Komt goed, matje. Doen wij wel weer eens een biertje want da's lang geleden!wrote:zeurverhaal
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Past
Vroeger Was Alles Beter
- Venue
- Autotron, Rosmalen
- Time
- – (Sun)
- Price
- €49,95 incl. service fee
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Doen we maat!wrote:Komt goed, matje. Doen wij wel weer eens een biertje want da's lang geleden!wrote:zeurverhaal
Vroeger (toen alles beter was) bood je me nog wel eens een sleutel pep aan.
We worden oud, Jur. Geen trek meer in om voor de zoveelste keer hetzelfde feest mee te maken.wrote:Ik mis echt de hype die ik vroeger (toen alles beter was) wel had voor een feest. Ben benieuwd of het nog gaat komen en hoe ik het überhaupt ga vinden, ben er toch een beetje uit merk ik.
Aan de andere kant, misschien wordt het door de lage verwachtingen juist wel heel leuk.
We gaan het meemaken.
Stelletje zuurpruimen!!! Voor de 340e keer Afrika, Like Thiz, Rock Civilization, Shiverz en Yerba Diabolika horen, dat wil je toch niet missen!
O, maar dat zal ook zeker gaan gebeuren, hoor. No stress.wrote:Vroeger (toen alles beter was) bood je me nog wel eens een sleutel pep aan.
The Man, The Myth, The Legend.wrote:O, maar dat zal ook zeker gaan gebeuren, hoor. No stress.wrote:Vroeger (toen alles beter was) bood je me nog wel eens een sleutel pep aan.
The Junkwrote:The Man, The Myth, The Legend.wrote:O, maar dat zal ook zeker gaan gebeuren, hoor. No stress.wrote:Vroeger (toen alles beter was) bood je me nog wel eens een sleutel pep aan.
-
YHardtraxxer
- 462 posts member since 2018
- last seen 3 days ago
Hoor en lees weer veel negatieve berichten rondom het geluid en de warmte in Autotron. (Opnieuw) weer veel beloofd en geen verandering helaas (als er al iets is veranderd)?
-
CHardtraxx Newbie
- 10 posts member since 2023
- last seen Jan 2025
Hoor zelf ook wisselende verhalen over het geluid! De ene vind het een enorme verbetering en de ander slecht.
Ben benieuwd of volgende week het balkon open is want deze was bij resonate gesloten.
Ben benieuwd of volgende week het balkon open is want deze was bij resonate gesloten.
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 1 hour ago
Zou open zijn volgens de berichtgeving (maar dat zou bij resonate ook zo zijn)wrote:Hoor zelf ook wisselende verhalen over het geluid! De ene vind het een enorme verbetering en de ander slecht.
Balkon was denk ik dicht omdat het niet uitverkocht was. Hitte was wel een ding inderdaad, maar geluid vond ik wel echt een stuk beter. Schommelde veel minder en was overal (waar ik op de vloer heb gestaan) prima. Stond wel heel hard, maar dat vond ik met oordoppen in geen probleem. Die bass moet je niet horen...
-
HHardtraxx Elite
- last seen 1 hour ago
Als je specifiek meld dat er geluisterd is en daarom het balkon open zal zijn moet je het niet alsnog sluiten als je het mij vraagtwrote:Balkon was denk ik dicht omdat het niet uitverkocht was. Hitte was wel een ding inderdaad, maar geluid vond ik wel echt een stuk beter. Schommelde veel minder en was overal (waar ik op de vloer heb gestaan) prima. Stond wel heel hard, maar dat vond ik met oordoppen in geen probleem. Die bass moet je niet horen...
-
CHardtraxx Newbie
- 10 posts member since 2023
- last seen Jan 2025
Echt super veel zin in zaterdag.
Heb nog wel een vraagje mischien dat iemand hier weet hoe dit werkt. Aangezien vorige week resonate is gwst ga ik er vanuit dat ze de zelfde kluisjes gebruiken. Stel iemand heeft een code van vorige week kan die daarmee het kluisje openen? Aangezien ik dan liever de waardevolle spullen in mijn zakken laat ipv kluisje.
Heb nog wel een vraagje mischien dat iemand hier weet hoe dit werkt. Aangezien vorige week resonate is gwst ga ik er vanuit dat ze de zelfde kluisjes gebruiken. Stel iemand heeft een code van vorige week kan die daarmee het kluisje openen? Aangezien ik dan liever de waardevolle spullen in mijn zakken laat ipv kluisje.
-
HHardtraxx Elite
- last seen 1 hour ago
Codes worden altijd gereset naar mijn wetenwrote:Echt super veel zin in zaterdag.
Wordt er ergens weer eens ouderwets een HT-biertje gedronken?
Wordt nu verf snuiven op't balkonwrote:Wordt er ergens weer eens ouderwets een HT-biertje gedronken?
Zolang het maar sfeerverhogend werkt.
-
BHardtraxxer
- 249 posts member since 2022
- last seen Sep 2025
Iemand hier die nog van een kaartje af moet? Ik zoek er nog een voor een kameraad.
Half 5 bij de bar rechtsachter?wrote:Wordt er ergens weer eens ouderwets een HT-biertje gedronken?
Ik geef zelf niet zoveel om Atmozfears maar een ander voorstel is ook prima
Ik niet zoveel om Toneshifterz dus 15:00 vind ik ook prima maar wellicht is dan nog niet iedereen binnen, haha. Wie zin heeft, laat je voorkeur maar horen. Dan vinden we wel een tijdstip. Bar rechtsachter is priem!
Voor mij zijn alle uren goed behalve tijdens Brennan Heart want dan is het etenstijd. 
Ik betwijfel of er dit jaar ook een pre-party meeting is op de parking vanwege lage animo in dit topic vergeleken met vroeger?
Ik betwijfel of er dit jaar ook een pre-party meeting is op de parking vanwege lage animo in dit topic vergeleken met vroeger?
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 1 day ago
Begin hem toch een beetje te knijpen omtrent tickets. Nog paar daagjes, maar moet hier wel bijzijn
-
HHardtraxx Elite
- last seen 1 hour ago
Geen weerbericht = geen ticketwrote:Begin hem toch een beetje te knijpen omtrent tickets. Nog paar daagjes, maar moet hier wel bijzijn
Kijk hier echt naar uit, met name benieuwd naar Atmozfears, Toneshifterz, Adrenalize, Wasted Penguinz.
WP classics op Decibel was genieten.
WP classics op Decibel was genieten.
-
MHardtraxxer
- 160 posts member since 2021
- last seen 11 days ago
Ik wil best even komen buurten hoor!wrote:Wordt er ergens weer eens ouderwets een HT-biertje gedronken?