Pipa schreef:
WP zou ik gruwelijk vinden! Kans op Prophet is inderdaad ook wel groot ivm dat hij stopt. Zou wel zonde zijn
WP draait morgenavond in Australië. Die kun je wegstrepen van het lijstje. The Prophet… Tja, laatste keer inderdaad, maar ik vond het vorig jaar geen beste set van hem. Maar het is een optie. Headhunterz draait zaterdag om 23.00 in Noord-Duitsland. Dat wordt behoorlijk racen als je tot 17.30 in Rosmalen staat, maar het is mogelijk.
Blademasterz of DBSTF zou kunnen en zouden echt wel een surprise act zijn. We gaan het zaterdag zien!