
Bass Modulators
Geck-O
Festuca
Noisecontrollers
D-Block & S-te-Fan
Da Tweekaz
Thera vs Titan
Frequencerz

Denk dat je met een line-up als dit echt een boel leuke mashups/edits te horen krijgt, lekker gevarieerd ook.
Hardtraxx Veteran
last seen 26 days ago
Fuzzylogic wrote:Da Tweekaz
Sjonge jonge jonge
Donateur
last seen Aug 2024
Voor die line-up - Tweekaz zou ik tekenen ja, maar goed dat gaat allang niet meer met wat er in die trailer staat.
Hardtraxx Veteran
last seen 26 days ago
X-Qlusive >>> HOLLAND <<<, Da Tweekaz hebben daar niets te zoeken.
Donateur
last seen Aug 2024
Precies.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Daar dacht ik ook al aan, maar denk dat die gasten zich prima aan kunnen passen aan het thema.
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Atmozfears,
Audiotricz,
D-Block & S-te-Fan,
Degos & Re-Done,
Geck-O,
Josh & Wesz,
Mashup Jack / Jack of Sound,
Ran-D & Adaro,
Zany

Dit zou ik er anders ook wel graag zien
Donateur
last seen Aug 2024
Headhunterz
Hardtraxxer
59 posts member since 2014
last seen Jun 2019
Crypsis zie ik ook nog wel leuke edits maken
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2016
Extra kaartje is verkocht, nu dus voor 50 euro entree ipv 60 euro entree. :$
Iedereen die haat aan 'extra inkopers voor de verkoop': Ik verkoop tenminste niet voor belachelijk veel het kaartje, max 10 euro erbovenop. Het is uitverkocht dus mogen blij zijn dat niet iedere 'handelaar' er 50% boven op zet.

Zin in het feest. :beer: