Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2023 13:20 
 
Hardtraxx Addict

Markm93 schreef:
ijssie schreef:
HardDB schreef:
Ongelooflijk, dat mensen hier op zitten te wachten! En q zelf waarschijnlijk ook (anders organiseren ze die carnaval niet). Ik ben een oeteldonker, ik hou van carnaval maar niet van deze style carnaval. Maar verbaas mij echt dat dit het geldredome uitverkoopt. Dus aan de andere kant…..knap van q :beer:

Eigenlijk zou het verboden moeten zijn voor iedereen die hierheen gaat ooit nog naar een normaal hardstyle feest te gaan

Wat een onzin. Dit soort feestjes zijn gewoon een stuk laagdrempeliger dan de echte hardstyle feesten. Dit is ook geen feest voor de diehard hardstyle-fanatics, maar voor de gezelligheidsmensen. Veel vrienden die normaal voor een goud naar een Qlimax/Defqon of wat dan ook willen, willen wel hier naar toe.

Ga hier samen met een vriendin heen die ik idd nooit mee zou kunnen krijgen naar een qlimax ofzo.
Toch leuk om dan iets van "onze" wereld te kunnen laten zien terwijl ze zich nog vermaakt ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2023 13:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@heggenkutje

Onze wereld?, Zou me juist doodschamen om hier iemand mee naartoe te nemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2023 13:27 
 
Hardtraxx Addict

Martin Waus schreef:
@heggenkutje

Onze wereld, Zou me juist doodschamen om hier iemand mee naartoe te nemen

Tsja jij moet altijd tegen me in gaan dat weet ik. Kan je dus net zo goed gewoon laten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2023 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Martin Waus schreef:
@heggenkutje

Onze wereld, Zou me juist doodschamen om hier iemand mee naartoe te nemen

Tsja jij moet altijd tegen me in gaan dat weet ik. Kan je dus net zo goed gewoon laten.

Ik heb hetzelfde hoor, ik distantieer mijzelf echt van deze kant in het genre en je mag best weten dat ik er een haat en nijd relatie mee :lol: maar wat een ander doet is gewoon prima hoor.

Gewoon lekker gaan, veel plezier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2023 14:22 
 
Hardtraxxer

neit
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2023 14:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Riiss schreef:
neit
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2023 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Riiss schreef:
neit
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2023 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

het is
Nuracore schreef:
THArdstyler schreef:
Riiss schreef:
neit

de village people......
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2023 15:43 
 
Hardtraxx Newbie

Martin Waus schreef:
@heggenkutje

Onze wereld?, Zou me juist doodschamen om hier iemand mee naartoe te nemen

Je hoeft hier ook niet te reageren als je het niet interesseert he. Er is een markt voor. Ben 2x eerder geweest (beiden Ziggo Dome) en heb me prima vermaakt, dus tijd voor een herhaling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2023 16:49 
 
Hardtraxxer

Ach je moet dit gewoon vooral niet te serieus nemen. Toegegeven, ik ben vorig jaar niet geweest omdat ik t ook te carnaval vond. De edities in de hmh waren goud. Maar dit feest is allang niet meer de xq die t vroeger was. Nu zou ik best willen gaan, ook vanwege de vrouw om die weer eens mee te krijgen, en vanwege vrienden die ook willen gaan l. En dat zijn ook allemaal liefhebbers. Dus, ook als je naar “echte” feesten gaat kun je hier heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2023 18:19 
 
Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
Markm93 schreef:
ijssie schreef:
Eigenlijk zou het verboden moeten zijn voor iedereen die hierheen gaat ooit nog naar een normaal hardstyle feest te gaan

Wat een onzin. Dit soort feestjes zijn gewoon een stuk laagdrempeliger dan de echte hardstyle feesten. Dit is ook geen feest voor de diehard hardstyle-fanatics, maar voor de gezelligheidsmensen. Veel vrienden die normaal voor een goud naar een Qlimax/Defqon of wat dan ook willen, willen wel hier naar toe.

Ga hier samen met een vriendin heen die ik idd nooit mee zou kunnen krijgen naar een qlimax ofzo.
Toch leuk om dan iets van "onze" wereld te kunnen laten zien terwijl ze zich nog vermaakt ook

Maar het heeft er dus niks mee te maken. Het is carnaval or kermismuziek. De mensen die ik ken die niks met hardstyle hebben houden in ieder geval meer van echt goede hardstyle muziek vol met emotie en mooie melodieën dan wat zanger rinus feestmuziek met een kick eronder.

Echt appels met peren vergelijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2023 18:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Markm93 schreef:
Martin Waus schreef:
@heggenkutje

Onze wereld?, Zou me juist doodschamen om hier iemand mee naartoe te nemen

Je hoeft hier ook niet te reageren als je het niet interesseert he. Er is een markt voor. Ben 2x eerder geweest (beiden Ziggo Dome) en heb me prima vermaakt, dus tijd voor een herhaling.


Ben jij soms dat vriendinnetje van heggenkutje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2023 18:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb ook wel ff zin om ruzie te maken op een dood forum, die teringmods kijken toch niet mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2023 19:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ijssie schreef:
Het is carnaval or kermismuziek.


Ik ben voorstander van de term kroeg hardstyle; hardstyle met feestmuziek elementen wat vooral doelt op het neerzetten van een gezellige en gemoedelijke sfeer wat je in een (feest) kroeg verwacht.

ijssie schreef:
De mensen die ik ken die niks met hardstyle hebben houden in ieder geval meer van echt goede hardstyle muziek vol met emotie en mooie melodieën dan wat zanger rinus feestmuziek met een kick eronder.


Wat probeer je hiermee te zeggen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2023 21:31 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ijssie schreef:
Maar het heeft er dus niks mee te maken. Het is carnaval or kermismuziek. De mensen die ik ken die niks met hardstyle hebben houden in ieder geval meer van echt goede hardstyle muziek vol met emotie en mooie melodieën dan wat zanger rinus feestmuziek met een kick eronder.

Echt appels met peren vergelijken.


Cool, het blijft alsnog hardstyle.

Genre autisten en die alles anders classificeren dat hun niet aanstaat veranderen er niks aan. Het enige wat je doet is tegen een muur aan janken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2023 07:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Genre autisten en die alles anders classificeren dat hun niet aanstaat

hallo
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2023 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ijssie schreef:
HardDB schreef:
Ongelooflijk, dat mensen hier op zitten te wachten! En q zelf waarschijnlijk ook (anders organiseren ze die carnaval niet). Ik ben een oeteldonker, ik hou van carnaval maar niet van deze style carnaval. Maar verbaas mij echt dat dit het geldredome uitverkoopt. Dus aan de andere kant…..knap van q :beer:

Eigenlijk zou het verboden moeten zijn voor iedereen die hierheen gaat ooit nog naar een normaal hardstyle feest te gaan

Schommel te dicht bij de schutting gestaan vroeger?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2023 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ijssie schreef:
HardDB schreef:
Ongelooflijk, dat mensen hier op zitten te wachten! En q zelf waarschijnlijk ook (anders organiseren ze die carnaval niet). Ik ben een oeteldonker, ik hou van carnaval maar niet van deze style carnaval. Maar verbaas mij echt dat dit het geldredome uitverkoopt. Dus aan de andere kant…..knap van q :beer:

Eigenlijk zou het verboden moeten zijn voor iedereen die hierheen gaat ooit nog naar een normaal hardstyle feest te gaan


Niemand??? :whistle:

Oke:

Dat bepalen wij wel! :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2023 10:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Twijfel om een kaartje te kopen, maar wil graag in de toekomst ook nog hardstyle feesten mogen blijven bezoeken. Lastig dilemma.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2023 10:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet gedacht dat dit zo op tijd zou uitverkopen (minus travel & stay en vriendentafels), vorig jaar was dat het niet (als ik me dit goed herinner). Aanzienlijk verlaagd in prijs ook, als je kijkt naar Qlimax betaal je gewoon 30 euro meer. Knap van Q.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2023 10:46 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Niet gedacht dat dit zo op tijd zou uitverkopen (minus travel & stay en vriendentafels), vorig jaar was dat het niet (als ik me dit goed herinner). Aanzienlijk verlaagd in prijs ook, als je kijkt naar Qlimax betaal je gewoon 30 euro meer. Knap van Q.


Klopt inderdaad. Wij gaan met een groep vrienden waarvan een groot deel normaliter nooit naar een hardstyle feest zou gaan, maar dit dan wel pruimen. Ik schrok er ook wel van dat het ineens uitverkocht was. Had eigenlijk wel verwacht om last minute kaarten te halen zonder stress.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2023 11:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaartje verkocht omdat ik nog graag naar echte hardstyle feesten blijf gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2023 13:16 
 
Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Niet gedacht dat dit zo op tijd zou uitverkopen (minus travel & stay en vriendentafels), vorig jaar was dat het niet (als ik me dit goed herinner). Aanzienlijk verlaagd in prijs ook, als je kijkt naar Qlimax betaal je gewoon 30 euro meer. Knap van Q.

Vorig jaar was het inderdaad niet uitverkocht maar als ik het me goed herinner wel duurder dan dit jaar. (Zoekt op partyflock: ja 15 euro goedkoper dit jaar)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2023 09:43 
 
Hardtraxxer

Droevig Droevig Droevig Droevig Droevig

Met Marijke naar X-Qlusive

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2023 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ijssie schreef:
ik ben Droevig*


fixed
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten