Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 13:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nieuwe poging wagen hier. In 2019 op het laatste moment afwezig i.v.m. ziekte, 2020 ging niet door, 2021 dag ervoor positief getest. Ik hoop dat de vloek in 2022 verbroken wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Nieuwe poging wagen hier. In 2019 op het laatste moment afwezig i.v.m. ziekte, 2020 ging niet door, 2021 dag ervoor positief getest. Ik hoop dat de vloek in 2022 verbroken wordt.

Fuzzylogic hoopt ook dat hij zich in 2022 niet door VWAB laat stuiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 14:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
Nu jullie er toch over beginnen, welke ‘Heroes’ zouden jullie graag willen zien tijdens de volgende editie van VWAB?


Wildstylez, Josh & Wesz, Frontliner, D-Block & S-Te-Fan, Max Enforcer, Crypsis, TNT & Noisecontrollers :bomb:!
Ik zou ook voorstander zijn van meerdere langere sets á bvb 1.5 uur :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 14:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
Nu jullie er toch over beginnen, welke ‘Heroes’ zouden jullie graag willen zien tijdens de volgende editie van VWAB?


Crypsis
Radical Redemption
D-Block & S-te-Fan
E-Force (zolang hij geen platen van na 2012 draait)
Donkey Rollerz
The R3belz
Joshua Hiroshy
Technoboy en/of Tuneboy (of één van hun acts)
The Machine
A-Lusion
Scope DJ (maar die is gestopt met draaien geloof ik)
Thera met Geck-O


Early zaal ben ik ook helemaal voor met namen als Pila, Dana, Pavo, A*S*Y*S, Zany, Haze & Abys

Verruiming van het tijdperk op de mainstage ben ik absoluut niet voor te porren. Als extra area prima, lijkt me zelfs wel leuk, maar de nieuwe sound past gewoon echt niet goed bij de classic sound dus ik zou dat absoluut niet graag gemixt zien op de main.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben zelf persoonlijk geen voorstander van meerdere zalen. De sfeer is al een stuk anders (lees: minder) dan in de Maaspoort, een extra zaal zal dat zeker niet verbeteren. Nu had je tenminste nog de gezelligheid dat je met super veel bekenden bij elkaar stond i.p.v. verdeeld over twee zalen.

Ik weet niet precies welke kant jullie op willen met het 'heroes' thema, ik hoop niet dat dit betekent dat alleen de grootste namen geboekt gaan worden. Op mijn 'wensenlijst' voor namen die ik volgend jaar graag zou willen zien staat The Beholder (i.c.m. Zany mag ook) met stipt op 1. Verder zou ik Noisecontrollers en DBSTF wel weer willen zien als headliners. Een Blademasterz set zou ook echt geniaal zijn (dromen mag)

Andere namen die mij tof lijken: A-lusion (liefst solo maar Second Identity kan ook), Frontliner (mits hij niet platen na 2012 gaat draaien maar een set zoals die op Reactivate), Wasted Penguinz, Activator (eenmalig comeback setje jatog), Beat Providers en The R3belz. :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 14:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Ik ben zelf persoonlijk geen voorstander van meerdere zalen. De sfeer is al een stuk anders (lees: minder) dan in de Maaspoort, een extra zaal zal dat zeker niet verbeteren. Nu had je tenminste nog de gezelligheid dat je met super veel bekenden bij elkaar stond i.p.v. verdeeld over twee zalen.

Hier kan ik me wel in vinden. Tegelijkertijd hadden ze dit op Genesis ook en was de sfeer ook erg gezellig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 15:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
Nu jullie er toch over beginnen, welke ‘Heroes’ zouden jullie graag willen zien tijdens de volgende editie van VWAB?


The Raiders / Dark Oscillators / TNT / Technoboy
Showtek
DBSTF
A-Lusion (VS Scope DJ)
Brennan & Heart
Donkey Rollers
2-Sidez DJ set
AVIO LIVE
Bioweapon
Dutch Master
The Beholder vs Zany
Noisecontrollers
DJ Thera vs Geck-O TCC set
Davide Sonar
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 15:20 
 
Hardtraxx Veteran

Vergedomde goede verzoeken hier :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 15:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

LucG schreef:
Shockerz-Events schreef:
Nu jullie er toch over beginnen, welke ‘Heroes’ zouden jullie graag willen zien tijdens de volgende editie van VWAB?


The Raiders / Dark Oscillators / TNT / Technoboy
Showtek
DBSTF
A-Lusion (VS Scope DJ)
Brennan & Heart
Donkey Rollers
2-Sidez DJ set
AVIO LIVE
Bioweapon
Dutch Master
The Beholder vs Zany
Noisecontrollers
DJ Thera vs Geck-O TCC set
Davide Sonar


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 15:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
De sfeer is al een stuk anders (lees: minder) dan in de Maaspoort


Was mijn eerste VWAB en vond de sfeer echt zeldzaam goed, was het echt nóg meer in de Maaspoort?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 15:42 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
MelvinFR schreef:
De sfeer is al een stuk anders (lees: minder) dan in de Maaspoort


Was mijn eerste VWAB en vond de sfeer echt zeldzaam goed, was het echt nóg meer in de Maaspoort?


Niet per sé, de sfeer van de eerste edities was geweldig, want eerste editie. Maar ik vond dit niet onderdoen verder. Zelfde gezellige mensen en ook de zelfde vdk mensen. En heb met Origins ook een geniale sfeer gezien en dat had ook twee zalen, dus dat hele argument over mindere sfeer gaat echt niet op. Bij beiden kunnen we lekker meeschreeuwen met Shiverz en Mysterias.

Sfeer is ook iets dat je zelf maakt in je directe omgeving, dat je met z'n allen in een zaal staat en het is meteen gezellig is niet een of ander gegeven. Of mensen moeten heel goed kunnen zien vanaf het balkon dat elk individu het gezellig heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 15:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:

Afbeelding


Kon er zelf niet bij zijn afgelopen editie maar vind AVIO echt heel vet live op classic feesten en van Davide Sonar plaatjes word ik gewoon altijd blij :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Rickzel schreef:
MelvinFR schreef:
De sfeer is al een stuk anders (lees: minder) dan in de Maaspoort


Was mijn eerste VWAB en vond de sfeer echt zeldzaam goed, was het echt nóg meer in de Maaspoort?


Niet per sé, de sfeer van de eerste edities was geweldig, want eerste editie. Maar ik vond dit niet onderdoen verder. Zelfde gezellige mensen en ook de zelfde vdk mensen. En heb met Origins ook een geniale sfeer gezien en dat had ook twee zalen, dus dat hele argument over mindere sfeer gaat echt niet op. Bij beiden kunnen we lekker meeschreeuwen met Shiverz en Mysterias.

Sfeer is ook iets dat je zelf maakt in je directe omgeving, dat je met z'n allen in een zaal staat en het is meteen gezellig is niet een of ander gegeven. Of mensen moeten heel goed kunnen zien vanaf het balkon dat elk individu het gezellig heeft.


Dit mag je natuurlijk helemaal vinden. Het is alleen niet zo dat ik de enige ben die dit zo heeft ervaring. Een bericht in HSCL over dit onderwerp heeft 148 reacties waarbij een andere sfeer het meest aangehaalde punt was. Dus zo gek is mijn reactie niet :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 15:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

LucG schreef:
Kon er zelf niet bij zijn afgelopen editie maar vind AVIO echt heel vet live op classic feesten en van Davide Sonar plaatjes word ik gewoon altijd blij :thumbup:


Ik keek voorafgaand ook erg uit naar Davide Sonar maar ik vond het helemaal niets wat hij zaterdag draaide. Kick-edits van zijn hits, cheesy vocal plaatjes (We're Flying High iets, I Kissed A Girl). Erg zonde want zijn discografie liegt er niet om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 15:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Faalhaas schreef:
LucG schreef:
Kon er zelf niet bij zijn afgelopen editie maar vind AVIO echt heel vet live op classic feesten en van Davide Sonar plaatjes word ik gewoon altijd blij :thumbup:


Ik keek voorafgaand ook erg uit naar Davide Sonar maar ik vond het helemaal niets wat hij zaterdag draaide. Kick-edits van zijn hits, cheesy vocal plaatjes (We're Flying High iets, I Kissed A Girl). Erg zonde want zijn discografie liegt er niet om.


Hmm jammer, vond hem op decibel 2019 echt heel vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 15:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ipv AVIO een Alphaverb vs The Machine setje volgend jaar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LucG schreef:
Ipv AVIO een Alphaverb vs The Machine setje volgend jaar?

Luc dit zijn nog eens posts m'n jongen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 16:07 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

LucG schreef:
Ipv AVIO een Alphaverb vs The Machine setje volgend jaar?

Poah
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Zou het supervet vinden mocht VWAB het lukken Showtek eens te strikken voor een echte set van minimaal een uur
:$
3 jaar geleden kon het wel in Australië :cry:

Ik zou er zo 10 euro extra voor neerleggen. Come on Shockerz please probeer ze te krijgennnn :loving: :loving:


Lijkt me inmiddels wel duidelijk dat Showtek zich op de EDM heeft gericht en het daarbij behorende honorarium vraagt. Dat Knockout Circus dit wel op kan hoesten is een heel ander verhaal, al zou Shockerz het willen dan is het alsnog onmogelijk ze binnen te hengelen. En geef ze eens ongelijk, ze staan dat weekend waarschijnlijk in Japan of Mexico of Ibiza. Dan kom je niet even een uurtje draaien tussen Jones en Low-E vs Alter Egosz. (Met alle respect).

Ik wil niet te negatief doen en ik sluit ook niet uit dat Showtek ooit nog een hardstyle set zal draaien in Nederland, maar dan zal Q-Dance er wel een show omheen bouwen in een Ziggodome oid, niet als bij-act op een feest waar Wildstylez de hoofdact is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt logisch @ Chroman, ik ga even huilen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Nieuwe poging wagen hier. In 2019 op het laatste moment afwezig i.v.m. ziekte, 2020 ging niet door, 2021 dag ervoor positief getest. Ik hoop dat de vloek in 2022 verbroken wordt.


In 2022 kan je ook niet wegens de langetermijneffecten van het covid-vaccin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 20:14 
 
Hardtraxx Addict

Grim schreef:
RomanAnthony schreef:
Nieuwe poging wagen hier. In 2019 op het laatste moment afwezig i.v.m. ziekte, 2020 ging niet door, 2021 dag ervoor positief getest. Ik hoop dat de vloek in 2022 verbroken wordt.


In 2022 kan je ook niet wegens de langetermijneffecten van het covid-vaccin.

Graag dit soort onzin voor je houden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 okt 2021 20:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Grim schreef:
RomanAnthony schreef:
Nieuwe poging wagen hier. In 2019 op het laatste moment afwezig i.v.m. ziekte, 2020 ging niet door, 2021 dag ervoor positief getest. Ik hoop dat de vloek in 2022 verbroken wordt.


In 2022 kan je ook niet wegens de langetermijneffecten van het covid-vaccin.

Graag dit soort onzin voor je houden ;)


sarcasme blijft lastig
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2021 12:35 
 
Hardtraxx Veteran

Blijkbaar hebben er zich heel veel ingeschreven voor de tickets. Ik was niet van plan om nu al kaarten te kopen voor volgend jaar maar met de hype is aan en ik wil niet mis grijpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2021 13:07 
 
Hardtraxx Addict

RTM93 schreef:
Blijkbaar hebben er zich heel veel ingeschreven voor de tickets. Ik was niet van plan om nu al kaarten te kopen voor volgend jaar maar met de hype is aan en ik wil niet mis grijpen.

Ach er zal echt niet meer in de loyalty sale gaan dus de rest word gewoon later
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten