Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2023 11:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Laat me met rust
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2023 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was dat dat feest waar onze Bionicle z'n xxxxxxxxl stone island jas niet in de kluis gepropt kreeg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2023 12:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
corneelwr schreef:
En als afsluiter in de grote zaal B-Front met Jack of Sound :cool:


Taa-tuu-taa-tuu, daar komt de politie aan. Mooie dag was dat.

Die afsluiting was gruwelijk en inderdaad mooi hoe die mannen toen op kwamen. Iets als 'de Bee-front en de Sjaak van het geluid'. Titan stond in de kleine zaal in een koek-en-zopie kraam te draaien, dat was ook netjes :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2023 11:49 
 
Hardtraxxer

Iemand toevallig nog een ticket over? Vriendin van mij zoekt er nog 1. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2023 11:01 
 
Hardtraxxer

Is dat nieuw dat je tegenwoordig bij het Gelredome zelf 25 euro betaald om te parkeren? Wat een geld joh. Dan maar klein stukje lopen vanaf P-Bezoekers voor de helft van de prijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2023 11:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stephan_NL schreef:
Is dat nieuw dat je tegenwoordig bij het Gelredome zelf 25 euro betaald om te parkeren? Wat een geld joh. Dan maar klein stukje lopen vanaf P-Bezoekers voor de helft van de prijs.

Aan de andere kant van de A325 is wel ruimte vlakbij de autodealers in de straat.
Daar staan ook geen parkeerregelaars.
Ga je parkeren in Kronenburg dan is er kans dat ze controleren.
Maar volgens mij is dit overdag? Dan heb je ook veel winkelend publiek , dan kun je ook gewoon zeggen dat je naar het winkecentrum gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2023 11:47 
 
Hardtraxx Addict

Wat vroeger zijn en gewoon in de wijk zetten
Doe ik al jaren met qlimax
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2023 07:07 
 
Hardtraxx Addict

Gvd zin in gvd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2023 11:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rond 3 uur daar. Te herkennen aan m'n oranje shirt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2023 14:37 
 
Hardtraxx Newbie

Ik hoop dat je tegen die tijd wel geluid hebt…
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2023 14:42 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Gênante vertoning hier. Allereerst staat het podium in het midden wat vrij irritant is. Daarnaast is in een half uur tijd de muziek al 2x uitgevallen. Er is wel een wachtmuziekje maar dat is dan geen hardstyle. Erg sneu..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2023 15:59 
 
Hardtraxxer

Qamphuis schreef:
Gênante vertoning hier. Allereerst staat het podium in het midden wat vrij irritant is. Daarnaast is in een half uur tijd de muziek al 2x uitgevallen. Er is wel een wachtmuziekje maar dat is dan geen hardstyle. Erg sneu..


Was vorig jaar al zo , en dat is top! Kwa stage is het zo goed als hetzelfde met wat kleine aanpassingen. Je gaat ook niet naar XQ holland voor hardstyle , maar juist voor de combi : Nederlandstalige muziek met wat hardstyle .

Dus niet zo lopen janken aub , en dat de muziek 2x is uitgevallen kan Q niks aan doen. Was een probleemje van de locatie. Is al gefixt
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2023 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond het wel een gezellig feestje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2023 20:23 
 
Hardtraxxer

Twee keer de muziek uitgevallen? Dat moet wel een teken zijn. Take a hint
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2023 21:00 
 
Hardtraxxer

Hebben de poephoofden nou een collab met DJ Oma?

Dat is ook wel next level het publiek voor de gek houden he, diep respect stiekem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2023 21:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja was toch wel bijzonder om met zo'n absolute legende de studio in te duiken, je pikt er een boel van op ook.

Maar vooral een knotsgekke ervaring gehad gister (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2023 21:34 
 
Hardtraxx Addict

Het was wel vreemd van de muziek die uit viel
Eerste keer was tijdens dj timmie die op een andere plaatst draaide dan de rest(kwam op mij over als een losse kabel)
De tweede keer was toen max enforcer zijn tweede plaat in mixte. Dit heeft toen zeker een half uur geduurd. Heb mensen met stroom kabels zien lopen. Ze hadden de inloop achtergrond muziek ook maar opnieuw aangezet (alsof ze bij qlimax die vage geluiden opnieuw aan zouden zetten)

Hier door kon max enforcer nog net een plaat draaien voor de volgende op moest komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2023 07:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Hier door kon max enforcer nog net een plaat draaien voor de volgende op moest komen.


Dit was wel vrij lullig inderdaad.. Tot 14:30 zonder muziek staan wachten, alleen een bandje op het podium.
Geluid over de hele dag was ook vrij matig. Verder was het wel een gezellig feest, zoals verwacht! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2023 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sinds wanneer wordt er live gemixed op XQ Holland?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2023 10:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ Oma heeft dat als harde eis neergelegd, anders zou ze niet komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2023 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
DJ Oma heeft dat als harde eis neergelegd, anders zou ze niet komen.

Heb idd genoten, wat een mixwerk :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2023 13:19 
 
Hardtraxx Addict

Alm1ghty schreef:
Sinds wanneer wordt er live gemixed op XQ Holland?

Sinds de eerste editie
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2023 13:20 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Alm1ghty schreef:
Sinds wanneer wordt er live gemixed op XQ Holland?

Sinds de eerste editie


geloof je ook nog in sinterklaas?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2023 14:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nou, Outsiders zat er anders wel een paar keer naast qua mixwerk. Maar setjes zoals Oma is inderdaad weinig live aan. Heb ik bij een feest als dit ook niet zo'n moeite mee.

Het hele feest viel me trouwens 100% mee. Ik ging er nog wat sceptisch naar toe, maar ik heb me prima vermaakt. Muzikaal is het natuurlijk niet fantastisch, maar de gezelligheid en de sfeer heeft dat allemaal goed gemaakt. :beer: Overigens viel het hoempapa en carnavals gehalte me echt reuze mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2023 14:37 
 
Hardtraxxer

Ook een hele leuke dag gehad. Het enige jammere vond ik dat Cryex en Rejecta maar een half uurtje draaide, waarvan 2 nummers uptempo. Sowieso vond ik het hardcore gehalte best hoog en heb ook helemaal niks met Dr. Peacock. Dat was dus een mooi moment om even te eten.
Wel hulde aan Outsiders en ook Dr. Rude die altijd erg gaaf omgaan met het tempo en er flink wat tijd in stoppen.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten