Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 34  Volgende
Bericht Geplaatst op 04 jul 2015 15:08 

Hardtraxx Veteran

Jezus dat is snel.
Bericht Geplaatst op 04 jul 2015 15:43 

Hardtraxx Elite

De gewone tickets zijn inmiddels uitverkocht, VIP kan ik nog wel kiezen.
Ongelovelijk hoe snel dat gegaan is zeg!!
Bericht Geplaatst op 04 jul 2015 15:47 

Hardtraxx Addict

Vitality schreef:
De gewone tickets zijn inmiddels uitverkocht, VIP kan ik nog wel kiezen.
Ongelovelijk hoe snel dat gegaan is zeg!!

ongelofelijk dat vip niet eerder is, dat is bijna altijd zo
Bericht Geplaatst op 04 jul 2015 15:49 

Donateur

VIP in de Ziggo is dan ook echt driewerf kut. Dramatisch geluid aldaar
Bericht Geplaatst op 04 jul 2015 15:59 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
VIP in de Ziggo is dan ook echt driewerf kut. Dramatisch geluid aldaar

ik heb nog nooit ergens een vip gezien die het geld echt waard is
Bericht Geplaatst op 04 jul 2015 16:15 

Hardtraxxer

GVD wou net gaan bestellen.
Bericht Geplaatst op 04 jul 2015 16:26 

Hardtraxx Elite

stefaneke schreef:
Soundscrollerz schreef:
Ik kan me wel herinneren van de vorige editie dat de vele mensen die je dan tegenkomt vrijwel allemaal Nederlands praten. Dus het overgrote volk zal wel Nederlands zijn.

Ik denk dat de trailer niet echt buitenlandse liefhebbers aantrekt. Iedereen kan op de Q website gewoon tickets kopen dus ook buitenlanders :P zullen ze niet ineens gaan aanpassen. Misschien wel dat bij start Verkoop IP adressen uit nederland er sneller doorheen komen :P.

Bij X-Qlusive Italia in de HMH waren ook alleen maar italianen dus zullen hier ook alleen maar nederlanders binnen mogen.

Er bestaat in mijn omgeving overigens wel enorm veel belangstelling voor dit evenement. 2 jaar geleden moest ik met 3 man hier heen nadat een kleine 10 personen afhaakte, nu moet iedereen er bij zijn. Dan niet per sé "harstyle fans" maar ook veel dagjesvolk denkt er bij te moeten zijn. 2 jaar geleden was ook een enorm succes. Ik verwacht dus wel dat het uitverkocht raakt...

Deze meneer dus gewoon gelijk gekregen, netjes :p moet ook zeggen dat ik me bij je verhaal aan kan sluiten. Twee jaar geleden met groepje van 6 man erheen geweest en nu staat heel mijn facebook vol met "vrienden" die gaan. Ik hoop dus echt dat de sfeer net zo zal zijn als twee jaar terug, maar dat moeten we dus even afwachten ;)
Bericht Geplaatst op 04 jul 2015 16:38 

Hardtraxxer

Kakzooi! Geen kaartje :( wilde er graag heen.. :cry:
Bericht Geplaatst op 04 jul 2015 16:43 

Hardtraxx Newbie

f5 blijven drukken, komen steeds kaarten terug de verkoop in :D
Bericht Geplaatst op 04 jul 2015 16:48 

Hardtraxxer

Bastiaanv schreef:
f5 blijven drukken, komen steeds kaarten terug de verkoop in :D

Dankje! :D :thumbsup: :clap:
Bericht Geplaatst op 04 jul 2015 16:59 

Hardtraxx Veteran

De enige vip tickets die verkocht worden zijn vanwege het gebrek aan regular tickets volgens mij. :')
Bericht Geplaatst op 04 jul 2015 19:22 

Hardtraxx Crew

Kaartje binnen, wordt mooi! :D
Bericht Geplaatst op 04 jul 2015 19:52 

Hardtraxx Veteran

Wilde deze avond een kaartje kopen, maar niet verwacht dat het zo snel zou gaan zeg :cry: Ik zoek dus nog een ticket. Dan maar hopen dat bij de bekendmaking van de Line-up wat kaartjes te koop komen staan.

Edit: Vip is ook uitverkocht zie ik nu.
Bericht Geplaatst op 04 jul 2015 20:30 

Hardtraxx Addict

Alles is inmiddels uitverkocht.
De mensen die voor handel hebben gekocht verkopen ze nu, en misschien als de line-up bekend word gemaakt verkopen 2/25 van de mensen (snapte?) misschien wel weer hun kaartje..

Denk dat 75% ook nog niet eens weet wie er komen draaien, of de trailer hebben gezien.
Bericht Geplaatst op 04 jul 2015 20:33 

Hardtraxx Veteran

SAIN7 schreef:
Denk dat 75% ook nog niet eens weet wie er komen draaien, of de trailer hebben gezien.

Hoe moet je weten wie er komen draaien als de line-up nog niet officieel naar buiten is gebracht en je de trailer niet hebt gekeken?
Ik heb vanmiddag nadat ik mijn kaartje gekocht heb ook pas de trailer bekeken. Wil dat dan zeggen dat ik niks te zoeken heb op dit feest volgens jou?

Denk dat het echt wel mee zal vallen met dat "dagjesvolk" waar je nu op doelt. ;)
Bericht Geplaatst op 04 jul 2015 20:45 

Hardtraxx Addict

pecola-tje schreef:
SAIN7 schreef:

Hoe moet je weten wie er komen draaien als de line-up nog niet officieel naar buiten is gebracht en je de trailer niet hebt gekeken?
Ik heb vanmiddag nadat ik mijn kaartje gekocht heb ook pas de trailer bekeken. Wil dat dan zeggen dat ik niks te zoeken heb op dit feest volgens jou?

Denk dat het echt wel mee zal vallen met dat "dagjesvolk" waar je nu op doelt. ;)

Kijk je hebt twee soorten dagjesvolk. Een soort heeft wel echt zin in het feest alleen die heeft niet zoveel tijd om elk feest mee te pakken dus gaan ze naar alle hoogtepunten.. hiermee is niks mis. Maar het andere soort is: 'Oh ik weet niet wie er komt draaien of wat voor muziek er gedraaid zal worden, wat moet ik eigenlijk doen op dit feest?'

Sommigen vinden het leuk om zich in het feest te verdiepen of te kijken wie er komt draaien of hoe de trailer er uit ziet de moment dat hij uit komt. Maarja, ik heb niks tegen dagjesvolk, als 'ze' maar normaal doen en een beetje mee doen.. ik zeg niet 'Ga gelijk aan de drugs.' maar meer doe gewoon mee met de rest.

Ach, je weet denk ik wel wat je bedoeld. Zoveel zin in :clap: :beer:
Bericht Geplaatst op 04 jul 2015 21:39 

Hardtraxx Veteran

"Dagjesvolk" vind je op zonnige festivals of op Qlimax/Hard Bass. Die kiezen echt niet X-Qlusive Holland uit daarvoor..En zijn er nu ook al 2 soorten dagjesvolk? xd

Alsjeblieft hou op met zeuren man haha, iedereen die een kaartje heeft gekocht weet echt wel wat ze ongeveer kunnen verwachten op een feest als dit.
Ik kan ook zeggen dat jij t hier helemaal fout hebt omdat JIJ niet weet wat je kunt verwachten qua bezoekers, omdat je zelf ook nog maar 18 bent en nooit op X-Qlusive Holland bent geweest. ;)

OT: ben wel benieuwd naar dit feest. 2e zaal zal denk ik wel gevuld worden met raw ofzo? Ik verwacht een Deetox bijv. niet in de grote zaal omdat ze toch iets te stevig draait voor de grote massa. Al zou ik het wel erg vet vinden als ze er wel staat! :D
Bericht Geplaatst op 05 jul 2015 01:21 

Kraak... Piep...

Zenda schreef:
Kaartje binnen, wordt mooi! :D

Heu Sander, eindelijk eens :thumbup:

En pecola plez.
Dagjesvolk is gewoon een bestaand fenomeen en een bestaande term. En je kan ze inderdaad verdelen in mensen die af en toe een feestje meepakken, niet per se de muziek luisteren maar wel van de feesten houden.
Ik had een huisgenoot die vond de muziek wel ok, luisterde het niet speciaal, maar ging wel naar Hard Bass en Loudness e.d. en feest dan ook mee.

Dan heb je anderen, om het even beter te verwoorden, die heen gaan omdat er een feest is, of om te zeggen ik ben op dit feest geweest. Vinden de muziek matig, kennen alleen Lose My Mind, YoS e.d. en staan 3/4 tijd stil.

Nu is dit laatste wel veel minder geworden dan wat jaren geleden, heeft te maken met de populariteit en gangbaarheid van HS.
Bericht Geplaatst op 05 jul 2015 09:50 

Hardtraxxer

Kaarten binnen! zin om eindelijk eens naar het ziggodome te gaan. :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 05 jul 2015 10:36 

Hardtraxx Veteran

Xblister schreef:
Kaarten binnen! zin om eindelijk eens naar het ziggodome te gaan. :thumbsup:

Duur bier, magistraal geluid. Ik heb er ook zin in :love:
Bericht Geplaatst op 05 jul 2015 11:30 

Hardtraxx Veteran

Balen. Was naar de tourstart en nu te laat voor XQ, helaas pindakaas!
Bericht Geplaatst op 05 jul 2015 13:14 

Hardtraxx Addict

pecola-tje schreef:
Alsjeblieft hou op met zeuren man haha, iedereen die een kaartje heeft gekocht weet echt wel wat ze ongeveer kunnen verwachten op een feest als dit.
Ik kan ook zeggen dat jij t hier helemaal fout hebt omdat JIJ niet weet wat je kunt verwachten qua bezoekers, omdat je zelf ook nog maar 18 bent en nooit op X-Qlusive Holland bent geweest. ;)

OT: ben wel benieuwd naar dit feest. 2e zaal zal denk ik wel gevuld worden met raw ofzo? Ik verwacht een Deetox bijv. niet in de grote zaal omdat ze toch iets te stevig draait voor de grote massa. Al zou ik het wel erg vet vinden als ze er wel staat! :D

Oké touché. :p
Ik verwacht in ieder geval drukte en veel mensen die verkleed zijn en gezellige botte bierdrinkers. :D Daarnaast komt er juist naar deze X-Qlusive veel 'dagjesvolk'. Maarja iedereen mag doen en laten wat die wilt héa.
Bericht Geplaatst op 05 jul 2015 13:43 

Bierkoning

Godver ook geen kaartje, als er nog iemand 1 over heeft stuur dan please even een PM.

Edit: is al geregeld :D
Bericht Geplaatst op 05 jul 2015 15:00 

Hardtraxx Addict

Hoe zit het eigenlijk met de drukte in de ziggo dome.
Enige keer dat ik er geweest ben was tijdens die headhunterz show en toen was het later op de avond veel te druk.
Bericht Geplaatst op 05 jul 2015 15:05 

Hardtraxx Addict

Miwer schreef:
Hoe zit het eigenlijk met de drukte in de ziggo dome.
Enige keer dat ik er geweest ben was tijdens die headhunterz show en toen was het later op de avond veel te druk.

Wow, mogen wij een vraag van Miwer beantwoorden? :worship:
Freaqshow was enorm druk met 'het 12 uur moment'. Toen was alleen area 2 ook open, de rest van de avond viel het wel mee.. Kon je makkelijk dansen.

Qapital was rond 12u nog rustig en pas om 1 uur werd het enorm druk op de vloer. Je moet gewoon de goede spots vinden maar het kan dus zo druk gemaakt worden door Q-Dance dat je alleen maar kan springen op de vloer en dan zullen er nog spots vrij zijn op de tribunes en decks.
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten