Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2023 16:12 
 
Hardtraxxer

Ze lezen hier duidelijk mee. Door de twijfel even een mailtje naar de informant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2023 16:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hahah dat zou wat zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2023 16:20 
 
Hardtraxx Addict

Bericht staat ondertussen ook op alle socials

Maar ja zoals altijd, is het een verkoop truuk of waar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2023 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Bericht staat ondertussen ook op alle socials

Maar ja zoals altijd, is het een verkoop truuk of waar.


Was er niet ergens een HS event die dit ook zei en de stage maar wat naar voren zette zodat de zaal voller leek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2023 16:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Zo juist een mailtje gekregen dat het bijna uitverkocht is.
Hoe waar dit is is natuurlijk altijd maar de vraag.


Haha toevallig. Nouja die 'bijna uitverkocht' verkoop truc is vaak een paar dagen voor het event wel een trucje, maar dik een maand voor het feest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2023 16:53 
 
Hardtraxx Addict

Nuracore schreef:
heggenschaar schreef:
Bericht staat ondertussen ook op alle socials

Maar ja zoals altijd, is het een verkoop truuk of waar.


Was er niet ergens een HS event die dit ook zei en de stage maar wat naar voren zette zodat de zaal voller leek?

XQ da tweekaz had hem ver naar voren maar geen idee of dat bericht er was.

Bij hardclassics weet ik wel dat ze er altijd eerlijk over zijn en het echt een waarschuwing is
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2023 17:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was het niet qapital?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2023 17:56 
 
Hardtraxx Addict

pim__ schreef:
Was het niet qapital?

Een stage midden in kan je moeilijk naar voren zetten dus lijkt me niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2023 09:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach, de edities in de HMH waren dik en de eerste in de Ziggodome vond ik ook nog wel tof, daarna werd het voor mij teveel 'carnaval' (terwijl ik daar wel van hou) en te weinig hardstyle. Ik hoop oprecht dat het loopt en op veel dingen kan ik mij ook wel vermaken maar op een heleboel dingen ook weer niet.

Rickzel schreef:
Echt zo'n uitje met je voetbal team oid.

Ik snap 'm, maar op zulk publiek zit ik dan weer totaal niet te wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2023 10:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

XQ Frontliner was dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2023 16:04 
 
Hardtraxxer

Ennn het is uitverkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2023 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stephan_NL schreef:
Ennn het is uitverkocht.


Toch netjes van Q om dit een maand ervoor uit te verkopen.
Dit concept gaat dus nog lang niet verdwijnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2023 22:25 
 
Hardtraxxer

Ongelooflijk, dat mensen hier op zitten te wachten! En q zelf waarschijnlijk ook (anders organiseren ze die carnaval niet). Ik ben een oeteldonker, ik hou van carnaval maar niet van deze style carnaval. Maar verbaas mij echt dat dit het geldredome uitverkoopt. Dus aan de andere kant…..knap van q :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2023 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als een Snollebollekes uitverkoopt en festivals dit soort tentjes hebben maar ook dit soort muziek op kermissen en carnaval word gedraaid verbaasd mij dit juist niets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2023 00:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Exacto
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2023 01:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardDB schreef:
Ongelooflijk, dat mensen hier op zitten te wachten! En q zelf waarschijnlijk ook (anders organiseren ze die carnaval niet). Ik ben een oeteldonker, ik hou van carnaval maar niet van deze style carnaval. Maar verbaas mij echt dat dit het geldredome uitverkoopt. Dus aan de andere kant…..knap van q :beer:

Dus omdat jij het niks vind is het vreemd dat er wel genoeg mensen zijn die dit blijkbaar leuk genoeg vinden om er een ticket voor te halen? Dit feest heeft 0,0 met carnaval te maken overigens, dat claimen ze ook nergens, dus dat je carnaval leuk vind hoeft echt niet te betekenen dat je dit ook leuk vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2023 09:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik vind dit feest niks en carnaval ook. Coincedence? I think not
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2023 09:30 
 
Hardtraxxer

HardDB schreef:
Ongelooflijk, dat mensen hier op zitten te wachten! En q zelf waarschijnlijk ook (anders organiseren ze die carnaval niet). Ik ben een oeteldonker, ik hou van carnaval maar niet van deze style carnaval. Maar verbaas mij echt dat dit het geldredome uitverkoopt. Dus aan de andere kant…..knap van q :beer:

Eigenlijk zou het verboden moeten zijn voor iedereen die hierheen gaat ooit nog naar een normaal hardstyle feest te gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2023 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Ik vind dit feest niks en carnaval ook. Coincedence? I think not

Ah shit, had net kaarten voor ons gescoord inclusief een compleet verkleedpak.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2023 09:57 
 
Hardtraxx Newbie

ijssie schreef:
HardDB schreef:
Ongelooflijk, dat mensen hier op zitten te wachten! En q zelf waarschijnlijk ook (anders organiseren ze die carnaval niet). Ik ben een oeteldonker, ik hou van carnaval maar niet van deze style carnaval. Maar verbaas mij echt dat dit het geldredome uitverkoopt. Dus aan de andere kant…..knap van q :beer:

Eigenlijk zou het verboden moeten zijn voor iedereen die hierheen gaat ooit nog naar een normaal hardstyle feest te gaan

Wat een onzin. Dit soort feestjes zijn gewoon een stuk laagdrempeliger dan de echte hardstyle feesten. Dit is ook geen feest voor de diehard hardstyle-fanatics, maar voor de gezelligheidsmensen. Veel vrienden die normaal voor een goud naar een Qlimax/Defqon of wat dan ook willen, willen wel hier naar toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2023 10:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Markm93 schreef:
ijssie schreef:
HardDB schreef:
Ongelooflijk, dat mensen hier op zitten te wachten! En q zelf waarschijnlijk ook (anders organiseren ze die carnaval niet). Ik ben een oeteldonker, ik hou van carnaval maar niet van deze style carnaval. Maar verbaas mij echt dat dit het geldredome uitverkoopt. Dus aan de andere kant…..knap van q :beer:

Eigenlijk zou het verboden moeten zijn voor iedereen die hierheen gaat ooit nog naar een normaal hardstyle feest te gaan

Wat een onzin. Dit soort feestjes zijn gewoon een stuk laagdrempeliger dan de echte hardstyle feesten. Dit is ook geen feest voor de diehard hardstyle-fanatics, maar voor de gezelligheidsmensen. Veel vrienden die normaal voor een goud naar een Qlimax/Defqon of wat dan ook willen, willen wel hier naar toe.


Dit is inderdaad exact wat wij ook doen! Naar een regulier harder feest gaat niet iedereen mee uit de vriendengroep, maar hier gaan er echt een hele club mee!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2023 10:43 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

ijssie schreef:
Eigenlijk zou het verboden moeten zijn voor iedereen die hierheen gaat ooit nog naar een normaal hardstyle feest te gaan


Je zou je maar druk maken om een feest waar je geen interesse in hebt en om mensen die geen reet geven om jouw mening.

Ik zou uit protest een silent disco gaan doen oid, hoor dat dat helpt vaak.

Ik weet iig wel met wie ik liever op een feest sta, de mensen die ongeacht muziek gewoon feesten of de manische bejaarde die constant in je oor staat te zeiken over hoe kut alles is en ondanks de hints niet snapt dat je geen waarde hecht aan zn mening, geen moeilijke keuze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2023 10:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ijssie schreef:
Eigenlijk zou het verboden moeten zijn voor iedereen die hierheen gaat ooit nog naar een normaal hardstyle feest te gaan


Wat ben jij een ongelofelijke debiel zeg :lol:

edit: verduidelijkt voor amigo Niels
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2023 11:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaarne specificeren Rick, want je quote er 2.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2023 13:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Paling schreef:
Ik vind dit feest niks en carnaval ook. Coincedence? I think not

Ah shit, had net kaarten voor ons gescoord inclusief een compleet verkleedpak.....

Als we samen gaan dan ben ik erbij neef :loving:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten