Dat zou voor mij een droom zijn die uitkomt maar nee, helaaswrote:Nuracore confirmedwrote:wrote:Vnv line up. Ben benieuwd
Vette line-up, maar er is 1 probleem. Hoe splits ik mij in 3en
Dat zou voor mij een droom zijn die uitkomt maar nee, helaaswrote:Nuracore confirmedwrote:wrote:Vnv line up. Ben benieuwd
En zat te doen die maand. Liever Hardclassics.wrote:Ik sla 'm over.
Volledig mee eens, broeder.wrote:Ik sla 'm over. Ik vind de line-up niet denderend of origineel en op een aantal namen na zie je die het gehele jaar al op een classic feest of zelfs een paar weken er voor en er na op Defqon en Decibel. Geen idee welke namen ik wel had gehoopt, misschien inderdaad meer het 2013-2017 tijdperk en wat meer euforische namen.
Verder merk ik dat ik wel verzadigd ben qua classic feesten, zeker in de zomer waar al genoeg te doen is. Dus prima!
O ja, die heb ik wel op staan. En hoooolyshit Rik, ik zie net dit op de line-up.wrote:Liever Hardclassics.wrote:Ik sla 'm over.
Extra kaart gekocht voor de hype!wrote: Fanteria “Defend the Raw”
Gezien de meid mee gaat, toch maar voor VWAB gekozen. Denk wat toegankelijker en bekender qua artiesten.wrote:Ben wel benieuwd naar wat meer info hieromtrent. Line-up zou leuk zijn en de keuze tussen deze en Hardclassics wat makkelijker maken
Neuk de doorsneewrote:O ja, die heb ik wel op staan. En hoooolyshit Rik, ik zie net dit op de line-up.wrote:Liever Hardclassics.wrote:Ik sla 'm over.
Fanteria “Defend the Raw”
Zie je daar!
Wat doe jij op HT??????wrote:toegankelijker
wrote:Het thema is Jongens van de Onderwereld, niet Prinsesjes van de bloementuin. Voor Euphoric ga je maar lekker op die lege Uiltje stage staan!11!?1
wrote:Het thema is Jongens van de Onderwereld, niet Prinsesjes van de bloementuin. Voor Euphoric ga je maar lekker op die lege Uiltje stage staan!11!?1
100% mee eens. Ik had zeker D-block & S-te-fan + Noisecontrollers verwacht; TNT of iets dergelijks. Balenwrote:Prima line up. Had stiekem wel gehoopt op was meer euforische namen. Tuneboy noisecontrollers max enforcer audiotricz of dbstf.
Maar het word vast genieten.
Gezellig makker.wrote: Hardclassics it is.