Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2024 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Nuracore schreef:
Justinhafc schreef:
Vnv line up. Ben benieuwd :)

:innocent:


Nuracore confirmed

Dat zou voor mij een droom zijn die uitkomt maar nee, helaas :lol:

Vette line-up, maar er is 1 probleem. Hoe splits ik mij in 3en
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2024 22:41 
 
Hardtraxxer

Heerlijke trailer ook, inclusief Padaro :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2024 06:57 
 
Hardtraxxer

Prima line up. Had stiekem wel gehoopt op was meer euforische namen :$ . Tuneboy noisecontrollers max enforcer audiotricz of dbstf.

Maar het word vast genieten :love: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2024 08:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik sla 'm over. Ik vind de line-up niet denderend of origineel en op een aantal namen na zie je die het gehele jaar al op een classic feest of zelfs een paar weken er voor en er na op Defqon en Decibel. Geen idee welke namen ik wel had gehoopt, misschien inderdaad meer het 2013-2017 tijdperk en wat meer euforische namen.
Verder merk ik dat ik wel verzadigd ben qua classic feesten, zeker in de zomer waar al genoeg te doen is. Dus prima! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2024 08:37 
 
Hardtraxx Veteran

Matig Remi
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2024 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik sla 'm over.

En zat te doen die maand. Liever Hardclassics.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2024 09:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik sla 'm over. Ik vind de line-up niet denderend of origineel en op een aantal namen na zie je die het gehele jaar al op een classic feest of zelfs een paar weken er voor en er na op Defqon en Decibel. Geen idee welke namen ik wel had gehoopt, misschien inderdaad meer het 2013-2017 tijdperk en wat meer euforische namen.
Verder merk ik dat ik wel verzadigd ben qua classic feesten, zeker in de zomer waar al genoeg te doen is. Dus prima! :thumbup:


Volledig mee eens, broeder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2024 09:31 
 
Hardtraxxer

Prima line-up! Wel mee eens dat het inderdaad een vrij standaard lijstje is, waarvan je de meeste namen tegenwoordig op iedere classics line-up voorbij ziet komen. Met alle festivals en classicsfeesten moet je misschien uitkijken dat je niet een soort moeheid hierin krijgt. Gunz, B-front, Frontliner, Zatox, Digital Punk, Cyber en Deenis zijn voor mij toch wel de verrassende namen. En er is altijd wel iets te zeuren. Ik zou het persoonlijk heel leuk vinden als we de setjes van tevoren niet kunnen dromen en dat men iets meer durft af te wisselen om op die manier toch een verrassende set neer te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2024 09:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Remi schreef:
Ik sla 'm over.

Liever Hardclassics.

O ja, die heb ik wel op staan. En hoooolyshit Rik, ik zie net dit op de line-up.

Fanteria “Defend the Raw”

Zie je daar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2024 09:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Fanteria “Defend the Raw”

Extra kaart gekocht voor de hype!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2024 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Ben wel benieuwd naar wat meer info hieromtrent. Line-up zou leuk zijn en de keuze tussen deze en Hardclassics wat makkelijker maken

Gezien de meid mee gaat, toch maar voor VWAB gekozen. Denk wat toegankelijker en bekender qua artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2024 10:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Matig Remi
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2024 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Alm1ghty schreef:
Remi schreef:
Ik sla 'm over.

Liever Hardclassics.

O ja, die heb ik wel op staan. En hoooolyshit Rik, ik zie net dit op de line-up.

Fanteria “Defend the Raw”

Zie je daar!

Neuk de doorsnee
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2024 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
toegankelijker

Wat doe jij op HT??????
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2024 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Genoeg interessants over de 3 stages verdeeld. Maar eens kijken hoe t.z.t. de timetable uitvalt en hoe vaak ik mezelf moet opsplitsen
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2024 17:43 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hadden al kaarten, maar vind de LU ook niet heel denderend. Had op meer euforische namen gehoopt, vooral als je 3 area's hebt. Tegen die tijd kijken hoe de timetable uitvalt, wat het weer doet en of ik wel zin heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2024 19:35 
 
Hardtraxx Veteran

Het thema is Jongens van de Onderwereld, niet Prinsesjes van de bloementuin. Voor Euphoric ga je maar lekker op die lege Uiltje stage staan!11!?1
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2024 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2024 19:59 
 
Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Het thema is Jongens van de Onderwereld, niet Prinsesjes van de bloementuin. Voor Euphoric ga je maar lekker op die lege Uiltje stage staan!11!?1


xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2024 22:25 
 
Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Het thema is Jongens van de Onderwereld, niet Prinsesjes van de bloementuin. Voor Euphoric ga je maar lekker op die lege Uiltje stage staan!11!?1


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2024 09:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TBA+ schreef:
Prima line up. Had stiekem wel gehoopt op was meer euforische namen :$ . Tuneboy noisecontrollers max enforcer audiotricz of dbstf.

Maar het word vast genieten :love: .


100% mee eens. Ik had zeker D-block & S-te-fan + Noisecontrollers verwacht; TNT of iets dergelijks. Balen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2024 09:25 
 
Hardtraxx Veteran

Leuke line up maar ik denk zelfs iets teveel keuzes.

Hardclassics it is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2024 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Hardclassics it is.

Gezellig makker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2024 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Het thema is Jongens van de Onderwereld, niet Prinsesjes van de bloementuin. Voor Euphoric ga je maar lekker op die lege Uiltje stage staan!11!?1


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2024 12:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Idd Technoboy, Tuneboy, Coone, DBSTF, Psyko Punkz, Noisecontrollers, Atmozfears, Adrenalize, Audiotricz, Bass Modulators, Brennan Heart, Toneshifterz, Wasted Penguinz, Rebourne, Code Black.

Ik mis toch 2 à 3 artiesten van dit kaliber. 85% van de lineup zoals die nu is had ook zomaar de lineup voor Origins kunnen zijn.

Maargoed ik ga toch en het zal alsnog een grandioos feestje worden. :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten