Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 8 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 26 days ago
Lyst wrote:Ik heb wel een rijbewijs, maar raak compleet uitgeput na rijden, dus dat gaat m ook niet worden en terug lijkt me niet verantwoordelijk met spontaan flauwvallen etc. :x
Mooi kut is dat dan ofnie?
S
Lyst wrote:Ik heb wel een rijbewijs, maar raak compleet uitgeput na rijden, dus dat gaat m ook niet worden en terug lijkt me niet verantwoordelijk met spontaan flauwvallen etc. :x Naja dan maar naar een ander festival, Dreamfields ofzo.
Wattefuck mankeer jij dan? Moet je je zo fel concentreren met auto rijden? Djeezs dat klinkt niet gezond?
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Als je door chronische vermoeidheid concentratieproblemen hebt wel ja. Dan kost het veel energie om je aandacht erbij te houden. En als je dan ook nog eens heel weinig energie hebt, you do the maths.
S
Chronische vermoeidheid? Is dat hetzelfde als het vermoeidheidssyndroom dat je van klierkoorts kan krijgen? Want ik heb net klierkoorts en men heeft mij gewaarschuwd voor het vermoeidheidssyndroom als ik niet genoeg rust. Krijg ik toch liever niet dan!
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Spablauw wrote:
Lyst wrote:Ik heb wel een rijbewijs, maar raak compleet uitgeput na rijden, dus dat gaat m ook niet worden en terug lijkt me niet verantwoordelijk met spontaan flauwvallen etc. :x Naja dan maar naar een ander festival, Dreamfields ofzo.
Djeezs dat klinkt niet gezond?
Einstein.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 12 hours ago
De Line-Up was er vorig jaar op 16 maart al, mag wel eens opschieten
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Delt-A wrote:De Line-Up was er vorig jaar op 16 maart al, mag wel eens opschieten
Ja inderdaad, mag best komen deze dagen!
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
HOT NEWS: CAMPING OP WiSH Outdoor! Van vrijdagmiddag tot maandagochtend 200% party machen met een epische, exclusive pre-party op vrijdagavond? Dat kan! Maak van WiSH Outdoor een onvergetelijk weekend weg met een verblijf op onze spiksplinternieuwe camping: Camp WOW! Wat is deze?! Camp WOW = dé plek voor festivalliefhebbers. More info coming soon!
S
Hardtraxxer
689 posts member since 2009
last seen Apr 2017
wootum wrote:
HOT NEWS: CAMPING OP WiSH Outdoor! Van vrijdagmiddag tot maandagochtend 200% party machen met een epische, exclusive pre-party op vrijdagavond? Dat kan! Maak van WiSH Outdoor een onvergetelijk weekend weg met een verblijf op onze spiksplinternieuwe camping: Camp WOW! Wat is deze?! Camp WOW = dé plek voor festivalliefhebbers. More info coming soon!
Doen :thumbsup:

Mooi begin van de vakantie en dan kan ik gewoon thuis gaan douchen xD
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 29 days ago
Komen ze nu mee >.<
B
Pommer wrote:Komen ze nu mee >.<
Inderdaad wel een beetje raar dat ze daarmee komen zo lang nadat de kaartverkoop al is gestart. Als je zoiets nu nog verzint, moet je eigenlijk ook iets verzinnen om mensen die al kaarten hebben gekocht nog de mogelijkheid te bieden om deze om te ruilen.

Ook snap ik het niet helemaal, die 2 dagen hebben een totaal andere doelgroep (toch?). Dus bijna alle mensen die 2 dagen gaan, zullen mensen zijn die in de buurt wonen, en dus geen behoefte hebben aan een camping.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ja dat proberen ze dus zo een beetje te voorkomen. Dus mensen uit het hele land trekken die er ook zondag zullen en kunnen zijn. Dodo!!!
B
TiMOTHYb wrote:Ja dat proberen ze dus zo een beetje te voorkomen. Dus mensen uit het hele land trekken die er ook zondag zullen en kunnen zijn. Dodo!!!
Van wat ik heb begrepen (ben zelf nooit zondags geweest) is de zondag vooral bedoeld als een gezellige 'familiedag'. Dit sluit totaal niet aan bij de bezoekers van de eerste dag (house- en hardstyleliefhebbers).
Met andere woorden, ik zou alleen naar dag 2 gaan als ik weet dat er veel bekenden gaan, want voor de muziek hoef ik er niet heen. En je bent er alleen (min of meer) zeker van dat je veel bekenden tegenkomt, als je er in een nabijgelegen dorp/stad woont.
De enige reden die ik kan verzinnen dat iemand uit Grutjekut in Noord-Groningen op de camping zou willen, is dat het met vervoer zaterdagavond allemaal lastig is (Wish gaat redelijk lang door vergeleken met andere outdoorfeesten). Maar dan zijn er vast genoeg andere (lees: goedkopere) alternatieven.

Zo wat duidelijker dan :huh:
E
Voornamelijk voor de verre reizigers, maar een pre-party(och kut dan moet ik ook werken >.<) en zondags opstaan met bier en hele dag bier, tot maandagochtend 11 uur is wel een leuke optie....
Hardtraxxer
84 posts member since 2010
last seen Oct 2015
De hele line up staat online he, kijk maar eens op de site.
Hardtraxx Veteran
4198 posts member since 2010
last seen Mar 2020
Early set Tuneboy, DJ set AVIO :worship: :worship:

Geweldige verrassingen. :D

Sasha F live is ook geniaal trouwens, mits er niet te veel van dat nieuwe onafgewerkte spul in gaat zitten.
U
Hardtraxx Veteran
4743 posts member since 2012
last seen 15 days ago
Nu ik die line-up zie baal ik toch wel flink dat ik die dag naar Free Festival ga...
Misschien volgend jaar dan maar :P
Hardtraxx Veteran
5124 posts member since 2009
last seen May 2026
93Wesley93 wrote:Early set Tuneboy, DJ set AVIO :worship: :worship:

Geweldige verrassingen. :D

Sasha F live is ook geniaal trouwens, mits er niet te veel van dat nieuwe onafgewerkte spul in gaat zitten.
Wuuuuuut :woot:
Hardtraxx Veteran
last seen 12 hours ago
THE MAGIC SHOW
The Machine B2B Chris One LIVE
Titan
AVIO
Tuneboy (Early)
Thera
The Geminizers
Sasha F LIVE
Phrantic
Phuture Noize
Zero Sanity B2B Kevin Kaos
Clockartz
Mind.illusion B2B San Miquel
MC Shizzler

DEDICATED
D-Block & S-te-Fan
Mystery Guest 1 B2B Mystery Guest 2
Donkey Rollers LIVE
The Pitcher B2B Slim Shore
Adrenalize B2B Atmozfears
Toneshifterz
TNT
The Magic Showcase LIVE
Waverider
Submotion
Audio Addicts
MC DV8
MC Renegade
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
Dit is echt een HELE slechte lineup...
Veel meer van verwacht..
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Staat genoeg waar ik me wel bij ga vermaken (Machine b2b C1, Titan, Tuneboy, Thera, Geminizers, Sasha F, Phrantic, DR, TNT, Magic Showcase, Waverider).

Hou 'm als optie.
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Sasha F Live whuuuuuut :worship:
Hardtraxx Veteran
last seen 12 hours ago
en MC Biggah :woot: , op die stage waar ook Zanger Rinus staat
3 posts member since 2013
last seen Sep 2013
Staan echt vette namen tussen! Gaat een mooi feestje worden dit. Zekerheidje :clap:
N
Als ik nog ga, dan ga ik voor D-Passion, Lunatic & Miss Hysteria, Tieum, Titan, Thera, Chris One, The Machine, Sasha F :clap:

Distorted
Affix
D-Passion
Edge of Darkness
Fornaio
Gia
Kasparov
Lunatic
Miss Hysteria
Panic
Profreaks
Tieum