Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 17  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2025 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yenssen schreef:
grote lijnen

Hoppa, feeste! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2025 11:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

13:00 - 15:30 geen plannen, beetje rondkijken
15:30 - 16:30 The Geminizers
16:30 - 18:00 Thera vs Geck-O
18:00 - 18:45 The Pitcher '25 YRS'
18:45 - 19:45 eten en Digital Punk & High Voltage
19:45 - 20:45 Ran-D & B-Front
20:45 - 21:00 Degos & Re-Done
21:00 - 22:00 Chris One
22:00 - 23:00 Wavolizer
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2025 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

13:00 - 14:30 Alphaverb
14:00 - 15:00 Omegatypez
15:00 - 16:00 Prefix & Density
15:30 - 16:30 The Geminizers
16:00 - 18:00 Thera vs Geck-O
16:00 - 17:00 Wasted Penguinz
17:00 - 18:00 Bass Modulators
18:00 - 19:00 Cyber
18:50 - 19:40 Charon
20:00 - 21:00 Audiotricz
21:00 - 22:00 Chris One
22:00 - 23:00 Wavolizer

Tussen 16:00 en 18:00 zijn het even lastige keuzes, zal ook afhankelijk van de groep zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2025 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo te zien wordt het gezellig tijdens Thera & Geck-o :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2025 12:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hardtraxx meeting at the Pleasure Pier om 15:00? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2025 12:55 
 
Hardtraxx Veteran

Ik ga niet eens een poging wagen om een timetable te maken.

Dit wordt MEGA vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2025 13:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Silvio Aquila schreef:
Hardtraxx meeting at the Pleasure Pier om 15:00? :innocent:


:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2025 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
13:00 - 14:30 Alphaverb
14:00 - 15:00 Omegatypez
15:00 - 16:00 Prefix & Density
15:30 - 16:30 The Geminizers
16:00 - 18:00 Thera vs Geck-O
16:00 - 17:00 Wasted Penguinz
17:00 - 18:00 Bass Modulators
18:00 - 19:00 Cyber
18:50 - 19:40 Charon
20:00 - 21:00 Audiotricz
21:00 - 22:00 Chris One
22:00 - 23:00 Wavolizer

Tussen 16:00 en 18:00 zijn het even lastige keuzes, zal ook afhankelijk van de groep zijn.


Kan niet he :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2025 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je gaat geen 'D' draaien en geen Sasha-F praktijken met slingerkaak... Maar overtuig me maar met argumenten. Hoe gaat je Loudness-set er uit zien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2025 16:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn poging:

13:00 - 15:30 geen plannen, beetje rondkijken
15:30 - 16:15 The Geminizers
16:15 - 17:00 Wasted Penguinz
17-00 - 18:00 Thera vs Geck-O
18:00 - 18:45 The Pitcher '25 YRS'
18:45 - 20:00 eten en Deetox
20:00 - 21:00 geen idee?
21:00 - 22:00 Chris One
22:00 - 23:00 Wavolizer / B-Freqz

Ga tussen de sprintjes door vast nog wat van de plezierpier meepakken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2025 09:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Je gaat geen 'D' draaien en geen Sasha-F praktijken met slingerkaak... Maar overtuig me maar met argumenten. Hoe gaat je Loudness-set er uit zien?


Genoeg duistere sferen, lompe kicksels, paar hitjes maar ook platen die we wellicht wat te weinig horen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2025 10:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Super veel zin in! Heb dit voor ogen maar loopt toch anders:

13:00 Alphaverb
14:00 Phrantic
15:00 Prefix & Density
16:00 Thera & Geck-O
17:00 Noisecontrollers/Thera & Geck-O
18:00 The Pitcher
19:00 Josh & Wesz
19:45 Ran-D & B-Front/Degos & Re-Done
21:00 Chris One
22:00 Wavolizer
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2025 10:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Waarom zo weinig naar Wildstylez & Max Enforcer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2025 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom zo weinig mensen naar forum vriend Nura :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2025 11:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Omdat we met z'n allen gaan circlejerken bij Thera & Geck-o natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2025 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zodat we bij thera en gecko met z'n allen my leg en dan ons been in de lucht doen en dan my arm en dan onze arm in de lucht doen en dan my head haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2025 11:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Waarom zo weinig mensen naar forum vriend Nura :(


Ik kom wel even een kijkje nemen Nuratermaatje :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2025 11:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Lig nog in de kreupels van een weekend Rock Werchter, maar we gaan er gewoon voor.

Weet nu al dat er niks van terecht gaat komen, maar idealiter zou m'n dag er ongeveer zo uit zien:
14:00-15:00: Phrantic
15:00-16:00: Rondje over het terrein
16:00-17:00: Thera & Geck-o
17:00-18:00: Thera & Geck-o of Noisecontrollers (kutclash)
18:00-18:45: The Pitcher
18:45-19:45: Wildstylez & Max Enforcer
20:00-21:00: Degos & Re-Done
21:00-22:00: Chris One
22:00-23:00: Wavolizer
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2025 11:47 
 
Hardtraxxer

Nuracore schreef:
Waarom zo weinig mensen naar forum vriend Nura :(

Dat is het nadeel van een festival met meerdere stages, dan moeten er onmogelijke keuzes gemaakt worden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2025 11:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Waarom zo weinig mensen naar forum vriend Nura :(

haha sorry maat.
Is voor mij mn eerste echte classic-feest. Zo'n lineup is dan ook :thumbsup:
Ik ga mn best doen om toch ff te buurten.
iig heel veel succes/plezier
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2025 12:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Indy schreef:
zodat we bij thera en gecko met z'n allen my leg en dan ons been in de lucht doen en dan my arm en dan onze arm in de lucht doen en dan my head haha

It's not funny!!

Betekent dit dat we elkaar zaterdag weer eens zien???
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2025 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Indy schreef:
zodat we bij thera en gecko met z'n allen my leg en dan ons been in de lucht doen en dan my arm en dan onze arm in de lucht doen en dan my head haha

It's not funny!!

Betekent dit dat we elkaar zaterdag weer eens zien???


zeker maat!! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2025 22:15 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
13:00 - 14:30 Alphaverb
14:00 - 15:00 Omegatypez
15:00 - 16:00 Prefix & Density
15:30 - 16:30 The Geminizers
16:00 - 18:00 Thera vs Geck-O
16:00 - 17:00 Wasted Penguinz
17:00 - 18:00 Bass Modulators
18:00 - 19:00 Cyber
18:50 - 19:40 Charon
20:00 - 21:00 Audiotricz
21:00 - 22:00 Chris One
22:00 - 23:00 Wavolizer

Tussen 16:00 en 18:00 zijn het even lastige keuzes, zal ook afhankelijk van de groep zijn.


Kom same feeste en hakke
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2025 06:55 
 
Hardtraxxer

Zin in deze mannen. Vorig jaar enorm genoten, benieuwd of deze editie dat gaat overtreffen.
Denk dat het zoiets wordt, veel plezier iedereen!

13:00 - 14:00 Jones
14:00 - 15:00 Toneshifterz
15:00 - 16:00 Prefix & Density
16:00 - 17:00 Rondje lopen
17:00 - 18:00 Noisecontrollers
18:00 - 19:00 Jason Payne
19:00 - 20:00 Deetox
20:00 - 21:00 Titan
21:00 - 22:00 E-force & Luna
22:00 - 23:00 B-Freqz
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2025 09:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Waarom zo weinig mensen naar forum vriend Nura :(


Je valt tegelijk met heel veel acts die ik graag wil zien :x Van 15:00 tot 18:00 uur worden echt een paar onmogelijke keuzes xd
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 17  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten