Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Royvn_ schreef:
Werd er op een gegeven moment uit gegooid??? :thumbdown:

hahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik twijfelde nog eventjes tijdens Loudfest om nog te gaan. Achteraf dus echt geen seconde spijt van gehad.

Sander, echt een ongelooflijke avond meegemaakt! Ik weet ook niet waar ik de energie vandaan haalde maar ik heb echt van begin tot eind met een dikke lach rond gelopen.
Ga vandaag ook al m'n filmpjes uploaden, zal wel even duren trouwens xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 13:54 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Dit was echt een briljant feest, sfeer en muziek was briljant.
Ook backstage met o.a. B-Front, Bass Modulators en Cyber gesproken. Vooral B-Front echt een hele toffe gast!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator schreef:
Backstage


Moet je dit nou weer vermelden dat je een hogere machtspositie dan ons hebt Kees!?!?!?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 14:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sorry heren :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker
















Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 15:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Epische filmpjes :worship:

Wat een geweldige nacht, eentje die me nog heul lang bij zal blijven. Alles viel perfect samen. De sfeer was top, geluid was top, show was top. Voor mijn gevoel hebben we zelf ook best een aardig setje neergezet, erg leuke reacties op gehad. Props voor alle mensen in de organisatie, de artiesten en het publiek. Heel tof ook hoe alle artiesten, gezien de situatie, zich opstelden en alle shine aan Sander gunden. Thanks dat ik er bij mocht zijn om samen een setje te draaien Sander!

Echt een waanzinnige nacht. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 15:41 
 
Hardtraxx Veteran

Royvn_ schreef:
Sorry heren :beer:

En daarom: drugs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mei 2017 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Royvn_ schreef:
Sorry heren :beer:

En daarom: drugs.


Smh...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 13:17 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Royvn_ schreef:
Sorry heren :beer:

En daarom: drugs.

Genoeg mensen die nog erger worden van drugs, kijk maar naar al die doorgesnoven gekken op elk feest, of de mensen die vanuit het niets instorten omdat ze geen idee hebben welke drugs ze überhaupt genomen hebben, laat staan weten wat ze ermee zouden moeten doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap niet hoe mensen zo vervelend kunnen worden van alcohol haha. Ik herken dat totaal niet terug bij mezelf. Het enige wat ik doe is de oren van je hoofd lullen maar daar blijft het ook wel bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 13:33 
 
Hardtraxx Veteran

RoyAPO schreef:
Ik snap niet hoe mensen zo vervelend kunnen worden van alcohol haha. Ik herken dat totaal niet terug bij mezelf. Het enige wat ik doe is de oren van je hoofd lullen maar daar blijft het ook wel bij


Je zegt het zelf al :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 15:56 
 
Hardtraxx Veteran

Sjaakie P schreef:
RTM93 schreef:
Royvn_ schreef:
Sorry heren :beer:

En daarom: drugs.

Genoeg mensen die nog erger worden van drugs, kijk maar naar al die doorgesnoven gekken op elk feest, of de mensen die vanuit het niets instorten omdat ze geen idee hebben welke drugs ze überhaupt genomen hebben, laat staan weten wat ze ermee zouden moeten doen.

Gast, over het algemeen worden mensen velen malen agressiever van Alcohol dan van welke drugs dan ook.
Wie dat niet ziet is blind of wil zijn eigen kwade dronk verbloemen. Maar dat is iets voor een ander topic.

OT:

Filmpjes zien er goed uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2017 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
RoyAPO schreef:
Ik snap niet hoe mensen zo vervelend kunnen worden van alcohol haha. Ik herken dat totaal niet terug bij mezelf. Het enige wat ik doe is de oren van je hoofd lullen maar daar blijft het ook wel bij


Je zegt het zelf al :P

:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 11:30 
 
Hardtraxxer

RTM93 schreef:
Sjaakie P schreef:
RTM93 schreef:
En daarom: drugs.

Genoeg mensen die nog erger worden van drugs, kijk maar naar al die doorgesnoven gekken op elk feest, of de mensen die vanuit het niets instorten omdat ze geen idee hebben welke drugs ze überhaupt genomen hebben, laat staan weten wat ze ermee zouden moeten doen.

Gast, over het algemeen worden mensen velen malen agressiever van Alcohol dan van welke drugs dan ook.
Wie dat niet ziet is blind of wil zijn eigen kwade dronk verbloemen. Maar dat is iets voor een ander topic.

Mijn ervaring met dronken mensen is dat ze vaak pas agressief doen als je het zelf uit 'lokt' (een biertje omgooien nadat je al de hele tijd meer ruimte nodig hebt dan dat er is, bijvoorbeeld), terwijl sommige gekken je al de halve (overvolle) zaal achterna lopen terwijl je ze per ongeluk aanraakt tijdens het passeren. Maar goed, meningen kunnen verschillen, waarschijnlijk heb jij dus ergere ervaringen gehad met dronken mensen dan ik, dus ik zal proberen het hierbij te laten.

Ook maar OT:
Had hier graag bij willen zijn, van wat ik gezien heb, zag het er vet uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 12:13 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Gast, over het algemeen worden mensen velen malen agressiever van Alcohol dan van welke drugs dan ook.
Wie dat niet ziet is blind of wil zijn eigen kwade dronk verbloemen. Maar dat is iets voor een ander topic.

OT:

Filmpjes zien er goed uit!


Dan kom jij niet op de goede plekken. Persoonlijk vind ik dronken mensen altijd vervelender, maar ik ken zat mensen die kats agressief worden van sos en andere amfetamines. Dat ligt niet aan welke drug het is maar aan hoe de persoon onder invloed zelf is.

Als ik dronken ben, ben ik alles behalve agressief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mei 2017 20:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Het eerste fotoalbum staat erop: https://www.facebook.com/OfficialWCT/po ... 2097298875
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten