Past

X-Qlusive Holland 2023

Time
–
Price
€69,95 (incl. fee)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
H
Hardtraxx Elite
2591 posts member since 2017
last seen 10 hours ago
Markm93 wrote:
ijssie wrote:
HardDB wrote:Ongelooflijk, dat mensen hier op zitten te wachten! En q zelf waarschijnlijk ook (anders organiseren ze die carnaval niet). Ik ben een oeteldonker, ik hou van carnaval maar niet van deze style carnaval. Maar verbaas mij echt dat dit het geldredome uitverkoopt. Dus aan de andere kant…..knap van q :beer:
Eigenlijk zou het verboden moeten zijn voor iedereen die hierheen gaat ooit nog naar een normaal hardstyle feest te gaan
Wat een onzin. Dit soort feestjes zijn gewoon een stuk laagdrempeliger dan de echte hardstyle feesten. Dit is ook geen feest voor de diehard hardstyle-fanatics, maar voor de gezelligheidsmensen. Veel vrienden die normaal voor een goud naar een Qlimax/Defqon of wat dan ook willen, willen wel hier naar toe.
Ga hier samen met een vriendin heen die ik idd nooit mee zou kunnen krijgen naar een qlimax ofzo.
Toch leuk om dan iets van "onze" wereld te kunnen laten zien terwijl ze zich nog vermaakt ook
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
@heggenkutje

Onze wereld?, Zou me juist doodschamen om hier iemand mee naartoe te nemen
H
Hardtraxx Elite
last seen 10 hours ago
Martin Waus wrote:@heggenkutje

Onze wereld, Zou me juist doodschamen om hier iemand mee naartoe te nemen
Tsja jij moet altijd tegen me in gaan dat weet ik. Kan je dus net zo goed gewoon laten.
Hardtraxx Veteran
14327 posts member since 2011
last seen 7 hours ago
heggenschaar wrote:

Onze wereld, Zou me juist doodschamen om hier iemand mee naartoe te nemen
Tsja jij moet altijd tegen me in gaan dat weet ik. Kan je dus net zo goed gewoon laten.
Ik heb hetzelfde hoor, ik distantieer mijzelf echt van deze kant in het genre en je mag best weten dat ik er een haat en nijd relatie mee :lol: maar wat een ander doet is gewoon prima hoor.

Gewoon lekker gaan, veel plezier.
Last edited by Nuracore on , edited 1 time in total.
R
Hardtraxxer
666 posts member since 2021
last seen 9 days ago
neit
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 23 days ago
Riiss wrote:neit
Hardtraxx Veteran
14327 posts member since 2011
last seen 7 hours ago
THArdstyler wrote:
Hardtraxx Veteran
8666 posts member since 2013
last seen 16 hours ago
het is
Nuracore wrote:
THArdstyler wrote:
de village people......
M
Hardtraxx Newbie
45 posts member since 2022
last seen Jun 2026

Je hoeft hier ook niet te reageren als je het niet interesseert he. Er is een markt voor. Ben 2x eerder geweest (beiden Ziggo Dome) en heb me prima vermaakt, dus tijd voor een herhaling.
M
Hardtraxxer
160 posts member since 2021
last seen 14 days ago
Ach je moet dit gewoon vooral niet te serieus nemen. Toegegeven, ik ben vorig jaar niet geweest omdat ik t ook te carnaval vond. De edities in de hmh waren goud. Maar dit feest is allang niet meer de xq die t vroeger was. Nu zou ik best willen gaan, ook vanwege de vrouw om die weer eens mee te krijgen, en vanwege vrienden die ook willen gaan l. En dat zijn ook allemaal liefhebbers. Dus, ook als je naar “echte” feesten gaat kun je hier heen.
I
Hardtraxxer
315 posts member since 2019
last seen Aug 2026
heggenschaar wrote:
Markm93 wrote:
ijssie wrote: Eigenlijk zou het verboden moeten zijn voor iedereen die hierheen gaat ooit nog naar een normaal hardstyle feest te gaan
Wat een onzin. Dit soort feestjes zijn gewoon een stuk laagdrempeliger dan de echte hardstyle feesten. Dit is ook geen feest voor de diehard hardstyle-fanatics, maar voor de gezelligheidsmensen. Veel vrienden die normaal voor een goud naar een Qlimax/Defqon of wat dan ook willen, willen wel hier naar toe.
Ga hier samen met een vriendin heen die ik idd nooit mee zou kunnen krijgen naar een qlimax ofzo.
Toch leuk om dan iets van "onze" wereld te kunnen laten zien terwijl ze zich nog vermaakt ook
Maar het heeft er dus niks mee te maken. Het is carnaval or kermismuziek. De mensen die ik ken die niks met hardstyle hebben houden in ieder geval meer van echt goede hardstyle muziek vol met emotie en mooie melodieën dan wat zanger rinus feestmuziek met een kick eronder.

Echt appels met peren vergelijken.
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Markm93 wrote:

Je hoeft hier ook niet te reageren als je het niet interesseert he. Er is een markt voor. Ben 2x eerder geweest (beiden Ziggo Dome) en heb me prima vermaakt, dus tijd voor een herhaling.
Ben jij soms dat vriendinnetje van heggenkutje?
Hardtraxx Elite
2981 posts member since 2011
last seen 1 day ago
Heb ook wel ff zin om ruzie te maken op een dood forum, die teringmods kijken toch niet mee.
Hardtraxx Veteran
3487 posts member since 2017
last seen 9 hours ago
ijssie wrote:Het is carnaval or kermismuziek.
Ik ben voorstander van de term kroeg hardstyle; hardstyle met feestmuziek elementen wat vooral doelt op het neerzetten van een gezellige en gemoedelijke sfeer wat je in een (feest) kroeg verwacht.
ijssie wrote: De mensen die ik ken die niks met hardstyle hebben houden in ieder geval meer van echt goede hardstyle muziek vol met emotie en mooie melodieën dan wat zanger rinus feestmuziek met een kick eronder.
Wat probeer je hiermee te zeggen?
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
ijssie wrote: Maar het heeft er dus niks mee te maken. Het is carnaval or kermismuziek. De mensen die ik ken die niks met hardstyle hebben houden in ieder geval meer van echt goede hardstyle muziek vol met emotie en mooie melodieën dan wat zanger rinus feestmuziek met een kick eronder.

Echt appels met peren vergelijken.
Cool, het blijft alsnog hardstyle.

Genre autisten en die alles anders classificeren dat hun niet aanstaat veranderen er niks aan. Het enige wat je doet is tegen een muur aan janken.
Hardtraxx Veteran
8666 posts member since 2013
last seen 16 hours ago
Broken Balance wrote: Genre autisten en die alles anders classificeren dat hun niet aanstaat
hallo
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
ijssie wrote:
HardDB wrote:Ongelooflijk, dat mensen hier op zitten te wachten! En q zelf waarschijnlijk ook (anders organiseren ze die carnaval niet). Ik ben een oeteldonker, ik hou van carnaval maar niet van deze style carnaval. Maar verbaas mij echt dat dit het geldredome uitverkoopt. Dus aan de andere kant…..knap van q :beer:
Eigenlijk zou het verboden moeten zijn voor iedereen die hierheen gaat ooit nog naar een normaal hardstyle feest te gaan
Schommel te dicht bij de schutting gestaan vroeger?
Hardtraxx Veteran
3892 posts member since 2013
last seen 14 hours ago
ijssie wrote:
Niemand??? :whistle:

Oke:

Dat bepalen wij wel! :list:
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 23 days ago
Twijfel om een kaartje te kopen, maar wil graag in de toekomst ook nog hardstyle feesten mogen blijven bezoeken. Lastig dilemma.
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Niet gedacht dat dit zo op tijd zou uitverkopen (minus travel & stay en vriendentafels), vorig jaar was dat het niet (als ik me dit goed herinner). Aanzienlijk verlaagd in prijs ook, als je kijkt naar Qlimax betaal je gewoon 30 euro meer. Knap van Q.
B
Hardtraxxer
249 posts member since 2022
last seen Sep 2025
Khadber wrote:Niet gedacht dat dit zo op tijd zou uitverkopen (minus travel & stay en vriendentafels), vorig jaar was dat het niet (als ik me dit goed herinner). Aanzienlijk verlaagd in prijs ook, als je kijkt naar Qlimax betaal je gewoon 30 euro meer. Knap van Q.
Klopt inderdaad. Wij gaan met een groep vrienden waarvan een groot deel normaliter nooit naar een hardstyle feest zou gaan, maar dit dan wel pruimen. Ik schrok er ook wel van dat het ineens uitverkocht was. Had eigenlijk wel verwacht om last minute kaarten te halen zonder stress.
Hardtraxxer
420 posts member since 2013
last seen 13 days ago
Kaartje verkocht omdat ik nog graag naar echte hardstyle feesten blijf gaan
H
Hardtraxx Elite
last seen 10 hours ago
Khadber wrote:Niet gedacht dat dit zo op tijd zou uitverkopen (minus travel & stay en vriendentafels), vorig jaar was dat het niet (als ik me dit goed herinner). Aanzienlijk verlaagd in prijs ook, als je kijkt naar Qlimax betaal je gewoon 30 euro meer. Knap van Q.
Vorig jaar was het inderdaad niet uitverkocht maar als ik het me goed herinner wel duurder dan dit jaar. (Zoekt op partyflock: ja 15 euro goedkoper dit jaar)
I
Hardtraxxer
315 posts member since 2019
last seen Aug 2026
Droevig Droevig Droevig Droevig Droevig

Met Marijke naar X-Qlusive

X-Qlusive Holland 2023 (30 september 2023, Gelredome Arnhem)
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 20 hours ago
ijssie wrote:ik ben Droevig*
fixed

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 15 minutes ago