Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2025 10:50 

Bierkoning

Ook weer eens aanwezig na lange tijd.

GVD MISSCHIEN TEGEN DIE TIJD WEL ZIN IN GVD
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2025 11:09 

Hardtraxx Veteran

Heb heel de verkoop en line-up gemist. Ik vind het een toffe line-up, interesse is gewekt! Komt er nog iets van een vrije sale ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2025 12:55 

Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Heb heel de verkoop en line-up gemist. Ik vind het een toffe line-up, interesse is gewekt! Komt er nog iets van een vrije sale ofzo?

Ja is nu gaande als het goed is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 feb 2025 22:29 

Hardtraxx Veteran

@vorige pagina, heerlijk dat de klassieke (haha) classics discussie weer in gang is gezet hier maanden voordat het feest überhaupt is begonnen :lol: Gelukkig blijft Hardtraxx met vlagen nog steeds vermakelijk om te lezen.

Verder wel leuke line up, met een leuke groep wel erbij! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 mrt 2025 08:48 

Hardtraxx Addict

Shockerz-Events schreef:
Er komt nog een leuke 5de stage, snel meer info voor de contest winners van de brabanthallen editie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2025 16:51 

Hardtraxx Veteran

Wat kijk ik hier naar uit zeg! Dit wordt echt top! Op de mainstage lekker veel euforisch
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 19:04 

Hardtraxxer

Op hun donder gekregen van Take2 of R*?? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 19:30 

Hardtraxx Veteran

Oh wat jammer, ik vond die GTA aesthetic wel vet, zonde. Ik vond het een mooie hommage.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 19:42 

Hardtraxx Elite

Nieuwe fb profiel foto geeft me nog gta vibes
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 20:20 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Oh wat jammer, ik vond die GTA aesthetic wel vet, zonde. Ik vond het een mooie hommage.

10K (?) festival tickets verkopen met de huisstijl van een game zonder daar officieel toestemming voor te hebben is niet echt een hommage natuurlijk, dat is gewoon iets herkenbaars dat niet van jou is gebruiken voor eigen gewin.

Gaat 9 van de 10 keer gewoon goed natuurlijk, maar vind het niet gek dat dat niet zomaar kan.

Hoe goed het ook bedacht/uitgevoerd was.

Hoop voor ze dat het is opgelost door alles te verwijderen, vraag me af of je voor zoiets niet ook nog een flinke claim zou kunnen krijgen? Maar geen idee hoe dat werkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2025 20:46 

Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
Hoop voor ze dat het is opgelost door alles te verwijderen, vraag me af of je voor zoiets niet ook nog een flinke claim zou kunnen krijgen? Maar geen idee hoe dat werkt.

Heb hier verder ook niet voor gestudeerd, maar naar mijn weten heb je financieel nog niet per se een probleem als je een cease & desist achtige brief ontvangt. Dat is een soort formele waarschuwing dat je inbreuk maakt op auteursrecht, en dat er juridische stappen kunnen volgen als je hier niet mee ophoudt. Als het iets van die strekking is geweest komt Shockerz er volgens mij gewoon mee weg door alle GTA referenties weg te halen. Al hoor ik vanzelfsprekend graag van de organisatie in meer detail hoe dit zit. Ze zijn hier natuurlijk best actief, dus ik ben benieuwd of ze een tipje van de sluier willen oplichten
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 mrt 2025 10:00 

Hardtraxx Veteran

Ergens niet gek dat dit eigenlijk niet kon. Want het was wel echt heel goed gedaan. Ben wel benieuwd naar het verhaal er achter ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 apr 2025 04:32 

Hardtraxxer

Ik vind het wel een beetje mierenneukerij van zo'n miljardenbedrijf.
Verder wel een zeer toffe line-up iig, moet mezelf haast gaan leren vierendelen tegen die tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2025 14:48 

Hardtraxx Veteran

JariV schreef:

Ja zo werkt de wereld natuurlijk niet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2025 15:00 

Hardtraxx Veteran

@Rickzel, oh ja nog vergeten terug te komen op je reactie op mijn bericht, ik snap dat het qua rechten niet mag, wilde zeggen dat ik het persoonlijk wel vet vond.
Ik heb kleinere projecten, waar niet eens geld in omgaat, voor veel minder een Cease & Desist zien krijgen door Nintendo (en EA in één geval).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2025 15:07 

Hardtraxx Veteran

Ja het was echt extreem goed toegepast, had de gok ook wel gewaagd als organisatie zijnde, dus ook niks tegenin te brengen. Maar blijft toch een soort ingecalculeerde gok ofzo?

Vind het dan ook niet heel gek dat als ze erachter komen dat ze daar wel actie op ondernemen. En idd, bedrijven als Nintendo en EA zijn daar ook echt niet mals mee.

Hoop dat dat nu niet het geval is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2025 09:57 

Hardtraxx Veteran

Hoe zullen DJs als frontliner, wildstylez, noisecontrollers draaien op de main? Houden ze zich aan het concep van echt classics. Of is het alleen maar hitjes draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2025 11:32 

Hardtraxx Veteran

Kleine gok: classic hitjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2025 13:40 

Hardtraxxer

En uitverkocht....

Gefeliciteerd Shockerz :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2025 08:40 

Hardtraxx Veteran

We hebben ons van het weekend laten overhalen om toch te gaan. Één kaart is geregeld (thanks, Charon (L)), nu zoek ik nog een kaart voor mijn vriendin. Help me out!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2025 13:15 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
JariV schreef:

Ja zo werkt de wereld natuurlijk niet :lol:

Inderdaad. Ik zal je ook direct uitleggen waarom ze dat doen.

Ze hebben dus IP (intellectual property) en daar zit merk bescherm recht op zodat alleen zij dat mogen gebruiken, maar ze hebben ook een plicht.

Namelijk de plicht om hun merk verdedigen.
Want waarom zou je een trademark laten vastleggen en vervolgens niet verdedigen. Dat is allemaal wettelijk vastgelegd ook. Ik weet er het superfijne niet van maar ze kunnen dus gewoon niet anders dan hun juristen hierop afsturen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2025 13:48 

Hardtraxxer

Fijn dat je het even uitlegt maar het fijne er niet van weet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2025 13:54 

Hardtraxx Veteran

Riiss schreef:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2025 07:39 

Hardtraxx Veteran

Riiss schreef:

Ik ken de reden maar de exacte details niet. :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2025 10:41 

Hardtraxx Veteran

Ben trouwens wel benieuwd naar de 5e area. Eventueel wat Hardtraxx helden op de line up?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten