Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2025 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bram_98 schreef:
Nog mooi ff ‘n tijdje met Thijs (Degos) staan praten voor hij aan zijn set begon. Ik werd er op geattendeerd dat hij iets leuks zou hebben als Catalyst gedraaid zou worden. Deze plaat werd afgekapt en ‘n stukje van Tante Leen met Oh Johnny werd afgespeeld. Vlak daarna kwam de welbekende vocal van “Here’s Johnny”.
Deepack - Here’s Johnny (Brennan Heart Remix) dus :bomb: .

Die reel staat nu online inclusief Hardtraxx politie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2025 13:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Bram_98 schreef:
Nog mooi ff ‘n tijdje met Thijs (Degos) staan praten voor hij aan zijn set begon. Ik werd er op geattendeerd dat hij iets leuks zou hebben als Catalyst gedraaid zou worden. Deze plaat werd afgekapt en ‘n stukje van Tante Leen met Oh Johnny werd afgespeeld. Vlak daarna kwam de welbekende vocal van “Here’s Johnny”.
Deepack - Here’s Johnny (Brennan Heart Remix) dus :bomb: .

Die reel staat nu online inclusief Hardtraxx politie.


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2025 13:56 
 
Hardtraxx Newbie

Erg genoten :thumbsup:
Geluid op de main was erg zacht... in de bus weer kneiterhard :bomb: jammer dat er geen airco aan stond :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2025 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi feestje!

Iets na 15:00 binnen dus maar een klein stukje Silvio Aquila mee kunnen pakken. Toen door naar The Geminizers, geluid was in het midden niet fantastisch, rechtsvooraan waar we later in de set stonden was stukken beter. Lekkere tracks, gevarieerd qua jaartallen, leuke tracks die je niet vaak hoort, en goed mixwerk, perfect dus. Parvuz en Justinhafc ook nog ff ontmoet.

Toen naar Thera vs Geck-O gegaan, we stonden op een wat mindere plek qua geluid, en lang wachten bij de bar, maar verder was het echt genieten.

The Pitcher was leuk, al hoeven die kick-edit mid-intros van mij niet zo. Wel als een blije los gegaan.

Jammer dat het geluid op de main niet zo hard stond, er werd veel meer de werkweek besproken dan losgegaan.

Toen even gegeten en naar Digital Punk & High Voltage gegaan, was niet zo druk, daardoor was het er qua temperatuur wel goed te doen.
Geen Bombs Away of B-Front collabs gehoord, wel nog B-Freqz - Psycho. Laatste kwartier gemist want we gingen naar Ran-D & B-Front, wat een leuk setje was.

Toen terug naar Terminal C om daar 2 uur lang de benen onder m'n lijf uit te stampen. Zowel Chris One als Wavolizer lekker gevarieerde beuksetjes. Chris One vond ik denk ik het vetst van de dag!

Wavolizer die die Menace II Society - Chronic Disorder edit draaide van Geck-O - Assquake ULTRAVIP^2 was ook geweldig

De hoogtepunten waren voor mij The Geminizers, Thera vs Geck-O, Chris One, Wavolizer. En dan ook nog MC Shizzler erbij, ik kreeg Flashbacks naar The Magic Show/Insomnia stage @ Wish Outdoor 2011 :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2025 15:09 
 
Hardtraxxer

Ik snap werkelijk niet als je het geluid vorig jaar op de main dik in orde had het een jaar later zo zwak is.
Erg jammer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2025 15:35 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Wavolizer die die Menace II Society - Chronic Disorder edit draaide van Geck-O - Assquake ULTRAVIP^2 was ook geweldig


Ik heb daar nog een leuk filmpje van, even kijken hoe ik die het beste kan uploaden
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2025 15:43 
 
Hardtraxxer

https://streamable.com/zhna91
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2025 15:48 
 
Hardtraxxer

Pantermaat schreef:
Ik snap werkelijk niet als je het geluid vorig jaar op de main dik in orde had het een jaar later zo zwak is.
Erg jammer!


Ook mijn grote verbazing op zo’n dag. Je sterkste punt van vorig jaar is wat betreft de mainstage een jaar later helemaal weg. Maar ik zie het vaker misgaan bij andere organisaties, dus het zal waarschijnlijk niet zo simpel zijn. Geen idee wat de achterliggende reden zou kunnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2025 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Parvuz en Justinhafc ook nog ff ontmoet.


Goeiedag eem!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2025 16:07 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Pantermaat schreef:
Ik snap werkelijk niet als je het geluid vorig jaar op de main dik in orde had het een jaar later zo zwak is.
Erg jammer!

Gecompenseerd met het geluid binnen, was doof na een uurtje E-Force & Luna.

Al met al wel weer een top feest! Hoogtepunten toch wel E-Force & Luna, Josh & Wesz en Wasted Penguinz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2025 16:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jawel schreef:
Pantermaat schreef:
Ik snap werkelijk niet als je het geluid vorig jaar op de main dik in orde had het een jaar later zo zwak is.
Erg jammer!


Ook mijn grote verbazing op zo’n dag. Je sterkste punt van vorig jaar is wat betreft de mainstage een jaar later helemaal weg. Maar ik zie het vaker misgaan bij andere organisaties, dus het zal waarschijnlijk niet zo simpel zijn. Geen idee wat de achterliggende reden zou kunnen zijn.

Misschien striktere eisen na (mogelijke) klachten of overschrijdingen vorig jaar.
Of dat de wind verkeerd staat waardoor op kritische meetpunten hogere niveaus worden gemeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2025 16:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Moet haast wel ja. Maar het is ook niet dat de Autotron midden in een woonwijk staat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2025 17:02 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Stinus schreef:
Moet haast wel ja. Maar het is ook niet dat de Autotron midden in een woonwijk staat...


Wel tegen een vakantiepark
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2025 19:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Circleoflife schreef:
Stinus schreef:
Moet haast wel ja. Maar het is ook niet dat de Autotron midden in een woonwijk staat...


Wel tegen een vakantiepark


niet dat het wat uit moet maken, maar dat vakantie park is ook in beheer van libema en dat is ook de eigenaar van autotron/schokerz events
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2025 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poah wat was dit vet zeg! Dit keer gekozen om wat bucketlist plaatjes te draaien want de hits draaide de andere dj's wel :D Heerlijk genoten!



Tracklist
1 Deepack & D-Block & S-Te-Fan - Rock Diz
2 Deepack & Josh & Wesz - Keep It Alive
3 Vorti & Zed - Body Movin' (The Vision Remix)
4 Headhunterz - Time 2 Rock
5 Frontliner & Wildstylez - Spin That Shit
6 Low-E Vs Alter Egosz - Vendetta
7 Josh & Wesz - Lip Service Radio
8 Dj Dragan - Imitate
9 Noisecontrollers - Gaia (2007 Original)
10 Pradera Vs Sasha F - Summerfeelings
11 Williams Syndrome - Limbo
12 Gentalica - Ready..!?
13 Bass Modulators Vs The Zentiments - The Strongest
14 Vamper - Mash Affair
15 Lady Faith - Donya Ye Man
16 Wildstylez - Single Sound
17 Bioweapon - Maximizer
18 Rephex & ABW - Dangerous Danes
19 Brennan Heart - We Are Possessed (Headhunterz Remix)
20 Wildstylez - Missin'
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2025 12:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
de hits draaide de andere dj's wel

Dit is niet specifiek naar jou gericht (zie ook SQREUR, openen met Josh & Wesz - Like Thiz) maar waar ik benieuwd naar ben:

Citaat:
6 Low-E Vs Alter Egosz - Vendetta
7 Josh & Wesz - Lip Service Radio


Je weet 90% zeker dat die dj's die na je komen op een andere stage die platen ook gaan draaien. Waarom pak je die er dan bij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2025 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Nuracore schreef:
de hits draaide de andere dj's wel

Dit is niet specifiek naar jou gericht (zie ook SQREUR, openen met Josh & Wesz - Like Thiz) maar waar ik benieuwd naar ben:

Citaat:
6 Low-E Vs Alter Egosz - Vendetta
7 Josh & Wesz - Lip Service Radio


Je weet 90% zeker dat die dj's die na je komen op een andere stage die platen ook gaan draaien. Waarom pak je die er dan bij?


Er zijn 42 producerende artiesten op de lineup verdeelt over meerdere stages met allen verworven in een gigantische discografie van goede classics uit de golden age van dit genre waarbij de Pleasure Pier een kleine stage is. Het is heel lastig om met iedereen rekening te houden en gezien de rest van mijn lijstje heb ik dat prima gedaan door echt goed te graven vind ik zelf. Denk dat je de rest van deze tl zelden of nergens anders hoort om eerlijk te zijn.

Verder is Vendetta in goed overleg gegaan met Low-e. Daar kan ik het goed mee vinden en zij sloten het feest af en zochten zelf naar iets hardere tracks. De stages, tijden en tijdsloten raken elkaar niet. Verder was ik zelf vergeten dat Josh & Wesz op de lineup stonden maar gok ik dat de 50 man op de pleasure Pier tov van de duizenden op de andere stages dit weinig verschil zou maken.

Plus, dit was een belofte voor een fan overigens, specifiek die overgang en die twee die je noemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2025 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Verder was ik zelf vergeten dat Josh & Wesz op de lineup stonden

Ik ga niet mee in de discussie maar vond deze wel om te gniffelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2025 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Nuracore schreef:
Verder was ik zelf vergeten dat Josh & Wesz op de lineup stonden

Ik ga niet mee in de discussie maar vond deze wel om te gniffelen.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2025 14:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Yenssen schreef:

Bij Silvio Aquila was het echt genieten van de platenkeuze en fijne kicks die voorbij kwamen. Heerlijke set om er lekker in te komen.


Bedankt joh, vind ik heel fijn om te horen! ^^ waardeer het...

Tracklist;
(Intro)
01 - The Builder - Hardbeat Market (The Original Soundmachine)
02 - Activator - Everything [edit]
03 - Speedwave - Zhangar (Builder remix)
04 - Davide Sonar - Techno Boheme (edit)
05 - Overload - The Anthem (Vortex vs Zatox mix) [edit]
06 - 2 Best Enemies - Les Drums (TBY remix) [Silvio Aquila's cut]
07 - Technoboy - Into Dub [edit]
08 - Zanza Labs - Control The Mind [edit]
09 - Bruno Power - Mandala [edit]
10 - Activator vs Zatox - Don't Let It Go [edit]
11 - The Raiders - Miss Kidman On A Cruise (Fidelio mix)
12 - Francesco Zeta & Activator - Fear And Dark [edit]
13 - ZTX & Kingsman - Smokin' N Pourin (Zatox remix) [edit]
14 - Ivan Carsten - Unexpected (edit)
15 - Tuneboy - Wackyjackie (Technoboy remix) [edit]
16 - Zatox - Bad Time (edit)
17 - Bruno Power - Shotty Sniper (Nu mix) [edit]
18 - KAT vs Zatox - Alright (Tek & Zat mix) [edit]
19 - Ivan Carsten - Amazing Combination (TBY's Old Style mix)
20 - Zatox - Stand Up High [Silvio Aquila's copy paste edit]
21 - Tuneboy - Ombrello Maledetto

hardstyle/silvio-aquila-vwab-festival-25-t84046.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2025 14:55 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Silvio Aquila schreef:
Yenssen schreef:

Bij Silvio Aquila was het echt genieten van de platenkeuze en fijne kicks die voorbij kwamen. Heerlijke set om er lekker in te komen.


Bedankt joh, vind ik heel fijn om te horen! ^^ waardeer het...

Tracklist;
(Intro)
01 - The Builder - Hardbeat Market (The Original Soundmachine)
02 - Activator - Everything [edit]
03 - Speedwave - Zhangar (Builder remix)
04 - Davide Sonar - Techno Boheme (edit)
05 - Overload - The Anthem (Vortex vs Zatox mix) [edit]
06 - 2 Best Enemies - Les Drums (TBY remix) [Silvio Aquila's cut]
07 - Technoboy - Into Dub [edit]
08 - Zanza Labs - Control The Mind [edit]
09 - Bruno Power - Mandala [edit]
10 - Activator vs Zatox - Don't Let It Go [edit]
11 - The Raiders - Miss Kidman On A Cruise (Fidelio mix)
12 - Francesco Zeta & Activator - Fear And Dark [edit]
13 - ZTX & Kingsman - Smokin' N Pourin (Zatox remix) [edit]
14 - Ivan Carsten - Unexpected (edit)
15 - Tuneboy - Wackyjackie (Technoboy remix) [edit]
16 - Zatox - Bad Time (edit)
17 - Bruno Power - Shotty Sniper (Nu mix) [edit]
18 - KAT vs Zatox - Alright (Tek & Zat mix) [edit]
19 - Ivan Carsten - Amazing Combination (TBY's Old Style mix)
20 - Zatox - Stand Up High [Silvio Aquila's copy paste edit]
21 - Tuneboy - Ombrello Maledetto

hardstyle/silvio-aquila-vwab-festival-25-t84046.html


Was echt heerlijk om live te horen :loving: Ga hem zeker binnenkort terugluisteren.

Lijst van Nura ziet er ook geweldig uit, jammer dat ik daar niet bij was. Imitate en Dangerous Danes graag live willen horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2025 17:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Thera & Geck-o was fenomenaal (What We Are, Zimmersion (L) ). Dat was eigenlijk ook de enige set die ik van begin tot einde volledige focus op de muziek had, stukje Wildstylez (vooral de P1 platen) en Ran-D & B-Front was ook nog wel leuk. Voor de rest veel rond gelopen, geouwehoerd en mensen proberen te vinden.

Heb me prima vermaakt en het was heel gezellig, maar merk dat mijn interesse/passie voor de muziek niet meer hetzelfde is als vroeger.


Poes
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2025 21:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Nuracore schreef:
de hits draaide de andere dj's wel

Dit is niet specifiek naar jou gericht (zie ook SQREUR, openen met Josh & Wesz - Like Thiz) maar waar ik benieuwd naar ben:

Citaat:
6 Low-E Vs Alter Egosz - Vendetta
7 Josh & Wesz - Lip Service Radio


Je weet 90% zeker dat die dj's die na je komen op een andere stage die platen ook gaan draaien. Waarom pak je die er dan bij?


Tjah, platen kunnen voor de dj's zelf ook betekenis hebben. Zo heb Like Thiz als eerst gehoord op Qlimax 2008, en een Reloaded Part 2 op Defqon 2008 bijv. Zo vaak draai ik niet en wilde ik ook tracks brengen welke ik een warm hart toe draag. Voor mij heerlijke platen die het goed doen in het zonnetje, moeilijker maak ik het niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2025 09:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Charon @ Vroeger Was Alles Beter Festival 2025: Classics City [12.07.'25]:

Citaat:
This is not a dream, this is a goal...

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2025 12:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nice die sets van one huis DJ's :D

De Pier was ook een leuke stage. Mooie toevoeging aan het festival.
Vorige  1 ... 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten