WiSH Outdoor @wishoutdoor
De eerste stappen voor een WiSH Outdoor 2012 anthem zijn gezet! #wishoutdoor
De eerste stappen voor een WiSH Outdoor 2012 anthem zijn gezet! #wishoutdoor
Het gaat inderdaad om een hardstyle anthemwrote:beterr, maar een hardstyle anthem neem ik aan? Aangezien die house stage daar ook zowat evengroot is.
Dat kan idd wel zo zijnwrote:Ik denk dat ik weet wie het anthem maakt. Digital Punk & Ran-D. Die zullen hoogstwaarschijnlijk dus ook in de line up staan. Ook geen moeite mee!
wrote:Dat kan idd wel zo zijnwrote:Ik denk dat ik weet wie het anthem maakt. Digital Punk & Ran-D. Die zullen hoogstwaarschijnlijk dus ook in de line up staan. Ook geen moeite mee!Scherp!
Ja dat kan je nu ook al oordelen..wrote:Black anthem is troep, dus zal wel van PP zijn..
Zou in ieder geval mooi zijn. Ran-Dwrote:wrote:Dat kan idd wel zo zijnwrote:Ik denk dat ik weet wie het anthem maakt. Digital Punk & Ran-D. Die zullen hoogstwaarschijnlijk dus ook in de line up staan. Ook geen moeite mee!Scherp!
Jij bent echt het stereotype haattraxer he.wrote:Heb t wel even gehad met Ran-D.
Hij draait altijd dezelfde sets, nooit Innerchild, begint me gewoon te vervelen. Of vind je hem gevarieerd bezig op het moment?wrote:Jij bent echt het stereotype haattraxer he.wrote:Heb t wel even gehad met Ran-D.
Ik hoor maar weinig setjes van hem. Maar ik ben dan ook bijna nooit ergens te vinden. Zo is het met elke artiest die overal ergens optreedt. En ja Innerchild, die wil hij zelf niet meer draaien ofzo volgens mij, best wel zonde als je het mij vraagt. En Digital Punk vs. Ran-D lijkt me best wel een hele dikke set.wrote:Hij draait altijd dezelfde sets, nooit Innerchild, begint me gewoon te vervelen. Of vind je hem gevarieerd bezig op het moment?wrote:Jij bent echt het stereotype haattraxer he.wrote:Heb t wel even gehad met Ran-D.
Ik ben het hier eigelijk wel mee eens!wrote:Heb t wel even gehad met Ran-D.
Ballen!! Ik stond toen bij RR!wrote:Dat lijkt mij dus ook een dikke set. Adaro draaide Inner Child op Loudness, op aanvraag van mij (a)
Ik had hem op Bass Academy gehoord, volgens mij op aanvraag van Daveywrote:Dat lijkt mij dus ook een dikke set. Adaro draaide Inner Child op Loudness, op aanvraag van mij (a)