Justinhafc schreef:
Denk dat hier wel markt voor is.
Wat gaf het weg? een uitverkocht Gelredome een maand vtv
Nee serieus ik ben ook maar 1 keer bij XQ Holland geweest in de Ziggo en vond dat toen best geinig maar ook niet meer dan dat, maar sommigen hier doen echt veel te spastisch over dit concept en lijkt wel alsof ze hopen dat het mislukt omdat het niet in hun straatje valt (merkte ik vorig jaar al toen de kvk wat minder ging). Zoals gewoonlijk moeten sommige mensen op dit forum echt eens uit hun bubbel komen.
(Dit bedoel ik overigens niet richitng jou hoor Justin haha)