Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 28  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 02:45 

Hardtraxx Addict

Lyst schreef:
Ik heb wel een rijbewijs, maar raak compleet uitgeput na rijden, dus dat gaat m ook niet worden en terug lijkt me niet verantwoordelijk met spontaan flauwvallen etc. :x

Mooi kut is dat dan ofnie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 12:24 

Lyst schreef:
Ik heb wel een rijbewijs, maar raak compleet uitgeput na rijden, dus dat gaat m ook niet worden en terug lijkt me niet verantwoordelijk met spontaan flauwvallen etc. :x Naja dan maar naar een ander festival, Dreamfields ofzo.

Wattefuck mankeer jij dan? Moet je je zo fel concentreren met auto rijden? Djeezs dat klinkt niet gezond?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 12:29 

Aan het typen...

Als je door chronische vermoeidheid concentratieproblemen hebt wel ja. Dan kost het veel energie om je aandacht erbij te houden. En als je dan ook nog eens heel weinig energie hebt, you do the maths.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2013 13:13 

Chronische vermoeidheid? Is dat hetzelfde als het vermoeidheidssyndroom dat je van klierkoorts kan krijgen? Want ik heb net klierkoorts en men heeft mij gewaarschuwd voor het vermoeidheidssyndroom als ik niet genoeg rust. Krijg ik toch liever niet dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2013 07:47 

Donateur

Spablauw schreef:
Lyst schreef:
Ik heb wel een rijbewijs, maar raak compleet uitgeput na rijden, dus dat gaat m ook niet worden en terug lijkt me niet verantwoordelijk met spontaan flauwvallen etc. :x Naja dan maar naar een ander festival, Dreamfields ofzo.

Djeezs dat klinkt niet gezond?

Einstein.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 22:54 

Hardtraxx Veteran

De Line-Up was er vorig jaar op 16 maart al, mag wel eens opschieten
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2013 23:14 

Hardtraxx Elite

Delt-A schreef:
De Line-Up was er vorig jaar op 16 maart al, mag wel eens opschieten

Ja inderdaad, mag best komen deze dagen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 14:48 

Hardtraxx Crew

Citaat:
HOT NEWS: CAMPING OP WiSH Outdoor! Van vrijdagmiddag tot maandagochtend 200% party machen met een epische, exclusive pre-party op vrijdagavond? Dat kan! Maak van WiSH Outdoor een onvergetelijk weekend weg met een verblijf op onze spiksplinternieuwe camping: Camp WOW! Wat is deze?! Camp WOW = dé plek voor festivalliefhebbers. More info coming soon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 14:57 

Hardtraxxer

wootum schreef:
Citaat:
HOT NEWS: CAMPING OP WiSH Outdoor! Van vrijdagmiddag tot maandagochtend 200% party machen met een epische, exclusive pre-party op vrijdagavond? Dat kan! Maak van WiSH Outdoor een onvergetelijk weekend weg met een verblijf op onze spiksplinternieuwe camping: Camp WOW! Wat is deze?! Camp WOW = dé plek voor festivalliefhebbers. More info coming soon!

Doen :thumbsup:

Mooi begin van de vakantie en dan kan ik gewoon thuis gaan douchen xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 16:25 

Bierkoning

Komen ze nu mee >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 17:55 

Pommer schreef:
Komen ze nu mee >.<

Inderdaad wel een beetje raar dat ze daarmee komen zo lang nadat de kaartverkoop al is gestart. Als je zoiets nu nog verzint, moet je eigenlijk ook iets verzinnen om mensen die al kaarten hebben gekocht nog de mogelijkheid te bieden om deze om te ruilen.

Ook snap ik het niet helemaal, die 2 dagen hebben een totaal andere doelgroep (toch?). Dus bijna alle mensen die 2 dagen gaan, zullen mensen zijn die in de buurt wonen, en dus geen behoefte hebben aan een camping.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 18:20 

Donateur

Ja dat proberen ze dus zo een beetje te voorkomen. Dus mensen uit het hele land trekken die er ook zondag zullen en kunnen zijn. Dodo!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 19:00 

TiMOTHYb schreef:
Ja dat proberen ze dus zo een beetje te voorkomen. Dus mensen uit het hele land trekken die er ook zondag zullen en kunnen zijn. Dodo!!!

Van wat ik heb begrepen (ben zelf nooit zondags geweest) is de zondag vooral bedoeld als een gezellige 'familiedag'. Dit sluit totaal niet aan bij de bezoekers van de eerste dag (house- en hardstyleliefhebbers).
Met andere woorden, ik zou alleen naar dag 2 gaan als ik weet dat er veel bekenden gaan, want voor de muziek hoef ik er niet heen. En je bent er alleen (min of meer) zeker van dat je veel bekenden tegenkomt, als je er in een nabijgelegen dorp/stad woont.
De enige reden die ik kan verzinnen dat iemand uit Grutjekut in Noord-Groningen op de camping zou willen, is dat het met vervoer zaterdagavond allemaal lastig is (Wish gaat redelijk lang door vergeleken met andere outdoorfeesten). Maar dan zijn er vast genoeg andere (lees: goedkopere) alternatieven.

Zo wat duidelijker dan :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 apr 2013 20:00 

Voornamelijk voor de verre reizigers, maar een pre-party(och kut dan moet ik ook werken >.<) en zondags opstaan met bier en hele dag bier, tot maandagochtend 11 uur is wel een leuke optie....
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 13:51 

Hardtraxxer

De hele line up staat online he, kijk maar eens op de site.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 13:53 

Hardtraxx Veteran

Early set Tuneboy, DJ set AVIO :worship: :worship:

Geweldige verrassingen. :D

Sasha F live is ook geniaal trouwens, mits er niet te veel van dat nieuwe onafgewerkte spul in gaat zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 13:57 

Hardtraxx Veteran

Nu ik die line-up zie baal ik toch wel flink dat ik die dag naar Free Festival ga...
Misschien volgend jaar dan maar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 13:57 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Early set Tuneboy, DJ set AVIO :worship: :worship:

Geweldige verrassingen. :D

Sasha F live is ook geniaal trouwens, mits er niet te veel van dat nieuwe onafgewerkte spul in gaat zitten.

Wuuuuuut :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 13:59 

Hardtraxx Veteran

THE MAGIC SHOW
The Machine B2B Chris One LIVE
Titan
AVIO
Tuneboy (Early)
Thera
The Geminizers
Sasha F LIVE
Phrantic
Phuture Noize
Zero Sanity B2B Kevin Kaos
Clockartz
Mind.illusion B2B San Miquel
MC Shizzler

DEDICATED
D-Block & S-te-Fan
Mystery Guest 1 B2B Mystery Guest 2
Donkey Rollers LIVE
The Pitcher B2B Slim Shore
Adrenalize B2B Atmozfears
Toneshifterz
TNT
The Magic Showcase LIVE
Waverider
Submotion
Audio Addicts
MC DV8
MC Renegade
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 14:01 

Hardtraxx Elite

Dit is echt een HELE slechte lineup...
Veel meer van verwacht..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 14:04 

Hardtraxx Veteran

Staat genoeg waar ik me wel bij ga vermaken (Machine b2b C1, Titan, Tuneboy, Thera, Geminizers, Sasha F, Phrantic, DR, TNT, Magic Showcase, Waverider).

Hou 'm als optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 14:08 

Hardtraxx Addict

Sasha F Live whuuuuuut :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 14:19 

Hardtraxx Veteran

en MC Biggah :woot: , op die stage waar ook Zanger Rinus staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 15:01 

Hardtraxx Newbie

Staan echt vette namen tussen! Gaat een mooi feestje worden dit. Zekerheidje :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2013 16:28 

Als ik nog ga, dan ga ik voor D-Passion, Lunatic & Miss Hysteria, Tieum, Titan, Thera, Chris One, The Machine, Sasha F :clap:

Distorted
Affix
D-Passion
Edge of Darkness
Fornaio
Gia
Kasparov
Lunatic
Miss Hysteria
Panic
Profreaks
Tieum