Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2025 16:19 

Hardtraxx Addict

Mooie trailer voor wie het nog niet gezien had
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2025 16:48 

Hardtraxx Veteran

Wat dik! 100 % aanwezig! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2025 17:44 

Hardtraxx Newbie

Hele mooie lineup!! Stuk beter dan afgelopen jaar waar naar mijn smaak teveel “raw” was.
Ik dacht eigenlijk dat frequencerz ermee zou stoppen voor dit festival seizoen?? Of hebben ze al spijt en gaan ze toch wat langer door?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2025 17:52 

Hardtraxx Veteran

Calie schreef:
Hele mooie lineup!! Stuk beter dan afgelopen jaar waar naar mijn smaak teveel “raw” was.
Ik dacht eigenlijk dat frequencerz ermee zou stoppen voor dit festival seizoen?? Of hebben ze al spijt en gaan ze toch wat langer door?

Na de zomer. Op Decibel hebben ze "The Final" achter hun naam staan op de line-up, lijkt me de echt laatste set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2025 18:23 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Op Decibel hebben ze "The Final" achter hun naam staan op de line-up, lijkt me de echt laatste set.

Ik lees dit en zie Titan in de trailer thumbnail staan en denk meteen CAP!! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2025 19:17 

Hardtraxxer

Redman schreef:

Mooie trailer voor wie het nog niet gezien had

Echt goud haha! Dat Thera tegen dat blok loopt ook :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2025 20:04 

Hardtraxx Veteran

Kaartjes zijn binnen, ging mooi snel! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2025 20:14 

Hardtraxx Veteran

Wij hebben ze ook binnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2025 20:14 

Hardtraxx Addict

Binnen, hype :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2025 20:21 

Hardtraxx Veteran

Hier ook de tickets binnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2025 20:23 

Hardtraxx Elite

Ook hier ticket in de pocket!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2025 20:27 

Hardtraxx Veteran

Hier ook :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2025 20:32 

Hardtraxx Veteran

Tickets binnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2025 22:11 

Hardtraxxer

Hele fijne line up (L) !
Nu nog hopen op mooi weer! Dan wordt het hopelijk weer het feest van het jaar.
Een klein min puntje voor mij. Ik had alleen Crypsis & Chain Reaction heel graag op de main gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2025 22:36 

Hardtraxx Veteran

Die crypsis en chain reaction set ga Ik dus echt wel overslaan. Laat maar mooi binnen in die hal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2025 22:38 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Die crypsis en chain reaction set ga Ik dus echt wel overslaan. Laat maar mooi binnen in die hal.

Was standaard zekerheidje, maar ik ga deze skippen want Crypsis gaat 80% “nieuwe” platen draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2025 22:47 

Hardtraxx Elite

geen tickets binnen want ben een uptempo soldaat (wel tijdmachine geweest in 2014 en vwab in 2021 en 2022) maar ziet er wel weer vet uit, veel plezier alvast amigos.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2025 23:02 

Hardtraxx Elite

Tickets zijn hier ook binnen! :yay:
Op alle stages staan leuke namen, dus hopen op niet al te veel overlap
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2025 23:15 

Hardtraxx Veteran

Ticket in de pocket! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2025 18:25 

Hardtraxxer

Pipa schreef:
RTM93 schreef:

Was standaard zekerheidje, maar ik ga deze skippen want Crypsis gaat 80% “nieuwe” platen draaien

Oh dat is niet wat wij willen :thumbdown: . Bedankt voor de tip! Dan sla ik die ook over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2025 11:04 

Hardtraxx Veteran

TBA+ schreef:
Pipa schreef:
RTM93 schreef:

Oh dat is niet wat wij willen :thumbdown: . Bedankt voor de tip! Dan sla ik die ook over.

Crypsis (en Chain Reaction) denken dat ze progressively de tracks in hun sets moeten vernieuwen of dat ze edits van classics moeten draaien. Wat ze niet in zien is dat de fans voor hun komen nog steeds voor de 100ste keer statement of intent willen horen of al die andere CR plaatjes van voor 2015.

Laatst met Origins wederom zwaar teleurgesteld de zaal uitgelopen.

CR tracks als Greed en Feed te flame en Crypsis die the illest draait, het zijn vette tracks hoor, maar ik ga naar VWAB voor hun oude werk. En die Minus Militia tracks zijn ook niet erg als het maar niet de boventoon voert.

Het is alweer een tijdje geleden dat ik een echte statement of intent set heb gehoord (arguably top 3 hardstyle albums ooit) en de reden om naar een crypsis classic set te gaan. Ik snap dat hij dat zelf zat is maar draai dan niet op classic stages.

Afijn, dit is natuurlijk allemaal persoonlijk en ze mogen helemaal zelf weten wat ze draaien en wat zij classics vinden die passen die dag maar mij zijn ze al een tijdje kwijt helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2025 11:25 

Hardtraxx Veteran

Op Decibel zondag gelukkig een Statement of Intent set van 'm gezien op de main.

Classics hoeven wat mij betreft niet elk jaar een jaar op te schuiven. We willen graag juist wat langer in die sound van toen blijven hangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2025 11:57 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Classics hoeven wat mij betreft niet elk jaar een jaar op te schuiven. We willen graag juist wat langer in die sound van toen blijven hangen.

Spijker -> kop, vriend Jos. Crypsis, mocht je meelezen, blijf gewoon lekker SoI platen draaien :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2025 13:50 

Hardtraxx Veteran

Het punt is ook, ik wil het niet missen als het toch opeens een dikke classics set blijkt te zijn. :lol:
Het mixwerk van Crypsis met zijn oudste werk is iets wat je elk jaar wel wil horen toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2025 13:55 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Chris One weer eens op een lineup is het ticket eigenlijk al waard.

Ja dit, tickets binnen
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten