Laat me met rust
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Was dat dat feest waar onze Bionicle z'n xxxxxxxxl stone island jas niet in de kluis gepropt kreeg?
Die afsluiting was gruwelijk en inderdaad mooi hoe die mannen toen op kwamen. Iets als 'de Bee-front en de Sjaak van het geluid'. Titan stond in de kleine zaal in een koek-en-zopie kraam te draaien, dat was ook netjeswrote:Taa-tuu-taa-tuu, daar komt de politie aan. Mooie dag was dat.wrote:En als afsluiter in de grote zaal B-Front met Jack of Sound
B
Hardtraxxer
249 posts member since 2022
last seen Sep 2025
Iemand toevallig nog een ticket over? Vriendin van mij zoekt er nog 1. 
S
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Is dat nieuw dat je tegenwoordig bij het Gelredome zelf 25 euro betaald om te parkeren? Wat een geld joh. Dan maar klein stukje lopen vanaf P-Bezoekers voor de helft van de prijs.
Aan de andere kant van de A325 is wel ruimte vlakbij de autodealers in de straat.wrote:Is dat nieuw dat je tegenwoordig bij het Gelredome zelf 25 euro betaald om te parkeren? Wat een geld joh. Dan maar klein stukje lopen vanaf P-Bezoekers voor de helft van de prijs.
Daar staan ook geen parkeerregelaars.
Ga je parkeren in Kronenburg dan is er kans dat ze controleren.
Maar volgens mij is dit overdag? Dan heb je ook veel winkelend publiek , dan kun je ook gewoon zeggen dat je naar het winkecentrum gaat.
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 10 hours ago
Wat vroeger zijn en gewoon in de wijk zetten
Doe ik al jaren met qlimax
Doe ik al jaren met qlimax
H
Hardtraxx Elite
last seen 10 hours ago
Gvd zin in gvd
Rond 3 uur daar. Te herkennen aan m'n oranje shirt.
D
Hardtraxx Newbie
13 posts member since 2020
last seen Oct 2025
Ik hoop dat je tegen die tijd wel geluid hebt…
Gênante vertoning hier. Allereerst staat het podium in het midden wat vrij irritant is. Daarnaast is in een half uur tijd de muziek al 2x uitgevallen. Er is wel een wachtmuziekje maar dat is dan geen hardstyle. Erg sneu..
B
Hardtraxxer
134 posts member since 2018
last seen Oct 2025
Was vorig jaar al zo , en dat is top! Kwa stage is het zo goed als hetzelfde met wat kleine aanpassingen. Je gaat ook niet naar XQ holland voor hardstyle , maar juist voor de combi : Nederlandstalige muziek met wat hardstyle .wrote:Gênante vertoning hier. Allereerst staat het podium in het midden wat vrij irritant is. Daarnaast is in een half uur tijd de muziek al 2x uitgevallen. Er is wel een wachtmuziekje maar dat is dan geen hardstyle. Erg sneu..
Dus niet zo lopen janken aub , en dat de muziek 2x is uitgevallen kan Q niks aan doen. Was een probleemje van de locatie. Is al gefixt
Ik vond het wel een gezellig feestje.
I
Hardtraxxer
315 posts member since 2019
last seen Aug 2026
Twee keer de muziek uitgevallen? Dat moet wel een teken zijn. Take a hint
R
Hardtraxxer
666 posts member since 2021
last seen 9 days ago
Hebben de poephoofden nou een collab met DJ Oma?
Dat is ook wel next level het publiek voor de gek houden he, diep respect stiekem.
Dat is ook wel next level het publiek voor de gek houden he, diep respect stiekem.
Ja was toch wel bijzonder om met zo'n absolute legende de studio in te duiken, je pikt er een boel van op ook.
Maar vooral een knotsgekke ervaring gehad gister
Maar vooral een knotsgekke ervaring gehad gister
H
Hardtraxx Elite
last seen 10 hours ago
Het was wel vreemd van de muziek die uit viel
Eerste keer was tijdens dj timmie die op een andere plaatst draaide dan de rest(kwam op mij over als een losse kabel)
De tweede keer was toen max enforcer zijn tweede plaat in mixte. Dit heeft toen zeker een half uur geduurd. Heb mensen met stroom kabels zien lopen. Ze hadden de inloop achtergrond muziek ook maar opnieuw aangezet (alsof ze bij qlimax die vage geluiden opnieuw aan zouden zetten)
Hier door kon max enforcer nog net een plaat draaien voor de volgende op moest komen.
Eerste keer was tijdens dj timmie die op een andere plaatst draaide dan de rest(kwam op mij over als een losse kabel)
De tweede keer was toen max enforcer zijn tweede plaat in mixte. Dit heeft toen zeker een half uur geduurd. Heb mensen met stroom kabels zien lopen. Ze hadden de inloop achtergrond muziek ook maar opnieuw aangezet (alsof ze bij qlimax die vage geluiden opnieuw aan zouden zetten)
Hier door kon max enforcer nog net een plaat draaien voor de volgende op moest komen.
Dit was wel vrij lullig inderdaad.. Tot 14:30 zonder muziek staan wachten, alleen een bandje op het podium.wrote: Hier door kon max enforcer nog net een plaat draaien voor de volgende op moest komen.
Geluid over de hele dag was ook vrij matig. Verder was het wel een gezellig feest, zoals verwacht!
Sinds wanneer wordt er live gemixed op XQ Holland?
DJ Oma heeft dat als harde eis neergelegd, anders zou ze niet komen.
Heb idd genoten, wat een mixwerkwrote:DJ Oma heeft dat als harde eis neergelegd, anders zou ze niet komen.
H
Hardtraxx Elite
last seen 10 hours ago
Sinds de eerste editiewrote:Sinds wanneer wordt er live gemixed op XQ Holland?
geloof je ook nog in sinterklaas?wrote:Sinds de eerste editiewrote:Sinds wanneer wordt er live gemixed op XQ Holland?
Nou, Outsiders zat er anders wel een paar keer naast qua mixwerk. Maar setjes zoals Oma is inderdaad weinig live aan. Heb ik bij een feest als dit ook niet zo'n moeite mee.
Het hele feest viel me trouwens 100% mee. Ik ging er nog wat sceptisch naar toe, maar ik heb me prima vermaakt. Muzikaal is het natuurlijk niet fantastisch, maar de gezelligheid en de sfeer heeft dat allemaal goed gemaakt.
Overigens viel het hoempapa en carnavals gehalte me echt reuze mee.
Het hele feest viel me trouwens 100% mee. Ik ging er nog wat sceptisch naar toe, maar ik heb me prima vermaakt. Muzikaal is het natuurlijk niet fantastisch, maar de gezelligheid en de sfeer heeft dat allemaal goed gemaakt.
S
Hardtraxxer
421 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Ook een hele leuke dag gehad. Het enige jammere vond ik dat Cryex en Rejecta maar een half uurtje draaide, waarvan 2 nummers uptempo. Sowieso vond ik het hardcore gehalte best hoog en heb ook helemaal niks met Dr. Peacock. Dat was dus een mooi moment om even te eten.
Wel hulde aan Outsiders en ook Dr. Rude die altijd erg gaaf omgaan met het tempo en er flink wat tijd in stoppen.
Wel hulde aan Outsiders en ook Dr. Rude die altijd erg gaaf omgaan met het tempo en er flink wat tijd in stoppen.
Who was there
Nobody has said they're going yet.