Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2022 03:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feest: X-Qlusive Holland - Een Schepje Er Bovenop!
Datum: 03-09-2022
Tijd: 12:00 - 23:00
Locatie: Gelredome, Arnhem
Leeftijd: 18+
Ticketsale: 30 April 2022
Prijs: 84,95

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2022 03:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze hebben er met de prijs inderdaad een schepje bovenop gedaan, ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2022 07:11 
 
Hardtraxx Addict

Ivm de prijs lekker overslaan of last min ticketswap
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2022 08:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja is te verwachten als ze naar de Gelredome gaan. Wel veel potentie met zo'n grote zaal voor veel gekkigheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2022 08:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoop echt dat ik in elk topic iets over prijzen ga lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2022 08:40 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Tja is te verwachten als ze naar de Gelredome gaan. Wel veel potentie met zo'n grote zaal voor veel gekkigheid.


Dit, ze zullen er wel iets moois van maken maar zelfs al was het 40 euro was het nog niet genoeg mijn ding om heen te gaan :P. Laten we niet doen alsof de meesten hier anders wel waren gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2022 08:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fijn dat het overdag is, aantal jaar geleden geweest maar vond het niet mijn ding. Zeker niet voor deze prijs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2022 09:56 
 
Hardtraxxer

Zou dit er ook nooit voor over hebben, voor zo'n après ski feest XXL :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2022 09:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als de kaarten uiteindelijk voor een paar tienen op TS staan wil ik wel gaan, lekker met de fietscombi (hoi Mares). Ook vele malen beter voor een feest als dit dat het overdag is maar de aangeboden (logische) ticketprijs is het voor mij bij lange na niet waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2022 10:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb mijn portie nederlandse muziek al tijdens Snollebollekes die dag
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2022 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CptCareless schreef:
Ik heb mijn portie nederlandse muziek al tijdens Snollebollekes die dag


Hier ook, op de zondag.

Wel bijzonder om dit indoor overdag tijdens het festivalseizoen te houden, voor zo'n hoge prijs ook.
Er zal ook enigszins overlap zijn met TotalLoss Festival publiek (hier op Hardtraxx al 2 dus :P ) en nog vele andere festivals.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2022 11:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Logisch vervolg gezien de populariteit van XQlusive Holland. Tis alleen to-taal niet aan mij besteed. Ik hoop voor de mensen die wel gaan dat Q eens een keer gaat kijken wie er bereid is moeite in zijn set te steken.
Warface bijvoorbeeld... Draait gewoon 100% een normale warface set zonder 1 (!!!!!!!!!!!) edit te maken. Pisvlekje dat het is.
Zet daarnaast eens Primeshock vs Retrospect ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2022 11:35 
 
Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
Logisch vervolg gezien de populariteit van XQlusive Holland. Tis alleen to-taal niet aan mij besteed. Ik hoop voor de mensen die wel gaan dat Q eens een keer gaat kijken wie er bereid is moeite in zijn set te steken.
Warface bijvoorbeeld... Draait gewoon 100% een normale warface set zonder 1 (!!!!!!!!!!!) edit te maken. Pisvlekje dat het is.
Zet daarnaast eens Primeshock vs Retrospect ;)


Y u H8M8
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2022 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CptCareless schreef:
Ik heb mijn portie nederlandse muziek al tijdens Snollebollekes die dag


Ooh verrek, daar heb ik ook nog kaarten voor :lol:. Wel heel apart ja dat dit op dezelfde dag is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2022 18:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pffff €85 voor X-Qlusive Holland, moet toch echt niet gekker worden :lol:

Leuk dat het in de GelreDome is maar ik mag toch hopen dat dit niet uit gaat verkopen. Als je kijkt naar wat je er qua lineup voor terugkrijgt is het dat geld bij lange na niet waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2022 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

David_ schreef:
ik mag toch hopen dat dit niet uit gaat verkopen.


Pffff dit is wel een extreem treurige mindset.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2022 20:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

CptCareless schreef:
Ik heb mijn portie nederlandse muziek al tijdens Snollebollekes die dag


Ja dit feest zal niet verschillen met de snollebollekes :D

Mooi voor Q als dit uitverkocht raakt.
Maar vraag me wel af hoelang dit concept nog houdbaar blijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2022 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
CptCareless schreef:
Ik heb mijn portie nederlandse muziek al tijdens Snollebollekes die dag


Maar vraag me wel af hoelang dit concept nog houdbaar blijft.


Volgens mij neemt de vraag alleen maar toe met dit soort gekkigheid. Zie hardstyle op carnavals dagen of van die apresski hardstyle feesten met biertafels en verkleed partijtjes als Heidi of Anton aus Tirol
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2022 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Precies, vermoed dat dit feest juist veel en veel sneller uitverkoopt omdat ook de "niet hardstyle fan" hier wel eens een keer heen wil.

Ik hoef er ook niet heen, maar dit concept staat als een huis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2022 21:28 
 
Hardtraxxer

Ben ook benieuwd of dit uitverkocht raakt, ze zullen goed inzicht hebben in hoeveel vraag er is,
Maar ook op de datum?

Betekent dit trouwens ook geen Impaqt dit jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2022 23:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
David_ schreef:
ik mag toch hopen dat dit niet uit gaat verkopen.


Pffff dit is wel een extreem treurige mindset.


Niet dat ik het Q niet gun, maar meer vanuit een "vote with your wallet" principe. Zo lang het publiek zulke exorbitant hoge prijzen blijft betalen blijven de ticketprijzen stijgen. Voor een normale prijs had ik hier misschien wel tussen gestaan, maar ik vind €85 gewoon echt abnormaal hoog voor een feest als XQ Holland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2022 06:50 
 
Hardtraxx Newbie

Pff gaat nergens meer over… Met t vrouwtje gaan + drinken en parkeren kost je al snel € 300,- voor een dagje feest. Helaas ben bang dat ik veel feesten zal overslaan in de toekomst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2022 09:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
CptCareless schreef:
Ik heb mijn portie nederlandse muziek al tijdens Snollebollekes die dag


Ja dit feest zal niet verschillen met de snollebollekes :D

Mooi voor Q als dit uitverkocht raakt.
Maar vraag me wel af hoelang dit concept nog houdbaar blijft.

Gezien 3 jaar geleden de Ziggo Dome in een middag was uitverkocht verwacht ik een daverend succes voor Q-dance. Ik heb zelf helemaal niets met carnaval op steroiden, dus ik laat hem aan mij voorbij gaan. maar snap wel degelijk dat hier een grote markt voor is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2022 09:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Rickzel schreef:
David_ schreef:
ik mag toch hopen dat dit niet uit gaat verkopen.


Pffff dit is wel een extreem treurige mindset.


Niet dat ik het Q niet gun, maar meer vanuit een "vote with your wallet" principe. Zo lang het publiek zulke exorbitant hoge prijzen blijft betalen blijven de ticketprijzen stijgen. Voor een normale prijs had ik hier misschien wel tussen gestaan, maar ik vind €85 gewoon echt abnormaal hoog voor een feest als XQ Holland.


Dan ga je toch niet...? Hoezo mag qlimax wel zo duur zijn en xqlusive niet? Beide gebruiken Gelredome en beide gebruiken een shitton aan decoratie en show. Of mag het niet duur zijn omdat de line up jou persoonlijk niet aanstaat en wil je daarom dat het faalt? Want de mensen die hier heen gaan, vinden de line up prima of niet relevant. Dan is het een jouw probleem.

Sowieso laatste tijd in de feesten sectie zoveel gezeik op prijzen. Stelletje azijnzijkers mochten 2 jaar lang niet feesten, staan gezamenlijk op unmute us om op te komen voor feest industrie, nu het weer kan doet men moeilijk dat prijzen hoog zijn in een wereld waar alles duurder wordt vanwege stijgende gasprijzen. Ging het dan wel om de feestindustrie of ikke ikke ikke?

Leuk is anders, maar je zult dan gewoon een feestje of twee per jaar minder moeten doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2022 09:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Grotendeels eens met bovenstaande wel, het is niet meer het kleine XQ Holland in de HMH zoals zoveel jaren geleden. Het is net als Qlimax een populair feest met veel show en aankleding in de Gelredome, alleen dan een ander thema.

Echter zijn er wel een paar uitschieters die meer misbruik van de prijzen lijken te maken. Niet per sé deze misschien maar het klagen over prijzen en de absurde extra prijzen die je soms moet betalen is niet geheel onterecht. De feest organisatoren lijken soms gewoon al hun verlies zsm te willen inhalen op de bezoeker.

Daarnaast is het bij supermarktprijzen e.d. dat die ook gaan dalen n.a.v. de inflatie en crisis mindert. Dat is geen garantie bij feesten, drankprijzen en zo.

Dus ja, inflatie en crisis verklaart een groot deel en is vrij normaal. Kan je wel boos over zijn maar zo is de wereld op dit moment nou eenmaal. Maar zoals gezegd, er zijn een paar t.o.v. het gros die wel echt misbruik lijken te maken ten koste van de bezoeker. Het lijken wel vooral de grotere organisatoren te zijn.
1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten