Ook weer eens aanwezig na lange tijd.
GVD MISSCHIEN TEGEN DIE TIJD WEL ZIN IN GVD
GVD MISSCHIEN TEGEN DIE TIJD WEL ZIN IN GVD
Ja is nu gaande als het goed is.wrote:Heb heel de verkoop en line-up gemist. Ik vind het een toffe line-up, interesse is gewekt! Komt er nog iets van een vrije sale ofzo?
wrote: Er komt nog een leuke 5de stage, snel meer info voor de contest winners van de brabanthallen editie!
10K (?) festival tickets verkopen met de huisstijl van een game zonder daar officieel toestemming voor te hebben is niet echt een hommage natuurlijk, dat is gewoon iets herkenbaars dat niet van jou is gebruiken voor eigen gewin.wrote:Oh wat jammer, ik vond die GTA aesthetic wel vet, zonde. Ik vond het een mooie hommage.
Heb hier verder ook niet voor gestudeerd, maar naar mijn weten heb je financieel nog niet per se een probleem als je een cease & desist achtige brief ontvangt. Dat is een soort formele waarschuwing dat je inbreuk maakt op auteursrecht, en dat er juridische stappen kunnen volgen als je hier niet mee ophoudt. Als het iets van die strekking is geweest komt Shockerz er volgens mij gewoon mee weg door alle GTA referenties weg te halen. Al hoor ik vanzelfsprekend graag van de organisatie in meer detail hoe dit zit. Ze zijn hier natuurlijk best actief, dus ik ben benieuwd of ze een tipje van de sluier willen oplichtenwrote: Hoop voor ze dat het is opgelost door alles te verwijderen, vraag me af of je voor zoiets niet ook nog een flinke claim zou kunnen krijgen? Maar geen idee hoe dat werkt.
Ja zo werkt de wereld natuurlijk nietwrote:Ik vind het wel een beetje mierenneukerij van zo'n miljardenbedrijf.
Inderdaad. Ik zal je ook direct uitleggen waarom ze dat doen.wrote:Ja zo werkt de wereld natuurlijk nietwrote:Ik vind het wel een beetje mierenneukerij van zo'n miljardenbedrijf.
wrote:Fijn dat je het even uitlegt maar het fijne er niet van weet!
Ik ken de reden maar de exacte details niet.wrote:Fijn dat je het even uitlegt maar het fijne er niet van weet!