Yenssen schreef:
Snap wat je bedoelt heggenschaar. Dat heb ik ook met omegatypez, waverider, WP, Toneshifterz. En hun optredens op Classics feesten vielen tot nu toe ook altijd tegen. Hier opnieuw ben ik bang. Heb dan liever een paar exclusieve namen als bijvoorbeeld Second Identity, Francesco Zeta, Tuneboy solo, A-Lusion bijvoorbeeld.
Maar dat zijn juist geen publiekstrekkers (op Tuneboy na dan). Wasted Penguinz classics trekt volk, dat gaat nooit komen als je Francesco Zeta of A-Lusion neerzet omdat het voor de gemiddelde feestbezoeker niet de bekendere naam is.