Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2025 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een warmte :lol: poah,

Dit is mijn tracklist van gisteren.
1. Deepack vs D-Block and S-Te-Fan – Rock Diz
2. Deepack and Josh & Wesz – Keep It Alive
3. Vorti & Zed – Body Movin (The Vision Rmx)
4. Headhunterz – Time 2 Rock (Original Mix)
5. Frontliner & Wildstylez – Spin that Shit (S.W.A.T. Anthem 2009)
6. Low-E Vs Alter Egosz – Vendetta
7. Josh and Wesz – Lip Service Radio
8. Dragan – Imitate
9. Noisecontrollers – Gaia (2007 Original)
10. Pradera vs Sasha F – Summerfeelings
11. Williams Syndrome – Limbo
12. Gentalica – Ready..!? (DJ Mix)
13. Bass Modulators Vs Zentiments – The Strongest
14. Lady Faith – Donya Ye Man
15. Wildstylez – Single Sound
16. Bioweapon – Maximizer (Original Mix)
17. Rephex & ABW – Dangerous Danes (ABW's Slasher Mix)
18. Brennan Heart – We Are Possessed (Headhunterz Rmx)
19. Wildstylez – Missin'
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2025 14:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

op veel vlakken was het wel een stuk beter geregeld als vorig jaar. Het geluid bij B-freqz op de main was echt ondermaats, in tegenstelling tot club classics.

oh, en 4x shiverz horen op 1 dag is wel teveel van het goede :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2025 14:23 
 
Hardtraxxer

Weer op en top genoten hier! Maar heeft eerlijk gezegd vorig jaar niet overtroffen.

Binnenkomst was wel ruimer opgezet en ging lekker soepel. Maar het geluid viel op de meeste plekken echt zwaar tegen. Bij Atmozfears liep het gewoon 5x stil/vast. Daarnaast zelfs een geruime tijd zonder oordoppen gelopen, vooral bij Terminal-C. Uiteraard was de sfeer weer supergoed, maar op de mainstage vond ik het net wat minder dan vorig jaar gevoelsmatig. Maar zal ook wel aan de warmte hebben gelegen.

Beste set van de dag by far E-force en Luna. Wat een drive en geweld. Was al snel 45 graden daar maar het ging echt maximaal los. Audiotricz ook heel fijn.

Volgend jaar zeker weer erbij :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2025 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

oot schreef:

oh, en 4x shiverz horen op 1 dag is wel teveel van het goede :P


https://www.instagram.com/reel/DMDElUsN ... 04NXRxb2d0
:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2025 14:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nog mooi ff ‘n tijdje met Thijs (Degos) staan praten voor hij aan zijn set begon. Ik werd er op geattendeerd dat hij iets leuks zou hebben als Catalyst gedraaid zou worden. Deze plaat werd afgekapt en ‘n stukje van Tante Leen met Oh Johnny werd afgespeeld. Vlak daarna kwam de welbekende vocal van “Here’s Johnny”.
Deepack - Here’s Johnny (Brennan Heart Remix) dus :bomb: .
Verder nog 3 hardcore platen er bij gepakt (Chronic Disorder, Redemption en nog 1 waarvan ik de naam niet meer weet).
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2025 15:15 
 
Hardtraxx Addict

mrpsyko schreef:
Nijidik schreef:
Had iemand door wat er aan het einde van de after gebeurde met Psyko Punkz? Hij leek nogal geïrriteerd van het podium af te gaan.


Ik was helemaal kapot na 2 uur springen en zo'n warme dag. Alles behalve geïrriteerd. vond het super vet, maar slopend was het wel ;)


Ah, dan had ik het verkeerd door :P Einde leek nogal abrupt met de afkondiging zo.

Lekker gedraaid in ieder geval!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2025 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Degos & Re-Done ging nergens meer over. Wat een set was dat. Gruwelijk!
Freakz schreef:
Volgens mij zijn er ovet de hele dag weinig nieuwe nummers gedraaid

The Pitcher begon volgens mij zn set volle bak met een 2024 track. Blijft bijzonder om te doen.

Echt genoten de hele dag. Veel verschillende stages gestaan en eigenlijk overal van genoten.
Top weer, mooi festivalterrein en onze puzzle paste perfect met de logistiek heen en terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2025 16:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Bram_98 schreef:
Verder nog 3 hardcore platen er bij gepakt (Chronic Disorder, Redemption en nog 1 waarvan ik de naam niet meer weet).

Killing Scum doel je denk ik op
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2025 19:04 
 
Artiest

Was a great day!!! Thanks to each of one of you guys who showed up rather early to my set. (L)

This was my tracklist, IIRC:

High Voltage & B-Front - Everything Starts
Phrantic - Drift Away
Alphaverb - Destination Nowhere
Jones & B-Front - Lunatick (Noisecontrollers Remix)
The Beholder & Max Enforcer - The Preacher
Geck-O & Phrantic - The Hard Way
Sasha F - Sacrifice
Phrantic - Edge Of Extinction
Noisecontrollers - Surge Of Power
Bass Modulators - NRGizer
Phrantic - Overdose
Phrantic - Spells
Phrantic - Road Warrior
The Machine - Audiobot (B-Front Remix)
Chain Reaction - Out With A Bang
Amnesys - The Purest
Excision & Space Laces - X-Rated (Geck-O & Phrantic vs. Space Laces Bootleg)
Activator & Jajox - Satana
Warface - Catalyst
Tiga - Mind Dimension (Phrantic Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2025 19:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Enorm warm, maar enorm genoten! Hier mijn tracklist en re-run:

Josh & Wesz - Like Thiz
Festuca - Pressure Waves
Frontliner - TBA 2
Alphaverb - Heat Analyzer (SQR MSHUP)
Headhunterz - Reloaded Part 2
Tatact - Saiv Mai Nait (SQR Flash FM Edit)
Zenith & Zatox - I'm Your First Rebirth
Proppy Heady & Fronty - Summer Record
D-Block & S-Te-Fan - Loopmachine
Tatanka - Afrika (Fused with Bruno Power Edit)
Wasted Penguinz - Melancholia (SQR All About The Music Edit)
Coone & Cyber vs Showtek - Hardstyle Is Our Universal Language (SQR MSHUP)
Noisecontrollers & Brennan Heart - We Can Escape So High
Slim Shore & Focuz - Follow Me
Zany - Angel Of The Sun
Noisecontrollers & Bass Modulators - Destination VWAB (SQREUR Edit)
Brennan Heart & Wildstylez - Reputation Game
Frequencerz - R* (SQR GTASA Edit)

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2025 19:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Phrantic schreef:

Jones & B-Front - Lunatick (Noisecontrollers Remix)


:surrender: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2025 19:09 
 
Artiest

SQREUR schreef:
Phrantic schreef:

Jones & B-Front - Lunatick (Noisecontrollers Remix)


:surrender: :surrender:


One of my absolute favourite, most underrated Noisecontrollers tracks! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2025 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enjoyed it!! Thanks :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2025 20:02 
 
Hardtraxxer

Ook een heerlijke dag gehad, maar vorig jaar had ik er een enthousiaster gevoel over dan na gisteren. Theracords en uitbreiding sunset beach stage waren mooie aanvullingen, want ik vond het op de mainstage, ondanks de dikke line-up, allemaal niet zo bijzonder qua setjes en sfeer. Ook vond ik het geluid niet geweldig op de meeste stages, al werd dit later op de dag wel iets beter. Was ook moeilijk te overtreffen, want vorig jaar was wel echt uitzonderlijk.

Prefix & Density was heel leuk, maar het stond nog niet zo vol en het geluid was niet goed. Bij Cyber was het een heel fijn sfeertje. Degos & Re-done echt de set van de dag voor mij. Met het ondergaande zonnetje, het geluid dat goed stond, goed gevulde stage… wat een mixwerk en wat een klappers kwamen er voorbij :drool:. Echt petje af!
We wilden ook naar E-force & Luna, maar in eerste instantie kwamen we de zaal niet meer in. Later wel en nog 20 min mee kunnen pakken. Dat ging ook zo gruwelijk hard met voor mij allemaal onbekende platen. Ik merk dat ik daar steeds enthousiaster over wordt, dat ook een keer het wat meer onbekendere spul erbij wordt gepakt. Wat een geweld (L). B-freqz mooie afsluiter, maar het was voor mijn gevoel wederom helaas allemaal vrij tam vooraan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2025 08:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geweldig feest gehad! Super gezellige dag gehad met leuke mensen en geweldige muziek.
Vooral genoten van Phrantic, Prefix & Density, Geminizers, Thera & Geck-O, Josh & Wesz, Degos & Re-Done en Chris One (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2025 08:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enorm genoten. Fijne sfeer, leuke setjes (al was het geluid op de main niet om over naar huis te schrijven) en zelf ook nog wat leuks in elkaar mogen draaien.

Tracklist hieronder, re-run van de set zal later deze week volgen:

1. Adaro & Digital Punk - Everyday
2. Activator & Zatox - Oxygen
3. Ran-D - Inner Child
4. Jack of Sound - Starlight
5. Gunz for Hire - The Massacre
6. The R3belz & Typhoon - Right Now
7. Warface & Chain Reaction - Execute (Megabase 2014 anthem)
8. Crypsis & Sasha F - Get Hit
9. Dj Thera & Artifact - Revenge
10. Prefix & Density & The Vision - Never Come Close
11. Radical Redemption - Prostitute
12. Phuture Noize - Robots To The System
13. E-Force & Bass Chaserz - Attack
14. B-Freqz - Monsters Inside Me
15. B-Front - Witch
16. Deetox - Lower Level
17. Warface & N-Vitral - F*ck The Drum Machine
18. Warface & Deetox - Bring It To Them Raw (Delete Remix)
19. Vazard & Delete - The End
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2025 09:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg gezellige dag gehad zoals ik op voorhand al had verwacht. Soms té gezellig (hoog bier en limoncello-tempo) waardoor ik niet heel veel van de muziek mee kreeg.
Uiteindelijk ben ik niet op de main en binnen geweest en voornamelijk bij Terminal C (Thera & Geck-O, Degos & Re-Done, Chris One en Wavolizer gestaan), Sunset Beach (Audiotricz, Cyber, afgesloten bij Low-E & Alter Egosz) en Charon gestaan. Bij De sets die ik bezocht heb waren erg tof en de sfeer zat er goed in. Bij Wavolizer liep het al wat leger en toen toch maar met mijn vriendin besloten om het laatste half uurtje bij Low-E & Alter Egosz af te sluiten. Paar leuke platen maar ook een aantal missers (The Yardman :cry:) maar sfeertje was wel prima.
De hype was op voorhand misschien nét iets te hoog. Zo kort na Defqon waar ik al veel classics hoorde was een full classics festival wat veel van het goede maar wel erg vermaakt. Organisatorisch stak het verder ook wel goed in elkaar, geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2025 09:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even het vermelden waard; Blear heeft Adaro een gemikte elleboog tegen z'n hoofd gegeven. Waarschijnlijk onenigheid over het bpm tijdens Degos en Redone?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2025 09:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoor toch veel klachten omtrent het geluid vanuit diverse kanten :/ vooral op de main.
Benieuwd naar de lineup van oktober!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2025 09:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeer mooie dag gehad! Hele dag overal en nergens geweest dus niet heel veel acts van begin tot eind meegekregen. Vooral veel staan lullen en veel bier gedronken haha :beer: Degos & Re-Done was wel echt extreem dik en afsluiten bij Low-E & Alter Egosz was ook een goede keuze! Paar minuten eerder weg gegaan dus waren vrij rap weg gelukkig. Bij een volgende editie zeker wel weer aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2025 09:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Even het vermelden waard; Blear heeft Adaro een gemikte elleboog tegen z'n hoofd gegeven. Waarschijnlijk onenigheid over het bpm tijdens Degos en Redone?


:lol: :lol: :lol: Sorry Remi :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2025 10:05 
 
Hardtraxxer

Hier ook een top dag gehad. De busreis was gezellig en gelukkig waren we redelijk op tijd binnen om nog een uurtje Alphaverb te kunnen zien. Niet druk hier, het geluid werd halverwege iets opgeschroefd. Kwamen wel weer erg fijne nummertjes voorbij.
Op weg naar de Pier even langs de main, die zag er wel erg indrukwekkend uit t.o.v. vorig jaar. Het geluid stond hier maar matig, waardoor het wel leuk koffieleuten was, maar er werd weinig gedanst.
Bij Silvio Aquila was het echt genieten van de platenkeuze en fijne kicks die voorbij kwamen. Heerlijke set om er lekker in te komen. Had de hoop en de verwachting hier ook wat Hardtraxxers tegen te komen, maar er stonden eigenlijk alleen maar lelijke mensen.
Set van de dag was (zoals verwacht) weer van Thera & Geck-o. Wat een genot om hier 2 uur lang los te mogen gaan. Volgens mij hadden ze er zelf ook weer erg veel lol in. Echt hulde :worship:
Hierna even wat gegeten en relaxen langs de waterkant.
Opnieuw naar de main waar ik wel wat verwachtte van Wildstylez en Max Enforcer, maar het was druk, weinig sfeer en geluid was nog steeds maar mwa mwa, dus ook hier weer afgetaaid.
Uitgekomen bij Josh & Wesz waar het wel gewoon goed los ging met goed geluid, heerlijk.
Stukje Bass Modulators was ook prima. Stukje Frontliner op de main geprobeerd, maar opnieuw: geen sfeer, zacht geluid, niks voor mij.
Dus snel koers gemaakt naar Terminal C voor een echte bazenset van Chris One. Man wat een fijne platen kwamen hier voorbij en iedereen ging los.
Laatste uurtje Wavolizer (en stukje Lowie en zijn ego) idem dito, mooie afsluiter van een mooie dag!
Kortom: alles lekker en mooi, behalve de main :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2025 10:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bram_98 schreef:
Deze plaat werd afgekapt en ‘n stukje van Tante Leen met Oh Johnny werd afgespeeld. Vlak daarna kwam de welbekende vocal van “Here’s Johnny”.
Deepack - Here’s Johnny (Brennan Heart Remix) dus :bomb: .

Man naar m'n hart (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2025 12:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Thera & Geck-o was fenomenaal (What We Are, Zimmersion (L) ). Dat was eigenlijk ook de enige set die ik van begin tot einde volledige focus op de muziek had, stukje Wildstylez (vooral de P1 platen) en Ran-D & B-Front was ook nog wel leuk. Voor de rest veel rond gelopen, geouwehoerd en mensen proberen te vinden.

Heb me prima vermaakt en het was heel gezellig, maar merk dat mijn interesse/passie voor de muziek niet meer hetzelfde is als vroeger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2025 12:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mooie dag gehad, helemaal murw van die zon, chris one voor mij setje van de dag (global pandemic :drool: ), enige smet was voor mij het terrein afkomen.

Iedereen die bij mijn set was, super thanks! (L)

Tracklist:
01. Frequencerz - A Muse
02. Atmozfears and Audiotricz - Reawakening (w/ World Of Madness Vox)
03. Noisecontrollers - JD (Summer Edit)
04. Killer Clown - Silentium (Festuca Remix)
05. Toneshifterz - Project Afterlife (Reborn 2013 Anthem)
06. Waverider and Digital Punk - Back 2 Life
07. E-Force ft. MC DL - Passion For Life
08. Neilio - Ain't No Dream
09. Zatox - Winter
10. Fragma and Coco Star - Toca's Miracle (Bioweapon Remix)
11. Adaro - History
12. E-Force and Frequencerz - Men Of Steel
13. D-Block and S-Te-Fan - From The Hard
14. Chain Reaction - Answers (Adaro Remix)
15. Headhunterz - Doomed (Bla Bla Bla Edit)
16. The Prodigy - Voodoo People (Ran-D Rework)
17. Frontliner - Symbols (Q-Base 2012 O.S.T.)
18. Zatox - You Make The Change
19. Digital Punk and Adaro - Everyday
20. Donkey Rollers - Followers (Noisecontrollers Remix)
21. Tatanka and Zatox - Hardstyle Family (Love Theme From The Godfather)
22. Builder - Her Voice (Super Bass Mix)
Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten