Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2023 10:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

The Resistance :yay: toen die gedraaid werd was ik wel even verrast
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2023 11:28 
 
Hardtraxxer

De meeting om 15.00u helaas moeten missen, we waren toen nog net niet binnen.
Verder een ontzettend tof feest gehad. Hele dag met een lach, ontzettend gezellig met iedereen.

Echt dik genoten, volgende keer waarschijnlijk weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2023 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeef schreef:
Remi schreef:
15:00 bar rechtsachter, en dan volledig rechts (dus tegen de achterkant van de zaal / toiletten) doen?


Was gaande :cool:

Had deze helaas net gemist door een onverwachte uitnodiging voor een uitvaart.

Verder een mooie dag gehad. Het eigen werk van het euforische blok kan mij niet zoveel interesseren. Wel vermaakt door vooral de goede platenkeuze van Adrenalize.

Zany was top! Science & Religion, originele Octavius Augustus, 3 The Hard Way en Pavo - Elektronik waren, naast het mixwerk, de hoogtepunten.
Brennan Heart was een beetje 'standaard' maar dat was juist top. Classics periode in ere gehouden en wat verrassingen zoals Revival X remix, LSD en Feel U Here. Was een premix maar daardoor was de show ook mooi in sync. Set had van mij dan zelfs wat langer mogen duren want Brennan Heart heeft zoveel vette platen uitgebracht in die tijd.
Vanaf daarna meer met ouwehoeren bezig geweest dan met de muziek. Bij Tatanka nog wel het een en ander vets voorbij horen komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2023 12:03 
 
Artiest
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Jones schreef:
Leuk trouwens dat best veel mensen Path Of Righteousness herkenden... Had ik niet verwacht! :innocent:


Goede reden om hem er vaker bij te pakken, helaas pas 1x live gehoord maar toen was ik in wat minder heldere toestand :cry: Staat heel hoog op de lijst van platen om (nog eens) live te horen

Knal 'm met Reactivate nog wel een keer erop... Wat staat er nog meer op je 'wishlist'?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2023 12:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jones schreef:
Wat staat er nog meer op je 'wishlist'?

hahahahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2023 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Jones schreef:
Wat staat er nog meer op je 'wishlist'?

hahahahahaha


pffff heel sterke deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2023 13:09 
 
Hardtraxxer

Jones schreef:
MelvinFR schreef:
Jones schreef:
Leuk trouwens dat best veel mensen Path Of Righteousness herkenden... Had ik niet verwacht! :innocent:


Goede reden om hem er vaker bij te pakken, helaas pas 1x live gehoord maar toen was ik in wat minder heldere toestand :cry: Staat heel hoog op de lijst van platen om (nog eens) live te horen

Knal 'm met Reactivate nog wel een keer erop... Wat staat er nog meer op je 'wishlist'?


Keer iets van hardcopy tijd?? :P

Desnar - 2H2H
Deepack & Luna - I Wanna C Ya
Stereotuners - Rythm Roller

of

Frequencerz & Jack of Sound - Hollow
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2023 15:07 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Pantermaat schreef:
Keer iets van hardcopy tijd?? :P

Desnar - 2H2H
Deepack & Luna - I Wanna C Ya
Stereotuners - Rythm Roller

Pas nog Grandmaster Q - 7th Sign gedraaid :bomb:

I Wanna C Ya; Goeie! Die ga ik ook keer meenemen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2023 15:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jones schreef:
Knal 'm met Reactivate nog wel een keer erop... Wat staat er nog meer op je 'wishlist'?


hahahahahaha klasse Jones
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2023 15:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Jones schreef:
Leuk trouwens dat best veel mensen Path Of Righteousness herkenden... Had ik niet verwacht! :innocent:


helaas pas 1x live gehoord maar toen was ik in wat minder heldere toestand :cry:


Main Concern @ Decibel 2018? :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2023 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:

Main Concern @ Decibel 2018? :bomb:

Jij snapt het. Was een mooie afsluiter :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2023 21:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Main Concern @ Decibel 2018? :bomb:


Yeeesssirrr, jij weet haha :thumbsup:

Jones schreef:
Knal 'm met Reactivate nog wel een keer erop...


Afgesproken!

Jones schreef:
Wat staat er nog meer op je 'wishlist'?


Hahaha, jij bent scherp boss. Hier kom ik op terug. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2023 21:12 
 
Hardtraxxer

Beste sets van Zany en Tatanka, maar ook de andere sets hadden best wel wat verrassingen en originaliteit.
Vond het wel merkbaar dat op sommige plekken de sfeer heel goed was en op andere plekken de sfeer meer leek op een koffiecorner. Merk ook dat er steeds jonger publiek op VWAB af komt, wat de sfeer niet perse ten goede komt. Wel goed dat ze kiezen voor de classic sound, hopelijk is dit een signaal naar de huidige sound....
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2023 22:26 
 
Hardtraxx Newbie

halverwege Bij Toneshifterz binnen gekomen , lekker defqon anthem wat opzich nog wel een bucketlist dingetje was... vervolgens door de zaal gezworven opzoek naar de sweet spot , links voor een hoop bass (ter hoogte van de ijsjes) rechts voor onder t balkon onder de airco voor namelijk mid (geen punch in de kicks of melodieen)

uiteindelijk rechts midden ter hoogte van t f.o.h geeindigt en alles maar voor lief genomen wordt aangenaam

Adrenlize - had echt wat mooie gems maar door mijn frustraties met t geluid niet echt van genoten (deze editie kort samen gevat)

Atmosfears - het zelfde als Adrenlize

Wasted penguinz nooit wat gevonden vroeger en dat is nog steeds zo

Zany - had echt wel de set van de dag/avond .. bakkie drive ,lekker door stampen , weinig breaks of andere dooie momenten, :surrender:

Brennan heart - shadowlands anthem ...wellicht niet helemaal gepast zo net voor Josh & Wesz maar absoluut lekker

Josh & Wesz - altijd fijn , en naar ook is wat een andere keuze als de laatste 4x dat ik ze gehoord heb.

Tatanka - stiekem een qlimax 2008 setje verwacht incl de katy-perry i kissed a girl remix/bootleg ,maar alsnog genoten

Waverider - dikke prima , beetje gekut met t geluid waar we toen stonden maar

Ran-d & Adaro - weinig over te zegen wat nog niet gezegd is... The resistance-my way en nog een paar van dat caliber

B-frontliner helaas niet kunnen mee maken , onze chauffeur was er klaar mee en ik had ondertussen wel zin een koffie (was het een album showcase iets ala defqon?

voor de volgende editie hard laten afhangen van de line-up ben dat geluid in t autotron redelijk zat of gewoon oud en zuur aan t worden omdat t vroeger (harder) en beter was

positieve ontwikkeling
(was al eerder benoemd) hoop jongere mensen deze editie ? of iig voor mijn idee een hoop < 30jr

op sommige punten vrij frissig (was voor mij de eerste keer zo koud in t autotron, normaal toch een beetje silverdome achtige praktijken qua warmte


*azijnpiss gedeelte*
naar mij idee werdt er niet altijd even "vlot door gedraaid" wellicht door de gekeurde nostaglie bril maar hoop "tergende trage breaks?
hoop "You!!) fader dicht draai momentjes wat dan net weer teveel de drive er uithaalde (persoonlijk)
geluid is en blijft ondermaats in die galmbak
vloer was lokaal spek glad
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2023 10:00 
 
Hardtraxxer

Stuitah schreef:
B-frontliner helaas niet kunnen mee maken , onze chauffeur was er klaar mee en ik had ondertussen wel zin een koffie (was het een album showcase iets ala defqon?

Uit mn hoofd was dit het: Godz power, Space Warrior, Become the sky, 1000.000 stars, Auditory nerve, Destroy, World Outside, Magic
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten