Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2025 14:11 

Hardtraxx Veteran

Dat Crypsis nieuwe tracks draait is juist een logisch gevolg op het feit dat hij amper andere boekingen krijgt dan op Classics stages. Dan ga je maar proberen om daar een keer een nieuw plaatje te draaien wat eventueel in de tijdsgeest past. Hij is ook niet de enige die dat doet. Kijk maar naar een The Pitcher (die opende vorig jaar op VWAB zelfs met een track die nog geen week uit was) of Thera Classics sets. Ik snap daarin hun keuzes ook wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2025 14:32 

Hardtraxx Elite

Hier ook tickets binnen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2025 14:48 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:
Dat Crypsis nieuwe tracks draait is juist een logisch gevolg op het feit dat hij amper andere boekingen krijgt dan op Classics stages. Dan ga je maar proberen om daar een keer een nieuw plaatje te draaien wat eventueel in de tijdsgeest past. Hij is ook niet de enige die dat doet. Kijk maar naar een The Pitcher (die opende vorig jaar op VWAB zelfs met een track die nog geen week uit was) of Thera Classics sets. Ik snap daarin hun keuzes ook wel.

ik vind het ronduit een grote middelvinger naar de bezoekers die naar dit soort feesten gaat voor een bepaalde tijdsgeest die ze willen herbeleven met de muziek die daarbij hoort.

Als een dj geen boekingen krijgt om zijn 'nieuwe' muziek te promoten is dat toch niet het probleem van bezoekers van classic feesten die grof geld betalen om het oude werk te horen?

En Thera? die heb ik daar nog nooit op betrapt , zijn TCC tracks daargelaten. Als iemand zich altijd aan het concept houd is hij het wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2025 14:56 

Hardtraxx Veteran

Die smaust er wel eens een T.C.C. plaat tussen, maar als hij geboekt wordt op een early concept is hij één van de weinigen die er dan ook écht alleen early hardstyle bijpakt idd :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2025 15:04 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:

Ja maar als naar een wedstrijd van Rico Verhoeven gaat wil je toch ook dat hij gewoon gaat vechten zoals hij altijd deed en niet gaat acteren zoals hij nu graag doet? :P

Oke misschien geen sterke vergelijking. Maar mensen betalen nu blijkbaar liever voor Crypsis die oudere tracks draait dan Crypsis die nieuwe tacks draait. Als je als Crypsis zijnde nou liever recent werk wil draaien. Maak dan vettere nieuwe tracks... probeer weer actueel te worden. DBSTF is het ook gelukt. Die hoeven niet alleen maar classics sets te draaien en hebben genoeg vet nieuw spul waar mensen graag een kaartje voor kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2025 15:42 

Hardtraxx Veteran

Als Crypsis 80% gewoon SOI & Cryptology draait en alles wat daar tussenzit ben ik dik tevreden. Bitch remix etc 2013/2014 ook nog acceptabel. Maar het is nu andersom het is 20% dat en 80% van het album daarna.

CR solo had ik daarom denk ik liever gezien. Die houdt zich naar mijn weten/ervaring meer aan het concept. Relatief draait hij meer classic nummers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2025 15:50 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:
Als Crypsis 80% gewoon SOI & Cryptology draait en alles wat daar tussenzit ben ik dik tevreden. Bitch remix etc 2013/2014 ook nog acceptabel. Maar het is nu andersom het is 20% dat en 80% van het album daarna.

CR solo had ik daarom denk ik liever gezien. Die houdt zich naar mijn weten/ervaring meer aan het concept. Relatief draait hij meer classic nummers.

Heeft ook 80% minder nieuw werk liggen om te draaien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2025 16:04 

Hardtraxx Veteran

Wat verwacht je dan van Crypsis, die man doet 10 classics sets per jaar, dat hij overal een Statement of Intent showcase komt doen. Zoals het gehele classics concept kan een beetje vernieuwing (dus IETS nieuwe platen) dan totaal geen kwaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2025 17:38 

Hardtraxx Veteran

Helemaal mee eens Rick!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2025 17:44 

Hardtraxx Veteran

Die edit heb ik gespot Corneel! Boefje
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2025 20:11 

Hardtraxx Veteran

Een mooie mix tussen SOI en cryptology. Daarnaast heb je nog een arsenaal aan platen die je kan uitkiezen uit de periode voor 2017. Hij mag het inderdaad nog altijd zelf weten, maar dat is wel de reden dat mensen hem voortaan mijden
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2025 21:17 

Hardtraxx Veteran

Als hij een set als bij Decibel '22 draait, dan ben ik dik tevreden, en dan zit er zat variatie in :D
https://hardtraxx.com/hardstyle/crypsis-decibel-2022-classics-t78162.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2025 21:25 

Hardtraxx Veteran

Uberhout schreef:
Als hij een set als bij Decibel '22 draait, dan ben ik dik tevreden, en dan zit er zat variatie in :D
https://hardtraxx.com/hardstyle/crypsis-decibel-2022-classics-t78162.html

Hier teken ik zeker voor! Wanneer er geen andere interessante naam staat, dan zal het waarschijnlijk weer Crypsis CR zijn. CR draait sowieso altijd wel z’n oude plaatjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2025 22:41 

Hardtraxxer

https://soundcloud.com/officialb2s/cryp ... al_sharing

Deze mag er ook zijn.
Eigenlijk tot en met 2022 altijd vette classics sets neergezet. Helaas de laatste 2 jaar niet meer zo vanzelfsprekend. Ergens wel begrijpelijk, constant dezelfde platen draaien ben je ook een keer beu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2025 08:07 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Die edit heb ik gespot Corneel! Boefje

Haha ik moet er gewoon echt niet meer op ingaan :P

Ohja, even ontopique:

Wavootje op z'n best was dit. Zin innnnn
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2025 08:33 

Hardtraxx Veteran

Zo'n Qapital 2016-achtig setje met de focus op gewaagd mixwerk zou ik vet vinden van ons Cryppie.

Doet ie altijd wel, maar vond die set toen echt next level :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2025 14:07 

Hardtraxxer

Hij wordt natuurlijk vaak geboekt om classics sets te draaien en dus ook voornamelijk veel eigen werk. Hopelijk pakt hij er bij Reminder ook wat meer exclusiever spul bij (zoals in die Decibel set), hij heeft iig tijd en ruimte zat die dag, aangezien hij zo'n beetje met iedereen B2B draait. Een mixmaster blijft het en hopelijk draait zijn creatieve geest die dag overuren :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2025 17:03 

Hardtraxx Newbie

Goed thema toch weer een kijkje nemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2025 17:14 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Basshunterzz schreef:

ik vind het ronduit een grote middelvinger naar de bezoekers die naar dit soort feesten gaat voor een bepaalde tijdsgeest die ze willen herbeleven met de muziek die daarbij hoort.

Als een dj geen boekingen krijgt om zijn 'nieuwe' muziek te promoten is dat toch niet het probleem van bezoekers van classic feesten die grof geld betalen om het oude werk te horen?

En Thera? die heb ik daar nog nooit op betrapt , zijn TCC tracks daargelaten. Als iemand zich altijd aan het concept houd is hij het wel.

Ik zeg ook niet dat Thera zich niet aan het concept houdt, ik benoem hem alleen omdat hij ook wel eens een wat nieuwe tracks in zijn sets draait. En dat boeit ook weinig, als het past dan past het. Net als dat The Pitcher het doet. En ik het ook vanuit het oogpunt van Crypsis begrijp dat hij zijn nieuwe muziek een keer ten gehore wil brengen als het past. Als ik zijn tracklists bekijk zijn het vaak ook niet meer dan 2/3 redelijk nieuwe tracks. Natuurlijk wil je bepaalde tracks horen als je naar zijn sets gaat, maar het is niet dat hij verplicht is om precies te draaien wat jij wil horen. En daarnaast denk ik dat minstens 80% die op de stage staat het geen ene ruk interesseert of hij The Test 2.0 Remix draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2025 18:18 

Hardtraxxer

Dat 80% het niet interesseert vind ik juist een slechte ontwikkeling. Ik geloof dat VWAB deze feesten juist organiseert voor de liefhebbers, ook die niet de hitjes elke keer willen horen (kijk naar het Fusion event).

Ikzelf vind het niet erg als er wat nieuws gedraaid word, als het maar in lijn is qua sound van toen. 1 van Crypsis zijn hoogtepunten van zn carriere is bijvoorbeeld zijn Cryptology album, mocht hij die kicks en sounds weer gebruiken voor wat ''nieuws'' meer dan dikke prima. Zelfde geld voor alle ander artiesten.

Cryp mag doen wat ie wil, maar vind het idd een middelvinger naar het feest als ie zn nieuwe album gaat draaien bijvoorbeeld. :(

Artiesten, graaf toch eens in jullie discografie/oude harde schijf en zoek eens wat spannends uit ipv hetzelfde te draaien. :list:

edit: Oja, kom maar door met een Hardtraxx Hosting incl HT DJ's! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2025 20:55 

Hardtraxxer

Early hardcore feesten lijken de afwisseling tussen grijs gedraaide tot minder bekende platen beter te doen.
Misschien heeft dat ook tijd nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2025 22:24 

Hardtraxx Veteran

SQREUR schreef:
ook die niet de hitjes elke keer willen horen (kijk naar het Fusion event).

Noises in your dreams
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2025 23:25 

Hardtraxxer

Alm1ghty schreef:
SQREUR schreef:
ook die niet de hitjes elke keer willen horen (kijk naar het Fusion event).

Noises in your dreams

Als over de hele dag 20x die slider naar beneden gaat ben ik er echt wel klaar mee :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2025 08:10 

Hardtraxx Veteran

SQREUR schreef:
Artiesten, graaf toch eens in jullie discografie/oude harde schijf en zoek eens wat spannends uit ipv hetzelfde te draaien. :list:

Jij snapt het bossman.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2025 10:33 

Hardtraxx Veteran

SQREUR schreef:

Nu moet ik weer denken aan dat teaser plaatje van de organisatie een paar jaar geleden met al die namen van Hardtraxx DJ's
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten