Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 52  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 20:31 

Hardtraxxer

Jullie zijn echt partyboyz tegen 110 aan gek
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 20:57 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
urbandesigner schreef:
Dat lijkt mij dus ook een dikke set. Adaro draaide Inner Child op Loudness, op aanvraag van mij (a) :drool:

Ik had hem op Bass Academy gehoord, volgens mij op aanvraag van Davey :P Maar echt veel en veelste weinig gedraaid inderdaad, net zoals Frightnight :drool:

Frightnight :drool: :drool:
Man, die a2 shit uit 2008/2009 is ook gewoon heldig zeg!
Ja stinkjanus, dat zijn we jwz
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 21:29 

Bierkoning

B-Front draaide Inner Child ook op Loudness, wat een set als ik er aan terugdenk, openen met Ruff :worship: Dan nog Sonic Sabotage, Inner Child, Let It Go, Scary Noises, Magic en weet ik het wat nog meer :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 21:50 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
B-Front draaide Inner Child ook op Loudness, wat een set als ik er aan terugdenk, openen met Ruff :worship: Dan nog Sonic Sabotage, Inner Child, Let It Go, Scary Noises, Magic en weet ik het wat nog meer :love:

En Zany draaide op aanvragen van mij Who wants this en Welcome the Darkness :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2012 22:34 

Bierkoning

urbandesigner schreef:
Pommer schreef:

En Zany draaide op aanvragen van mij Who wants this en Welcome the Darkness :love: :love: :love:

Who Wants This had ik echt niet verwacht toen, helemaal geweldig :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 00:34 

Donateur

Ja na een kwartier al. Die lul xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 16:40 

Hardtraxx Addict

wow kijk de epische spelfout op de site van wishoutdoor

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 16:41 

Donateur

Episch xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 17:49 

Hardtraxxer

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 17:50 

Hardtraxx Crew

Ik zie de vout niet hoor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 17:53 

Bierkoning

wootum schreef:
Ik zie de vout niet hoor...

folgens mij is ferkooppunten verkeerd geschrefen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 17:59 

Hardtraxx Elite

Regionale schrijf je toch met dubbel A?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 19:28 

Hardtraxx Elite

oke jongens nu wordt het wel een beetje vlauw he.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2012 19:51 

Hardtraxx Elite

RobertV schreef:

Flauw*

OT: Van mij mag dit wel opschieten. Ben verliefd geworden na de beelden van vorig jaar en ben de binnenfeestjes wel weer eventjes zat.. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2012 20:10 

Hardtraxx Addict

haha, ze weten niet hoe zo februari moeten spellen dus nou hebben ze er maar maart van gemaakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2012 20:56 

Hardtraxx Newbie

Aanwezig :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 15:45 

The Magic Show

Citaat:
Can't wait to present you the theme and line-up for the sick area that The Magic Show will host on WiSH Outdoor festival this summer ;-) http://www.wishoutdoor.com/nl/ Stay tuned on their facebook page and website to keep posted
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 15:49 

Hardtraxx Veteran

Rampestamper schreef:
RobertV schreef:

Flauw*

OT: Van mij mag dit wel opschieten. Ben verliefd geworden na de beelden van vorig jaar en ben de binnenfeestjes wel weer eventjes zat.. :)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 16:30 

Wanneer start de kaartverkoop ongeveer? Denk vraag het hier eventjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 17:16 

Hardtraxxer

Chukkels schreef:
Rampestamper schreef:
RobertV schreef:

Flauw*

Afbeelding

Hoe kom je aan die foto? xD Serieus volgens mij is dat de gymzaal van mijn oude school
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 feb 2012 17:20 

Hardtraxx Addict

JEFSKIII schreef:
Wanneer start de kaartverkoop ongeveer? Denk vraag het hier eventjes.

Ik citeer van de officiele site: Regionale verkooppunten worden omstreeks maart 2012 bekend gemaakt.

Dus ik denk dat de verkoop eind maart ofzo wel zal starten, maargoed, dit raakt toch niet snel uitverkocht, dus je hebt ff de tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 18:11 

Hardtraxx Crew

Citaat:
WiSH Outdoor 2012: Line-up release & Kaartverkoop

Booyah! WiSH Outdoor is back on the track! Langzaam maar zeker vult onze kalender zich met kruisjes, wat betekent dat WiSH Outdoor steeds dichterbij komt. En aardig als we zijn, delen we met alle liefde en plezier de laatste nieuwtjes mee.
Voor hen die niet weten wat WiSH Outdoor is: allereerst, schaam je! Allertweedes, kun je hierrr (http://www.youtube.com/watch?v=2smHiNHuRic) een terugblik vinden van WiSH Outdoor 2011.

Kaartverkoop
Ben je die smile van je vriend, vriendin, oom, tante, vader, moeder, neef, nicht of kennis nu wel een beetje zat omdat ze zich in december al veilig hebben gesteld met een early bird ticket voor WiSH Outdoor? Goed nieuws mensen. Vanaf woensdag 14 maart 17:00 uur stipt zal de reguliere kaartverkoop voor WiSH Outdoor van start gaan. Boem! Tickets zijn online te verkrijgen via de website http://www.wishoutdoor.com en natuurlijk zijn er ook weer tal van verkooppunten in Nederland waar je een ticket kunt bemachtigen (de lokale verkooppunten zullen later beginnen met verkopen). Om zeker te zijn van 100% veilige tickets, koop je je online tickets natuurlijk via onze website! Ook heb je de mogelijkheid om consumptiemunten in de voorverkoop aan te schaffen tegen het reguliere tarief. Dat scheelt je een hoop tijd, geen moeite met pinnen of wachtrijen, want je kunt via deze manier op het terrein gebruik maken van een speciale snellere kassa!

Zelfde prijs, meer feest!
Wees er wel snel bij, want afgelopen jaar waren de tickets uitverkocht en we verwachten dat het dit jaar een stuk sneller zal gaan! Leuke bijkomstigheid: we stijgen lekker niet in onze prijzen, want het leven is al duur genoeg. Je kunt je tickets dus gewoon bemachtigen voor dezelfde prijzen als in 2011. Kijk hierrr (http://www.wishoutdoor.com/nl/tickets/over-tickets/) voor een overzicht met alle tickets en prijzen.

Line up Release
Ohhh shit! De line up wordt er ook nog even achteraan geknald. Jahaa, zo zijn we dan ook weer. Omdat we in 2012 leven en zelfs onze grootouders Facebook hebben, zullen de namen allereerst op de Facebook pagina van WiSH Outdoor te vinden zijn. Wil jij ook een van de eersten zijn die de lijst der lijsten mag aanschouwen? Surf dan als een gek naar http://www.facebook.com/wishoutdoor en like ons (wij liken jullie ook)! Om de spanning er in te houden, zullen we vanaf woensdag 14 maart tot en met vrijdag 16 maart de namen, in kleine stapjes, bekend maken. Omdat we moeilijk geheimen kunnen bewaren, verklappen we alvast dat we een aantal bijzondere back-to-back sessies in huis hebben. Oh, nog iets. We presenteren ook een compleet nieuwe area. Dussss.

Maak een kansje of een gokje…
Wil je wel graag naar WiSH Outdoor, maar heeft de crisis je genadeloos te pakken gehad? Schrijf je dan nu in voor onze nieuwsbrief op http://www.wishoutdoor.com en maak om de week kans op vrijkaarten. Wat nog meer? Je kunt ons liken op facebook (http://www.facebook.com/wishoutdoor) of volgen op Twitter (http://www.twitter.com/wishoutdoor) en dan maak je ook gewoon kans op tickets! Whoppa! We drinken er samen een op 30 juni en 1 juli @ WiSH Outdoor!

Afbeelding
WiSH Outdoor 2011 - Dedicated Stage
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 21:26 

Hardtraxxer

Hier ga ik wel een kaartje voor scoren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 23:47 

Hardtraxx Veteran

Waarom kan ik dit niet gewoon liken zoals alle andere dingen, moeilijk gedoe met een lijst van interesses maken enzo :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 22:23 

Zover ik weet kan je kaartjes voor WiSH bij Primera kopen in de regio.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 52  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten