Heel ver fietsen voor mij vanuit Utrecht, maar denk dat ik het er wel voor over heb!
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
We gaan proberen pendelbussen te regelen van en naar Utrecht CS, wellicht is dat een optie?wrote:Heel ver fietsen voor mij vanuit Utrecht, maar denk dat ik het er wel voor over heb!
Haha misschien, maar een ontnuchterend fietstochtje is soms wel lekker zo op een mooie ochtend in mei!wrote:We gaan proberen pendelbussen te regelen van en naar Utrecht CS, wellicht is dat een optie?wrote:Heel ver fietsen voor mij vanuit Utrecht, maar denk dat ik het er wel voor over heb!
Zou erg tof zijnwrote:We gaan proberen pendelbussen te regelen van en naar Utrecht CS, wellicht is dat een optie?wrote:Heel ver fietsen voor mij vanuit Utrecht, maar denk dat ik het er wel voor over heb!
Video 1/8: View on Facebook
M
Hardtraxx Veteran
14192 posts member since 2013
Vet dit! Helaas geen optie voor mij, maar alsnog succes hiermee 
Dit is sarcasme toch? Bunnik is vanaf Galgewaard 15 minuten fiesten, vanuit Overvecht max een half uurwrote:Heel ver fietsen voor mij vanuit Utrecht, maar denk dat ik het er wel voor over heb!
Volgens google maps was het 40 minuten, terug zal nog wel iets langer duren.wrote:Dit is sarcasme toch? Bunnik is vanaf Galgewaard 15 minuten fiesten, vanuit Overvecht max een half uurwrote:Heel ver fietsen voor mij vanuit Utrecht, maar denk dat ik het er wel voor over heb!
40 min veel? Ik fiets elke dag 35 min naar werk heen en terugwrote:Volgens google maps was het 40 minuten, terug zal nog wel iets langer duren.wrote:Dit is sarcasme toch? Bunnik is vanaf Galgewaard 15 minuten fiesten, vanuit Overvecht max een half uurwrote:Heel ver fietsen voor mij vanuit Utrecht, maar denk dat ik het er wel voor over heb!
Kommen godverdommenwrote:Oke oke, ik ben een mietje
Komt goedwrote:Kommen godverdommenwrote:Oke oke, ik ben een mietje
Video 2/8
View on Facebook
View on Facebook
D
Hardtraxxer
208 posts member since 2016
last seen Oct 2023
sound rush en ecstatic....

G
Hardtraxxer
563 posts member since 2016
last seen Jul 2026
nu al een leuke line upwrote:sound rush en ecstatic....![]()
![]()
![]()
![]()
Niet zo interessant doen jongwrote:En hij wordt alleen maar leuker
Who was there
Nobody has said they're going yet.