Verdomme zeg.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Meh, had ik met vorig jaar in het achterhoofd gehoopt eindelijk eens in de buitenlucht te staan bij een raw area... Het was weer te mooi om waar te zijn. 
Niemand verplicht je daar te gaan staan hoor.wrote:Wordt lekker zweten dan... Is het eindelijk eens mooi weer moet je verplicht in een tent gaan staan.
De line up op de main (op DBSTF, Donkeys, Moridin, TNT en misschien mystery guests) verplicht mij daartoe.wrote:Niemand verplicht je daar te gaan staan hoor.wrote:Wordt lekker zweten dan... Is het eindelijk eens mooi weer moet je verplicht in een tent gaan staan.
Ik zou je kaartje verkopen.wrote:De line up op de main (op DBSTF, Donkeys, Moridin, TNT en misschien mystery guests) verplicht mij daartoe.wrote:Niemand verplicht je daar te gaan staan hoor.wrote:Wordt lekker zweten dan... Is het eindelijk eens mooi weer moet je verplicht in een tent gaan staan.
Mysteryguest kan trouwens niet Frequencerz zijn, die zijn op vakantie
.
-
MHardtraxxer
- 208 posts member since 2012
- last seen Sep 2022
benieuwd naar toneshifterz en waverider 
Is hier ook de mogelijkheid om gratis te parkeren ergens in de buurt?
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
ZINNNNNN

-
XHardtraxxer
- 97 posts member since 2011
Ja, op het Piet van Thielplein, is maar een stukje lopenwrote:Is hier ook de mogelijkheid om gratis te parkeren ergens in de buurt?
Moet je even op google map zoeken
Toch maar een parkeerticket aangeschaft. Ik las trouwens dat je je flesje niet met water bij kan bijvullen hier? 
-
FHardtraxx Veteran
- 6062 posts member since 2010
- last seen 3 days ago
Vorige keer was dat iig fucking ranzig
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Wanneer komt die time-table eigenlijk?
Deze week, woensdags meestal?wrote:Wanneer komt die time-table eigenlijk?
Voorgaande jaren was t dat de time table uiterlijk 5 dagen van te voren kwam, dus reken op vanavond en anders morgen.
Dansenwrote:Fucking veeeeel zin
Ben echt benieuwd naar timetable.
Hoop echt van harte dat ze Tuneboy eind middag neerzetten. Of kan het niet anders dan opening set worden? In dat geval maar gewoon heel vroeg vertrekken
Last edited by Nemesyz on , edited 1 time in total.
Keihardwrote:Dansenwrote:Fucking veeeeel zin
Tita heeft gezegd dat Tuneboy niet opentwrote:Hoop echt van harte dat ze Tuneboy eind middag neerzetten. Of kan het niet anders dan opening set worden? In dat geval maar gewoon heel vroeg vertrekken![]()