Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2023 09:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Astronaut schreef:
Welke jaartallen kan ik verwachten op dit feest?

Is natuurlijk erg lastig om dit in een kader te plaatsen. Ik verwacht zelf meer 2010-2014 als ik deze namen zie, maar een Tatanka, Zany en Josh & Wesz zullen wel wat dieper 'graven'. B-Frontliner weet ik echt niet wat te verwachten. Eerlijk gezegd hoop ik niet dat ze hun 'nieuwe' album draaien, maar de collabs (Become The Sky etc.) aangevuld met eigen tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2023 09:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
'nieuwe' album


Citaat:
Vroeger Was Alles Beter (28-10-2023, Rosmalen)


Dit zou wel erg triest zijn ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2023 18:45 
 
Hardtraxx Newbie

timetable

12:30 Jones
13:30 Omegatypez
14:30 Toneshifterz
15:30 Adrenalize
16:30 Atmozfears
17:30 Wasted Penguinz
18:30 Zany
19:30 Brennan Heart
20:30 Josh &Wesz live
21:00 Tatanka
22:00 Waverider live
22:30 Ran-d & Adaro
23:30 B-Frontliner
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2023 21:43 
 
Hardtraxxer

Fijne timetable. Net even wat in de discografieën gekeken van een aantal artiesten (waverider, omegatypez
o.a.) en valt me op dat er best wat namen tussen staan die eigenlijk pas vanaf 2012 echt zijn gaan releasen. Lijkt mij vrij laat om nog als ‘classics’ artiest :lol: door te gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2023 21:49 
 
Hardtraxx Addict

Van 15:30 3 uur achter elkaar voor mij niet heel boeiend.
Ach dat was te verwachten
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2023 22:06 
 
Hardtraxx Veteran

Perfecte Timetable eigenlijk wel tot 21:00 is het gewoon echt goud. Wel beetje benieuwd naar Waverider. Heeft toch paar lekkere platen; Be Aa One, Nothing Left, Turn Me Up, Plaat met NC, Back To Life. Denk dat hij ook die Andy Svge plaat van Defqon closing erop gaat gooien. Laatste 1,5 uur minder interessant. Adaro & Ran-D wordt ziek voorspelbare set als ze samen draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2023 23:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hapje eten tijdens Brennan Heart, voor de rest ziet er goed uit :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2023 23:12 
 
Hardtraxxer

Yenssen schreef:
valt me op dat er best wat namen tussen staan die eigenlijk pas vanaf 2012 echt zijn gaan releasen. Lijkt mij vrij laat om nog als ‘classics’ artiest :lol: door te gaan?

Die jaartallen worden volgens mij al een tijdje expres niet meer gecommuniceerd. Het loopt ook gewoon een beetje vast als je 2006-2011 blijft aanhouden: alle echte hits zijn inmiddels totaal grijsgedraaid en met de minder bekende nummers krijg je maar een klein deel van de zaal mee. Artiesten als Jones, B-Front en Zany vinden daar trouwens wel een goede balans in, maar verder ben ik wel blij dat er wat meer ruimte is voor verrassingen. Ook goed voor de sfeer. Audiotricz op Decibel was bijvoorbeeld echt briljant (L) Ik verwacht eigenlijk dat Brennan Heart ook nummers als Imaginary en misschien zelfs Still Here gaat draaien, dikke prima wat mij betreft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2023 23:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaartje gezocht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2023 08:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Van 15:30 3 uur achter elkaar voor mij niet heel boeiend.

Dit zijn de uren waar ik het meest naar uit kijk :D
Timetable is meer dan prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2023 08:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
heggenschaar schreef:
Van 15:30 3 uur achter elkaar voor mij niet heel boeiend.

Dit zijn de uren waar ik het meest naar uit kijk :D

Precies :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2023 08:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yenssen schreef:
Fijne timetable. Net even wat in de discografieën gekeken van een aantal artiesten (waverider, omegatypez
o.a.) en valt me op dat er best wat namen tussen staan die eigenlijk pas vanaf 2012 echt zijn gaan releasen. Lijkt mij vrij laat om nog als ‘classics’ artiest :lol: door te gaan?

Volgens de Plafonddienst podcast bepalen wij hier wel of dit classics zijn of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2023 11:14 
 
Hardtraxx Addict

Maximize schreef:
heggenschaar schreef:
Van 15:30 3 uur achter elkaar voor mij niet heel boeiend.

Dit zijn de uren waar ik het meest naar uit kijk :D
Timetable is meer dan prima!

Ondanks prima kwaliteit producties heb ik gewoon nooit wat met hun sound gehad
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2023 11:32 
 
Hardtraxxer

Snap wat je bedoelt heggenschaar. Dat heb ik ook met omegatypez, waverider, WP, Toneshifterz. En hun optredens op Classics feesten vielen tot nu toe ook altijd tegen. Hier opnieuw ben ik bang. Heb dan liever een paar exclusieve namen als bijvoorbeeld Second Identity, Francesco Zeta, Tuneboy solo, A-Lusion bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2023 11:41 
 
Hardtraxx Veteran

Yenssen schreef:
Snap wat je bedoelt heggenschaar. Dat heb ik ook met omegatypez, waverider, WP, Toneshifterz. En hun optredens op Classics feesten vielen tot nu toe ook altijd tegen. Hier opnieuw ben ik bang. Heb dan liever een paar exclusieve namen als bijvoorbeeld Second Identity, Francesco Zeta, Tuneboy solo, A-Lusion bijvoorbeeld.


Maar dat zijn juist geen publiekstrekkers (op Tuneboy na dan). Wasted Penguinz classics trekt volk, dat gaat nooit komen als je Francesco Zeta of A-Lusion neerzet omdat het voor de gemiddelde feestbezoeker niet de bekendere naam is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2023 11:55 
 
Hardtraxxer

Ltmbr schreef:
Ik verwacht eigenlijk dat Brennan Heart ook nummers als Imaginary en misschien zelfs Still Here gaat draaien, dikke prima wat mij betreft.


Ja en Wake Up en Lose my mind :thumbdown: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2023 12:22 
 
Hardtraxx Veteran

Ben nooit fan geweest van Brennan Heart, maar ben toch benieuwd want nog nooit een classic tracklkst/setje gezien van hem. De bekende nummers FIFO, Imaginary, Wake up, Lose my Mind zullen wel langskomen. Maar hoop wel op Life that we dream of, till u believe it, blademasterz plaatjes, Revival X
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2023 16:56 
 
Hardtraxx Newbie

Pipa schreef:
Ben nooit fan geweest van Brennan Heart, maar ben toch benieuwd want nog nooit een classic tracklkst/setje gezien van hem. De bekende nummers FIFO, Imaginary, Wake up, Lose my Mind zullen wel langskomen. Maar hoop wel op Life that we dream of, till u believe it, blademasterz plaatjes, Revival X

Brennan heart heeft wel eens op bij de tijdmachine een setje neergezet. Denk dat we zoiets kunnen verwachten.
https://lsdb.nl/set/218759/brennan-hear ... 5-26-12-15
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2023 18:20 
 
Hardtraxx Addict

crispin schreef:
Pipa schreef:
Ben nooit fan geweest van Brennan Heart, maar ben toch benieuwd want nog nooit een classic tracklkst/setje gezien van hem. De bekende nummers FIFO, Imaginary, Wake up, Lose my Mind zullen wel langskomen. Maar hoop wel op Life that we dream of, till u believe it, blademasterz plaatjes, Revival X

Brennan heart heeft wel eens op bij de tijdmachine een setje neergezet. Denk dat we zoiets kunnen verwachten.
https://lsdb.nl/set/218759/brennan-hear ... 5-26-12-15

Hij heeft wel vaker classic sera gedraaid en zich maar moeilijk aan het concept gehouden
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2023 19:19 
 
Hardtraxxer

crispin schreef:
Pipa schreef:
Ben nooit fan geweest van Brennan Heart, maar ben toch benieuwd want nog nooit een classic tracklkst/setje gezien van hem. De bekende nummers FIFO, Imaginary, Wake up, Lose my Mind zullen wel langskomen. Maar hoop wel op Life that we dream of, till u believe it, blademasterz plaatjes, Revival X

Brennan heart heeft wel eens op bij de tijdmachine een setje neergezet. Denk dat we zoiets kunnen verwachten.
https://lsdb.nl/set/218759/brennan-hear ... 5-26-12-15


Jammer van Wake Up en Lose my Mind… Van mij mag ie Hardstate Channel wel draaien :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2023 11:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Brennan lees je mee? Draai maar gewoon dit:

https://lsdb.nl/set/32933/brennan-heart-qlimax-2009-21-11-09

:surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2023 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe mij deze maar:
https://lsdb.nl/set/859/brennan-heart-dj-mix-october-2007-01-10-07
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2023 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat B-Frontliner afsluit want we moeten waarschijnlijk eerder weg. Desalniettemin begint de zin wel weer te komen, het kriebelt wel weer na 2 maanden geen feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2023 14:49 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik mis echt de hype die ik vroeger (toen alles beter was) wel had voor een feest. Ben benieuwd of het nog gaat komen en hoe ik het überhaupt ga vinden, ben er toch een beetje uit merk ik.

Aan de andere kant, misschien wordt het door de lage verwachtingen juist wel heel leuk.

We gaan het meemaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 okt 2023 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:

:drool: :drool:
De dag dat hij zo'n set draait rij ik op de brommer over het podium.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten