Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2024 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het ook wel jammer dat je 2 stages hebt met een (waarschijnlijk) opbouwende line up / tt en 1 stage met alleen raw. Had dan liever ook een Dockyard gezien met enkel euforisch bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2024 13:31 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Idd Technoboy, Tuneboy, Coone, DBSTF, Psyko Punkz, Noisecontrollers, Atmozfears, Adrenalize, Audiotricz, Bass Modulators, Brennan Heart, Toneshifterz, Wasted Penguinz, Rebourne, Code Black.

Ik mis toch 2 Ă  3 artiesten van dit kaliber. 85% van de lineup zoals die nu is had ook zomaar de lineup voor Origins kunnen zijn.


Er zijn hier eigenlijk twee redenen voor:

1. Dit event is samen met Gunz for Hire (Part #2), zij hosten de mainstage en hebben dus ook geholpen met het samenstellen van een line-up die past bij deze act. Dat is inderdaad net wat aan de hardere kant, maar naar ons idee nog steeds lekker de breedte in.

2. We hebben natuurlijk ook weer een editie in oktober, daar zal het wat meer de euforische kant op gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2024 09:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
2. We hebben natuurlijk ook weer een editie in oktober, daar zal het wat meer de euforische kant op gaan.

Keurig! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2024 10:17 
 
Hardtraxxer

Was aan het twijfelen tussen deze en tegendraads op hetzelfde terrein (weer ervoor of erna geloof ik). Vind de line-up zwaar tegenvallen, dus keuze gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2024 16:57 
 
Hardtraxx Veteran

Uitverkocht… hebben tickets, maar zoek nog 1 ticket voor een maatje van me
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten