Jezus dat is snel.
De gewone tickets zijn inmiddels uitverkocht, VIP kan ik nog wel kiezen.
Ongelovelijk hoe snel dat gegaan is zeg!!
ongelofelijk dat vip niet eerder is, dat is bijna altijd zowrote:De gewone tickets zijn inmiddels uitverkocht, VIP kan ik nog wel kiezen.
Ongelovelijk hoe snel dat gegaan is zeg!!
ik heb nog nooit ergens een vip gezien die het geld echt waard iswrote:VIP in de Ziggo is dan ook echt driewerf kut. Dramatisch geluid aldaar
Deze meneer dus gewoon gelijk gekregen, netjes :p moet ook zeggen dat ik me bij je verhaal aan kan sluiten. Twee jaar geleden met groepje van 6 man erheen geweest en nu staat heel mijn facebook vol met "vrienden" die gaan. Ik hoop dus echt dat de sfeer net zo zal zijn als twee jaar terug, maar dat moeten we dus even afwachtenwrote:Bij X-Qlusive Italia in de HMH waren ook alleen maar italianen dus zullen hier ook alleen maar nederlanders binnen mogen.wrote: Ik kan me wel herinneren van de vorige editie dat de vele mensen die je dan tegenkomt vrijwel allemaal Nederlands praten. Dus het overgrote volk zal wel Nederlands zijn.
Ik denk dat de trailer niet echt buitenlandse liefhebbers aantrekt. Iedereen kan op de Q website gewoon tickets kopen dus ook buitenlanderszullen ze niet ineens gaan aanpassen. Misschien wel dat bij start Verkoop IP adressen uit nederland er sneller doorheen komen
.
Er bestaat in mijn omgeving overigens wel enorm veel belangstelling voor dit evenement. 2 jaar geleden moest ik met 3 man hier heen nadat een kleine 10 personen afhaakte, nu moet iedereen er bij zijn. Dan niet per sé "harstyle fans" maar ook veel dagjesvolk denkt er bij te moeten zijn. 2 jaar geleden was ook een enorm succes. Ik verwacht dus wel dat het uitverkocht raakt...
Dankje!wrote:f5 blijven drukken, komen steeds kaarten terug de verkoop in
Hoe moet je weten wie er komen draaien als de line-up nog niet officieel naar buiten is gebracht en je de trailer niet hebt gekeken?wrote: Denk dat 75% ook nog niet eens weet wie er komen draaien, of de trailer hebben gezien.
Kijk je hebt twee soorten dagjesvolk. Een soort heeft wel echt zin in het feest alleen die heeft niet zoveel tijd om elk feest mee te pakken dus gaan ze naar alle hoogtepunten.. hiermee is niks mis. Maar het andere soort is: 'Oh ik weet niet wie er komt draaien of wat voor muziek er gedraaid zal worden, wat moet ik eigenlijk doen op dit feest?'wrote:Hoe moet je weten wie er komen draaien als de line-up nog niet officieel naar buiten is gebracht en je de trailer niet hebt gekeken?wrote: Denk dat 75% ook nog niet eens weet wie er komen draaien, of de trailer hebben gezien.
Ik heb vanmiddag nadat ik mijn kaartje gekocht heb ook pas de trailer bekeken. Wil dat dan zeggen dat ik niks te zoeken heb op dit feest volgens jou?
Denk dat het echt wel mee zal vallen met dat "dagjesvolk" waar je nu op doelt.
Heu Sander, eindelijk eenswrote:Kaartje binnen, wordt mooi!
Duur bier, magistraal geluid. Ik heb er ook zin inwrote:Kaarten binnen! zin om eindelijk eens naar het ziggodome te gaan.
Oké touché. :pwrote:Alsjeblieft hou op met zeuren man haha, iedereen die een kaartje heeft gekocht weet echt wel wat ze ongeveer kunnen verwachten op een feest als dit.
Ik kan ook zeggen dat jij t hier helemaal fout hebt omdat JIJ niet weet wat je kunt verwachten qua bezoekers, omdat je zelf ook nog maar 18 bent en nooit op X-Qlusive Holland bent geweest.
OT: ben wel benieuwd naar dit feest. 2e zaal zal denk ik wel gevuld worden met raw ofzo? Ik verwacht een Deetox bijv. niet in de grote zaal omdat ze toch iets te stevig draait voor de grote massa. Al zou ik het wel erg vet vinden als ze er wel staat!
Wow, mogen wij een vraag van Miwer beantwoorden?wrote:Hoe zit het eigenlijk met de drukte in de ziggo dome.
Enige keer dat ik er geweest ben was tijdens die headhunterz show en toen was het later op de avond veel te druk.