Laten we nou niet op de man spelen. Uiteindelijk zijn we allemaal liefhebbers van muziek. Of het nou echte hardstyle is of achterlijke carnavalmuziek.wrote:fixedwrote:ik ben Droevig*
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
I
Hardtraxxer
315 posts member since 2019
last seen Aug 2026
Ik vraag me toch wel af of IJssie niet stiekem Hardstylboy is
En ik maar denken dat het Gatekeepen er wel een beetje vanaf is bij Hardtraxx, komt de reïncarnatie van hardstylboy om de hoek kijken.
Twee zielen 1 gedachtewrote:Ik vraag me toch wel af of IJssie niet stiekem Hardstylboy is
I
Hardtraxxer
315 posts member since 2019
last seen Aug 2026
Imax Imax Imax Imax Imax
Jij mag niet naar Qlimax

Jij mag niet naar Qlimax

Als makert van carnavals muziek wil ik nu best wel een carnavalsnummer over ijssie schrijven.wrote: of achterlijke carnavalmuziek.
ijssie ging er vandoor met RTM's meissie
Denk dat hier wel markt voor is.wrote:Als makert van carnavals muziek wil ik nu best wel een carnavalsnummer over ijssie schrijven.wrote: of achterlijke carnavalmuziek.
Mij zul je ook niet op XQ Holland vinden, maar kan me indenken dat het met een grote groep daar wel gezellig kan zijn. Je moet daar ook niet met de mindset van een purist naar toe gaan. Je weet dan van tevoren dat je je gaat ergeren. Laat lekker gaan. Dat het uitverkoopt laat zien dat er genoeg interesse voor is.
Het kan ook het zoveelste Exesz/InfinI account zijn.wrote:En ik maar denken dat het Gatekeepen er wel een beetje vanaf is bij Hardtraxx, komt de reïncarnatie van hardstylboy om de hoek kijken.
Dacht idd dat gatekeepen iets van de begintijden van Hardtraxx was, maar hij leeft dan ook nog 10 jaar in het verleden.
Wat gaf het weg? een uitverkocht Gelredome een maand vtvwrote:
Denk dat hier wel markt voor is.
Nee serieus ik ben ook maar 1 keer bij XQ Holland geweest in de Ziggo en vond dat toen best geinig maar ook niet meer dan dat, maar sommigen hier doen echt veel te spastisch over dit concept en lijkt wel alsof ze hopen dat het mislukt omdat het niet in hun straatje valt (merkte ik vorig jaar al toen de kvk wat minder ging). Zoals gewoonlijk moeten sommige mensen op dit forum echt eens uit hun bubbel komen.
(Dit bedoel ik overigens niet richitng jou hoor Justin haha)
Dan heeft die wel een aantal cursussen Nederlands achter de rug inmiddels. Interpunctie en over het algemeen soepel lopende zinnen was nou niet het kenmerk van de posts van Hardstylboy.wrote:Ik vraag me toch wel af of IJssie niet stiekem Hardstylboy is
Ik denk dat je nu even vergeet dat de leden van het forum wel even bepalen wat we vet vinden met zijn allen.wrote:Wat gaf het weg? een uitverkocht Gelredome een maand vtvwrote:
Denk dat hier wel markt voor is.![]()
Nee serieus ik ben ook maar 1 keer bij XQ Holland geweest in de Ziggo en vond dat toen best geinig maar ook niet meer dan dat, maar sommigen hier doen echt veel te spastisch over dit concept en lijkt wel alsof ze hopen dat het mislukt omdat het niet in hun straatje valt (merkte ik vorig jaar al toen de kvk wat minder ging). Zoals gewoonlijk moeten sommige mensen op dit forum echt eens uit hun bubbel komen.
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 11 hours ago
Probleem is dat het forum een beetje verdeeld iswrote:Ik denk dat je nu even vergeet dat de leden van het forum wel even bepalen wat we vet vinden met zijn allen.wrote:Wat gaf het weg? een uitverkocht Gelredome een maand vtvwrote:
Waar zijn die echt hipsters die er nog bij waren in de HMH?wrote:Nee serieus ik ben ook maar 1 keer bij XQ Holland geweest in de Ziggo
Joehoee! 2009! Volgens mij ook m'n 2e feest ooit, maar wat een sfeer!wrote:Waar zijn die echt hipsters die er nog bij waren in de HMH?wrote:Nee serieus ik ben ook maar 1 keer bij XQ Holland geweest in de Ziggo
Je houdt stiekem toch wel van carnavalsmuziek hé, importbrabo.
Last edited by Mark With A Tarrel on , edited 1 time in total.
Hij heeft er vast, bitterzoete, herrineringen aan
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 11 hours ago
Joe joewrote:Joehoee! 2009! Volgens mij ook m'n 2e feest ooit, maar wat een sfeer!wrote:Waar zijn die echt hipsters die er nog bij waren in de HMH?wrote:Nee serieus ik ben ook maar 1 keer bij XQ Holland geweest in de Ziggo
Dat was me toch mooi
M
Hardtraxxer
160 posts member since 2021
last seen 14 days ago
Joe! De 2009 en 2013 versie, poah dat waren ze hoorwrote:Waar zijn die echt hipsters die er nog bij waren in de HMH?wrote:Nee serieus ik ben ook maar 1 keer bij XQ Holland geweest in de Ziggo
Ik reageerde specifiek op dat carnavalsnummer over ijssie. Daaronder geef ik zelf toch ook aan dat het uitverkopen van een teken is van genoeg interesse?wrote:Wat gaf het weg? een uitverkocht Gelredome een maand vtvwrote:
Voor mij blijft hij altijd een Achterhoeker. Niet je roots vergeten Reeve! Ik hou je in de gaten.wrote:Je houdt stiekem toch wel van carnavalsmuziek hé, importbrabo.
Idd vergeet nooit je Achterhoekse roots uit het dorp waar je broer ook direct je oom kan zijn.
Urk ligt niet in de achterhoek toch?wrote:Idd vergeet nooit je Achterhoekse roots uit het dorp waar je broer ook direct je oom kan zijn.
Was leip idd. M'n tweede feestje, in die goeie ouwe HMH, alles nog leuk/nieuw. Pavo die allerlei toffe overgangen gooide en ging scratchen in het zaaltje boven, Bass Modulatorswrote:2013 versiewrote:Waar zijn die echt hipsters die er nog bij waren in de HMH?wrote:Nee serieus ik ben ook maar 1 keer bij XQ Holland geweest in de Ziggo
Taa-tuu-taa-tuu, daar komt de politie aan. Mooie dag was dat.wrote:En als afsluiter in de grote zaal B-Front met Jack of Sound
Who was there
Nobody has said they're going yet.