Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2025 10:10 
 
Hardtraxx Veteran

26 graden en half bewolkt is echt top! Kneitertje veel zin in dit fiske
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2025 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Kom same feeste en hakke

Ons kennende kom ik jou bij elke set tegen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2025 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had nog last minute een kaartje willen regelen, maar gisteren door een val van de mountainbike een breuk in mijn schouderkop opgelopen. :aww: Dus gaat hem niet meer worden helaas :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2025 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ai das heel kut. Beterschap!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2025 11:35 
 
Hardtraxxer

Pipa schreef:
Kneitertje veel zin in dit fiske


Poeh inderdaad! Het begint aardig te kriebelen en dat is lang geleden kan ik je zeggen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2025 12:02 
 
Hardtraxx Elite

Hier zeer in twijfel om mn ticket te verkopen, de zin is totaal niet aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2025 12:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Silvio Aquila schreef:
Yes, ik ga puur Italian classics doen! Oude Zatox, Saifam plaatjes etcetera...


Joooooooooooooooooooooooooo tot 15u Arend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2025 12:45 
 
Hardtraxx Veteran

Zon, classics eneen bult bekenden en vrolijke gezichten.

Hype.

Zet voor de zoveelste keer parvuz z'n creatieve warm up aan. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2025 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Zet voor de zoveelste keer parvuz z'n creatieve warm up aan. :worship:


Die was ik helemaal vergeten, nog ff luisteren!


Ik heb afgelopen weken wat minder classics opgezet, maar ik denk dat dat de pret alleen maar ten goede zal komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2025 13:57 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ga nog steeds stuk om die commercials in z'n mix
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2025 16:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Blear schreef:

Joooooooooooooooooooooooooo tot 15u Arend!


Tof, leuk om je weer even te zien dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2025 16:17 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ik ga nog steeds stuk om die commercials in z'n mix

Leuk die baby-edities van Tiny & Lau of die Bigfoot_vlogs, maar dit is juiste gebruik van AI :thumbsup:
Met nog een kleine sneer naar de koning van de comebacks, luv it!

Zou een dj zn set durven onderbreken voor zo'n komisch blokje tijdens een feest? Alphaverb zie ik zoiets nog wel doen.

Edit: Thera heeft ook een dergelijke funny-bone
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2025 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoveel keuze geeft ook wel keuzestress zeg.. heb er wel ziek veel zin in!
En om 00:00 jarig dus altijd speciaal tijdens zo feestje.
Dit zal het zo een beetje worden:

1300 - 1400 Alphaverb
1400 - 1500 Toneshifterz/Omegatypez
1500 - 1600 Atmozfears
1600 - 1700 Wasted Penguinz
1700 - 1800 Noisecontrollers
1800 - 1900 The Pitcher/Cyber
1900 - 2000 Wildstylez ft. Max Enforcer/Josh & Wesz
2000 - 2100 Ran-D ft. B-Front/Audiotricz
2100 - 2200 Tatanka/Waverider
2215 - 2300 B-Freqz

Beetje vervelend dat Cyber tegelijk met The Pitcher draait :aww: .

KNALLEENNN MAATJESSSS :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2025 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Silvio Aquila schreef:
Yes, ik ga puur Italian classics doen! Oude Zatox, Saifam plaatjes etcetera...


Aanwezig met 5th Wheel. Te herkennen aan dat we onze vingers staan af te likken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2025 17:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jup, ik kom ook kijken. Puur Italian Classics is een zekerheidje natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2025 18:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Silvio Aquila schreef:
Yes, ik ga puur Italian classics doen! Oude Zatox, Saifam plaatjes etcetera...


Aanwezig bij Silvio Clanga!

Verzoekje: Dark Oscillators - Nero
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2025 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even zien hoe laat ik binnen ben, maar denk dat het zoiets wordt. Elke keer dat ik naar die timetable kijk wil ik weer nóg een artiest zien dus dit gewoon als uitgangspunt en dan zie ik zaterdag wel waar ik beland. :lol:

13:00 - 14:30: Alphaverb
14:30 - 15:00: Phrantic / Toneshifterz
15:00 - 16:00: Silvio Aquila / 15:30-16:00: The Geminizers
16:00 - 18:00: Thera vs. Geck-o
18:00 - 19:00: Jason Payne / The Pitcher
19:00 - 20:00: Deetox
20:00 - 21:00: Degos & Re-done
21:00 - 22:00: Chris One / uitstapje Fantazoo
22:00 - 23:00: Wavolizer
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2025 08:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel plezier en succes dj's van ons mooie forum! Wat zullen die vrouwen glibberen over dat terrein van al jullie hits!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2025 08:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die zijn nog niet uitgeglibberd na de Orange op Defqon hoor, amigo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2025 09:31 
 
Hardtraxx Elite

Tickets gaan ondertussen voor onder de normale prijs op ticketswap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2025 09:47 
 
Hardtraxxer

Oke
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2025 10:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Silvio Aquila schreef:
Blear schreef:

Joooooooooooooooooooooooooo tot 15u Arend!


Tof, leuk om je weer even te zien dan!


:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2025 10:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wordt wel extra je best doen Arend, als de grondlegger himself bij je set langskomt :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2025 12:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Wordt wel extra je best doen Arend, als de grondlegger himself bij je set langskomt :cool:


De BPM counter gaat mee. :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2025 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Zon, classics eneen bult bekenden en vrolijke gezichten.

Hype.

Zet voor de zoveelste keer parvuz z'n creatieve warm up aan. :worship:

Haha top! :D
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten