Nou dat was me het dagje wel weer.
Na een heerlijke busreis iets vertraagd aangekomen bij de Autotron. Snel even kluisjes/muntjes/wc en door naar Alphaverb, waar het geluid schrikbarend zacht stond. Ik snap dat het vroeg is, maar vooraan zonder oordoppen in een gesprek kunnen voeren is wel erg jammer. Daarom iets eerder al naar Phrantic gegaan die een heerlijk setje stond te draaien. Vooral in de schaduw lopen hangen en lekker gedanst op z'n eigen tracks, maar ook verrassingen als Sasha F - Sacrifice en Amnesys - The Purest.
Daarna even langs forumheld Silvio gegaan en ingecheckt bij Blear of dit allemaal naar wens was en de bpm's niet te hoog uitvielen. Helaas was het hier bloedheet dus alvast naar binnen gevlucht voor Geminizers waar het nog lekker koel was en niet te druk. Ik was bang dat het geluid hier ook erg zou tegenvallen na Alphaverb en het feit dat het de Autotron is, maar bij de eerste kick van DJ Rob - Party People viel m'n mond open van verbazing.

Daarna volgden nog Miss Kidmann On A Cruise(?), Overload - The Anthem en Max Enforcer - Bring It Down en ik dacht ook ergens The Machine - Explorers of The Mind gehoord te hebben. Tegen het einde liep de zaal goed vol voor Adaro dus toen maar weer de hitte in voor Thera en Geck-o. Zoals gewoonlijk een lekker setje met sterk mixwerk en een paar lekkere Italiaanse klappers in het zonnetje
Daarna even de Terminal C aka de vechtarena verlaten om een pauze in de lassen en een hapje te eten. Even bij Charon wezen kijken en daarna door naar Deetox. Prima setje maar had van mij iets meer mogen graven als je kijkt naar de rest van de line-up op die stage. Vervolgens Degos & Re-Done en dat was genieten. Wat kan Thijs draaien he

Daarna Chris One die blijkbaar in een paar jaar tijd een hele metamorfose was doorgegaan, dat was samen met Geminizers voor mij wel de set van de dag. Hij heeft lekker lopen graven en kwam aanzetten met Crypsis - Multiple Thrusts(!!!!!!!), Zany & DV8 - Fever, Insomnia Remix en Solutio & The I's - 2.17

Daarna als vanouds afgelopen met een Wavolizer set en dat was zoals HJ het mooi omschreef gewoon weer een stukje kunst. Lekker vlot mixwerk en een leuke afwisseling van lompe en wat vrolijkere classics. Cute ook hoe hij elke 5 minuten even omkeek naar Geck-o en een lekker vocaltje meedeed.
Al met al dus een lekker dagje, toffe sets en veel (oude) bekenden tegen het lijf gelopen. Paar minpuntjes zijn de hitte, de te kleine/trage bar bij de Theracords stage, geluid wat beetje schommelde bij TC en een hoop dubbele tracks (Bijvoorbeeld 3 keer The Hard Way en dan ook nog de Wavolizer Remix erbovenop was wat jammer). In z'n totaliteit geef ik het een 8,5.