En hoe zit het met de pendelbussen?
Ik kan wel voor je pendelenwrote:En hoe zit het met de pendelbussen?
Tickets binnen!
Ik kan wel voor je pendelenwrote:En hoe zit het met de pendelbussen?
Zeg je nou dat Sander geen artiest is?wrote:Meet & Greet met artiesten of met jou?wrote:Tis even stil geweest, maar binnenkort komen we weer met wat leuke acties, waaronder diverse kansen op meet & greets. Houd de facebook in de gaten dus!
Top, ga ik ze ook halenwrote:Ik kan wel voor je pendelenwrote:En hoe zit het met de pendelbussen?![]()
Tickets binnen!
https://www.facebook.com/OfficialWCT/po ... 3749548710
Sound Rush
1 uur
* win *
Meet & Greet with us by buying a ticket for Wish Come True
We hope to see you there on this special Hardstyle event!

Wat lul je, jij draagt nooit klerenwrote:als jullie nou even een shirt maken zonder v-hals en wat getailleerd...
https://www.facebook.com/OfficialWCT/ph ... 71/?type=3BREAKING NEWS: TICKETS WISH COME TRUE
Thanks to the financial contribution by a sponsor who wishes to remain anonymous, we are able to lower the ticket price. You can now get your ticket, and see DJs like Radical Redemption, B-Front and Bass Modulators, for €19,95!
Did you buy a ticket for the old price? Don’t worry, you’ll be contacted via e-mail to receive a partial refund or the official Wish Come True shirt.
TRANSPORTATION:
We've organized a shuttle service which will take you from Utrecht CS to Studio A12 and vice versa. A return ticket (€5,00) can be bought in the ticketshop on our website. Make sure you get there in time because there are only a limited amount of places available.
Wish Come True
20.05.2017
Studio A12, Bunnik
Radical Redemption
B-Front
Bass Modulators
Cyber
Sound Rush
Prefix & Density
Ecstatic
Zygoma & Paze
Hosted by MC DL
---
BREAKING NEWS OMTRENT TICKETS WISH COME TRUE
Dankzij de financiële bijdrage van een sponsor die graag anoniem wil blijven, zijn wij in staat de ticketprijs te verlagen. Voor €19,95 heb je nu een kaartje en woon je sets bij van onder andere Radical Redemption, B-Front en Bass Modulators!
Heb je een kaartje aangeschaft tegen de oude prijs? Geen zorgen, je wordt per e-mail benaderd voor een terugbetaling of het officiële Wish Come True shirt!
TRANSPORT:
Daarnaast hebben we een shuttle service georganiseerd die je van Utrecht CS naar Studio A12 en vice versa brengt. Een retourticket (€5,00) is te koop via de ticketshop op onze site. Wees er snel bij, want er zijn slechts een beperkt aantal tickets beschikbaar.
Wish Come True
20.05.2017
Studio A12, Bunnik
Radical Redemption
B-Front
Bass Modulators
Cyber
Sound Rush
Prefix & Density
Ecstatic
Zygoma & Paze
Hosted by MC DL
Mee eens. line-up is goud, maar ik vond 32.50 echt veel geld, zeker in deze tijd van het jaar waarin veel feestjes zijn. De kans is nu wel stuk groter dat ik aanwezig benwrote:Dit maakt het toch wel interessanter om te gaan. Ondanks dat ik het Zenda super erg gun en de line-up top is vind ik (en waarschijnlijk velen anderen) €32,50 echt te duur voor zo'n clubavond. Denk dat dit een goede zet is en hopelijk leidt het toch een stimulans van de kaartverkoop.
Tof dat je erbij bent! En welkom op hardtraxx, je avatar past mooi bij sommige namen die we al hebben (je avatar is trouwens ook prachtigwrote:Lees al tijden alles hier en nu maar eens een account aan gemaakt.
Aanwezig hier, perfecte line-up voor mij, en een leuke kleine locatie wat de sfeer vaak ten goede gaat.
Hahaha bedankt!wrote:Tof dat je erbij bent! En welkom op hardtraxx, je avatar past mooi bij sommige namen die we al hebben (je avatar is trouwens ook prachtigwrote:Lees al tijden alles hier en nu maar eens een account aan gemaakt.
Aanwezig hier, perfecte line-up voor mij, en een leuke kleine locatie wat de sfeer vaak ten goede gaat.)