Ik heb zelf nog 1 ticket over. Mocht iemand hem willen overnemen dan kan dat 
EDIT: Verkocht
EDIT: Verkocht
Last edited by Nuracore on , edited 2 times in total.
Ik ga denk ik toch voor Wavolizer.wrote:Laatste keer B-Freqz óf Wavolizer is echt een moeilijke voor mij
Even in de DM geslide.wrote:Ik heb zelf nog 1 ticket over. Mocht iemand hem willen overnemen dan kan dat
Ja later op de avond kwam deze voorbij en toen toch de knoop doorgehakt om naar Wavolizer te gaan:wrote:Ik ga denk ik toch voor Wavolizer.wrote:Laatste keer B-Freqz óf Wavolizer is echt een moeilijke voor mij
Toegevoegd!wrote:Even voor de volledigheid, wellicht wordt hij nog officieel aangekondigd maar bij deze ook nog de timetable voor de 5e area zodat Clashfinder volledig is![]()
Met D Noizer - Bassline op repeat is de week zo voorbij!wrote:9 jaar lang geen (dance) feest meer bezocht.
Heb er nu wel zin in, dus laat de week maar voorbij schieten.
wrote:Met D Noizer - Bassline op repeat is de week zo voorbij!wrote:9 jaar lang geen (dance) feest meer bezocht.
Heb er nu wel zin in, dus laat de week maar voorbij schieten.
Voor de echte liefhebbers word deze set wel dik kan ik je alvast verklappen. Hou je van die echte FearFM tijd dan zou ik zeker aanwezig zijn hierwrote: Gooi er iets van in .. kijk linksvoor (voor jou rechtsvoor) .. en je zult een hartje boven het publiek zien verschijnen
Waar blijft jullie TT?
Hardtraxx bepaalt altijd wat er gedraaid wordt.wrote:Zullen we donderdag/vrijdag allemaal vast onze tracklist droppen?
Alphaverb zorgt er al voor dat ik om 12:00 @ Den Bosch CS, ben, daarna weinig clashes. Nuracore set against Thera/Geck-O & Davide, best wel een clash maar zal er zijnwrote:wrote:Helemaal zin in maar de autist in mij wil graag de time table is z'n totaliteit op 1 scherm zien en ik kan hier nu niet mee dealen.
https://clashfinder.com/s/vwabfestival2025/
Wordt aangevuld.
Voor sommige classic artiesten hoeft dat niet eens, die kan je zo al zelf invullenwrote:Zullen we donderdag/vrijdag allemaal vast onze tracklist droppen?
Hoorde dat Silvio Aquila dus een Italian set gaat draaien. Dat lijkt me ook vet
+1wrote:Je bericht is doorgegeven, ik verwacht dat je er een bezoeker bij hebt.
Leuk om te horen! Tot zaterdag boys...wrote:Je bericht is doorgegeven, ik verwacht dat je er een bezoeker bij hebt.
Poehhh, dan kom ik wel even buurten waarschijnlijkwrote:Yes, ik ga puur Italian classics doen! Oude Zatox, Saifam plaatjes etcetera...