En de kaartjes zijn binnen!wrote:Hier moet ik gewoon heen, 20 minuten fietsen voor mij. De voorgaande 2 jaren niet kunnen gaan, hopelijk volgend jaar dus mijn eerste keer,
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ik zit echt mega te twijfelen... hangt een beetje af van hoe ik er dan financieel bij zit denk ik...
Zaterdag is uitverkocht
De WiSH Outdoor Smashing Saturday Tickets zijn helemaal UITVERKOCHT! Er zijn nog enkele WOW! Packages (combi-tickets) & WiSH TO THE MAX Tickets (Combi+Camp WOW! tickets) beschikbaar. OP=OP!
Aaaaah KAK, vrienden en ik hadden net gisteren besloten dat we vandaag een kaartje gaan kopen.
-
SHardtraxxer
- 689 posts member since 2009
- last seen Apr 2017
Dan doe je een combiwrote:Aaaaah KAK, vrienden en ik hadden net gisteren besloten dat we vandaag een kaartje gaan kopen.
same here godverdomme. Eindelijk groepie overgehaald zodat we met auto konden. kuyt tering teifuswrote:Aaaaah KAK, vrienden en ik hadden net gisteren besloten dat we vandaag een kaartje gaan kopen.
-
J
Godverdommewrote:same here godverdomme. Eindelijk groepie overgehaald zodat we met auto konden. kuyt tering teifuswrote:Aaaaah KAK, vrienden en ik hadden net gisteren besloten dat we vandaag een kaartje gaan kopen.
Kaarten besteld met Janus, Pete, Jurheinen, Royz0r en Maarten 
Nice !! En Jurrien vertelde me laatst dat ie geen geld meer hadwrote:Kaarten besteld met Janus, Pete, Jurheinen, Royz0r en Maarten
Heeft ie ook nog niet, maar als iedereen van ons groepje gaat dan kan hij natuurlijk niet achterblijven.wrote:Nice !! En Jurrien vertelde me laatst dat ie geen geld meer hadwrote:Kaarten besteld met Janus, Pete, Jurheinen, Royz0r en Maarten
EDIT: Oh, blijkbaar is er niet voor Jurriën besteld. Nja, dan doet ie dat komende week wel.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 7 days ago
Woensdag naar alle waarschijnlijkheid, even zien hoeveel loon ik krijg 
-
J
Ik dans jullie er toch allemaal uit met me skills!!!!1!!!1!
Geen kaarten, regel nog wel wat vantevoren
.
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Dan moet je je wel eerst laten zien. Intents was ook al geen succes.wrote:Ik dans jullie er toch allemaal uit met me skills!!!!1!!!1!
-
J
Ik zal vast wel een keer de Dungeon binnen lopen gezien alle HT'ers constant daarbliven, maar niet lang want sta de rest van de dag gewoon lekker bij de mainstage want ga met een maat en 3 vriendinnen en nog een meidje, en die zalle niet zo snel naar de Dungeon gaanwrote:Dan moet je je wel eerst laten zien. Intents was ook al geen succes.wrote:Ik dans jullie er toch allemaal uit met me skills!!!!1!!!1!
Als ze mij stil zien staan blijven ze wel. Stil staan is het nieuwe losgaan.wrote: Ik zal vast wel een keer de Dungeon binnen lopen gezien alle HT'ers constant daarbliven, maar niet lang want sta de rest van de dag gewoon lekker bij de mainstage want ga met een maat en 3 vriendinnen en nog een meidje, en die zalle niet zo snel naar de Dungeon gaan
-
CHardtraxx Veteran
- 4930 posts member since 2012
- last seen Jan 2026
Dat is er één om te onthouden.wrote:Stil staan is het nieuwe losgaan.
Is mij de waarschuwing ontgaan dat het bijna uitverkocht was of?
Alleen een waarschuwing dat er nog 750 kaartjes waren die er in een halve dag doorheen warenwrote:Is mij de waarschuwing ontgaan dat het bijna uitverkocht was of?