Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2023 17:37 
 
Hardtraxx Veteran

Hele toffe editie. Een hoop tracks gehoord die ik niet verwacht had te horen, en de sfeer was voor het overgrote deel van de middag/avond top.
Dikke pluspunten voor de sets van Zany en Brennan Heart.
Geluid en hitte waren ook beter te doen dan de vorige edities.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2023 18:25 
 
Donateur

Heerlijk feestje :thumbsup: De sfeer bij VWAB is altijd goud en dat maakt het feest. Eens met de voorgaande reacties dat de dj's wat verder hebben gezocht naar de platen waardoor er meer verrassingen naar voren kwamen. De muziek was in mijn beleving echt top.
VWAB is een heerlijk concept en heeft eigenlijk een betere locatie nodig. De temperatuur was deze editie veel beter. Het geluid blijft zwaar ondermaats en dat is wat mij betreft niet acceptabel als je een kwalitatief goed feest wil neerzetten. Het feit dat je moet zoeken naar een plek waar het "oke" is kan niet goed genoeg zijn.
Top feest, op naar een nieuwe locatie :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2023 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was wederom een geslaagde editie. Op communicate en een gostosa plaat na geen dubbele tracks gehoord. Het verbaasde mij zelfs dat Shiverz maar een keer is gedraaid :lol:

Vind het echt heel fijn dat de DJs ook andere platen dan alleen dat van hen pakte. Ze hebben echt verassende platen gepakt. Adrenalize die even Gods & Symbols remix pakte :loving:, Jones met Clubbin' en Omegatypez die ook echt super vet draaide (Club Bizarre :loving: ).

Ik keek heel erg uit naar Wasted Penguinz en dacht echt dat ik veel van hem/ze kende maar dat viel goed tegen. Platen waren erg vet maar had erg het gevoel alsof dit "nieuwe" oude platen waren die niemand echt kende en dat trok de sfeer er soms uit voor mijn gevoel. Maar de euforie was echt heerlijk.

Dit had de zaal ook met Waverider. Had het gevoel dat dit net te onbekend was. Wel vet dat intoxication gedraaid werd. Wel jammer dat Angel dan weer niet aan bod kwam maar goed, kleinigheidje :P

Brennan Heart posh wat gingen die oude platen er op los zeg. Die gated kicks gaan echt door je botten heen. Merkte ook gelijk dat hoe nieuwer de track hoe minder ik geïnteresseerd bleef.

Sets van de dag waren toch wel Zany en Tatanka. Poah wat een heerlijke lijsten zeg

Adaro en Ran-d hebben mij nooit echt in hun greep gehad. Maar dat is echt een smaak kwestie. Fatality was dan wel weer vet en Ohja Fast Lane van Delete :yay:

B-Frontliner was echt heerlijk rammen.

Baalde er wel van dat het geluid matig was in het midden waar je veel bass en galm hoorde. Dachten eerst dat dit bewust gedaan was omdat de zaal nog niet vol genoeg was maar het veranderde maar niet. Wij zijn na toneshifterz verplaatst naar rechtsvoor en dat was echt top. Beetje spijt dat we zo lang op onze verhuizing hebben gewacht.

Onderweg het verplaatsen ook weer zat nieuwe mensen ontmoet en ook gelijk de almachtige hardtraxx meeting bijgewoond. De meetings worden alleen steeds kleiner :lol: misschien eens een nieuwe BBQ organiseren?!!11

Al met al, vond de sfeer echt mega en de hoeveelheid kippevel ik heb gekregen is gelijk goed voor de rest van het jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2023 08:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Heerlijk feest gehad, dat blok Omegatypez, Adrenalize, Toneshifterz, Atmozfears, Wasted Penguinz was echt helemaal waar ik zin in had. Van mij mogen ze de verdeling zo wel houden: Origins voor de Raw-classics, VWAB voornamelijk euforisch. Vind het ook helemaal niet erg dat de jaartallen daardoor wat verschuiven naar achter, hoor je die platen ook eindelijk eens.

Vond ook dat er verrassend veel niet standaard hitjes gedraaid werden :loving: Een greep uit wat ik me nog kan herrineren:
- Jones: Showtek vs Gizmo - 3 The Hard Way, Scope DJ - Omniverse, Showtek - Black, Antifact - Path Of Righteousness, Zatox - So High;
- Adrenalize: Wildstylez - The Moon, TNT - Second Match, William's Syndrome - Thunder, Dark-E - Gods And Symbols (Noisecontrollers Remix);
- Zany: The Raiders - Salamandra (Hardstyle Masterz Remix);
- Brennan Heart: Brennan Heart - LSD (Love, Sadness, Desire), DJ Rob & MC Joe - Boys Interface (The Beholder & Balistic Mix), Shadowlands Terrorists - Shadowlands Anthem;
- Josh & Wesz: Brooklyn Bounce - Born To Bounce (Josh & Wesz Remix), Phuture Noize ft. Josh & Wesz - Liberal
- Tatanka: Zanza Labs - Zanzarismo
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2023 10:35 
 
Hardtraxx Newbie

Ook maar even een account gemaakt om te reaguren.

Geluid: Matig, rechts voor goed de rest drama
Organisatie: Top
Sfeer: Uitmuntend vanaf Zany
Setjes: Tatanka, Zany en Ran-d & Adaro top

Zie hier enorm veel fans van de "eerste helft" voorbij komen. Ook zo bij ons in de bus. Als ik objectief om me heen keer dan ging lang niet iedereen even lekker op de eerste rits voor Zany. Sfeer was nah-nah voor VWAB begrippen. Kwam mede ook wel door het matige geluid, maar ook door de suffe muziek.

Vroeger werden artiesten als Wasted Pinguinz ook niet prime-time geboekt toch? Ik denk dat er te weinig herkenning is onder de mensen. Had dat zelf ook. Feest nu 18 jaar, maar er is echt niets bij mij blijven hangen van die voorprogramma acts. Plemp je er 5 achter elkaar, dan krijg je een beetje een ongemakkelijk geheel. Her en der mensen helemaal lekker op hun niche, maar algemeen niets. Tijdens Zany ontplofte de zaal pas, tijdens Tatanka hoogtepunt. Na de gruwelijke set van Defqon flikt ie het gewoon weer :)

Wel fijn dat er flink wat Italiaans werd gedraaid zo tussendoor. Miste wel wat Saifam in de line-up qua namen, maar ja dat was natuurlijk veel produceren, maar weinig artiesten. Technoboy en die draait maar 11 platen in een uur. Tempo bij Zany en Tatanka was lekker hoog!

Had zelf Josh & Wesz qua tijdstip wat eerder gezet en Waverider ook echt niet prime-time gezet. De boel kakte flink in. Brennan Heart zelf nooit wat mee gehad, maar setje viel me reuze mee.

Voorstel om de rauwere artiesten weg te laten en op Origins te zetten kan ik me niet in vinden. Denk dat dit feestje daardoor minder en minder wordt qua sfeer. Vroeger was de scheiding minder hard dan nu. "Raw" was part of the game qua opbouw. Die opbouw maakt de geschiedenis imo. Ook wel eens met een millenium HC om die reden! Ondanks dat het niet mijn ding was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2023 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond zelf de muziek het eerste deel van de dag juist top, leuk om eens wat andere platen te horen / periode net na de 'classics' en niet de standaard artiesten te zien. Positief verrast door Brennan Heart en Zany, vond Wasted Penguinz wat tegenvallen. De sfeer was soms geniaal, soms wat ingekakt. Vooraan was het prima maar (te) druk, links van het licht en geluid was goed ruimte maar de sfeer iets minder. Ik vond het rond 21:30 uur al redelijk rustig worden in de zaal. De hitte was goed te doen, m.u.v. de laatste 2 uur maar dit vond ik in vergelijking met eerdere edities goed meevallen. Het aanbod qua eten vond ik overigens niet super, het broodje hete kip was wel goed. Vaste toiletten voor dames / grote boodschap vond ik wat matig en jammer dat die toiletgroep in de gang tegenover de EHBO niet in gebruik was.
Al met al leuke dag gehad, afhankelijk van de line-up volgend jaar weer aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2023 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Zou wel ruzie krijgen met dj Cro maar wat een draak van een plaat :lol:

Idd maatje, liever Phases of Communicate, i.p.v. dat een dj daadwerkelijk wat dieper graaft :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2023 11:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Heerlijk feest gehad, dat blok Omegatypez, Adrenalize, Toneshifterz, Atmozfears, Wasted Penguinz was echt helemaal waar ik zin in had. Van mij mogen ze de verdeling zo wel houden: Origins voor de Raw-classics, VWAB voornamelijk euforisch. Vind het ook helemaal niet erg dat de jaartallen daardoor wat verschuiven naar achter, hoor je die platen ook eindelijk eens.


!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2023 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Rickzel schreef:
Zou wel ruzie krijgen met dj Cro maar wat een draak van een plaat :lol:

Idd maatje, liever Phases of Communicate, i.p.v. dat een dj daadwerkelijk wat dieper graaft :lol:


Dat een plaat ouder/onbekender is maakt de plaat niet goed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2023 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Dat een plaat ouder/onbekender is maakt de plaat niet goed?


Hoe durf jij jezelf een Hardtraxxer te noemen???
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2023 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die climax van Salamandra vind ik ook maar matig, jammer dat hij 'm op de mid-intro in mixte, ik had graag juist die mid-intro gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2023 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Die climax van Salamandra vind ik ook maar matig, jammer dat hij 'm op de mid-intro in mixte, ik had graag juist die mid-intro gehoord.

Dat is idd juist het beste stuk.

Norther66 schreef:

Hoe durf jij jezelf een Hardtraxxer te noemen???

Fijn dat je me helpt Rannoe
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2023 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Zou wel ruzie krijgen met dj Cro maar wat een draak van een plaat :lol:


Bedankt voor je toevoeging!

Pffff, het viel me al op aan de stories die gepost werden maar na het doorlezen van dit topic is het al helemaal balen. De eerste editie die ik heb gemist en volgens mij zijn er meer toffe platen opgegooid dan meerdere edities samen :cry:. Had het ook wel kunnen verwachten met deze line-up (v.n.m.l. het euforische blok) maar wel erg zuur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2023 16:44 
 
Hardtraxxer

Ik hoor en lees goede verhalen....op de locatie & geluid na ;) . Wellicht de volgende keer toch maar weer een keer een kans geven omdat het ook om de hoek is en puur omdat ik met de hedendaagse hardstyle helemaal niks meer heb.

Ik zag bij Atmosfearz en ook andere dj's op de insta wat filmpjes voorbij komen, ze draaide bij elk nummer (wat ze posten) het volume weg. Is dat een beetje de algehele trend van de dag? Dat zou mij namelijk zwaar irriteren, keertje prima maar om bij elk nummer de melodie mee te blèren is iets te veel van het goede na mijn idee (zelfs op een classic feest).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2023 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HardDB schreef:
Ik hoor en lees goede verhalen....op de locatie & geluid na ;) . Wellicht de volgende keer toch maar weer een keer een kans geven omdat het ook om de hoek is en puur omdat ik met de hedendaagse hardstyle helemaal niks meer heb.

Ik zag bij Atmosfearz en ook andere dj's op de insta wat filmpjes voorbij komen, ze draaide bij elk nummer (wat ze posten) het volume weg. Is dat een beetje de algehele trend van de dag? Dat zou mij namelijk zwaar irriteren, keertje prima maar om bij elk nummer de melodie mee te blèren is iets te veel van het goede na mijn idee (zelfs op een classic feest).


Met een sfeer als daar maakt het mij niet zoveel uit. Machtig mooi voor zaal als artiest dat iedereen elk nummer mee schreeuwd in volle glorie. 9 vd 10 keer overstijgt de menigte de muziek sowieso haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2023 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noises in your dreams!!! TUDUUUU!!! TUDUUUUU!!!! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2023 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de liefhebbers, recap is nu online

hardstyle/nuracore-vroeger-was-alles-beter-2023-recap-t79554.html

Tracklist:
1 Omegatypez & Adrenalize - Infinite Universe (Omegatypez 2014 Edit)
2 Bioweapon - Bass Power
3 Scope Dj - Omniverse
4 Frontliner - I'm The Melody Man
5 Wasted Penguinz - Blinded
6 Omegatypez - Dirty Style
7 Phuture Noize Ft Josh & Wesz - Liberal
8 Atmozfears & Audiotricz - Reawakening
9 Toneshifters Ft Chris Madin - Parachute /w Leap of Faith
10 Brennan Heart - Van Halen Is A Rockstar
11 Brennan Heard - LSD (Love, Sadness & Desire)
12 Brennan Heart AKA Blademasterz - One Blade
13 Zanza Labs - Zanzarismo (Zanza Labs Mix)
14 Wildstylez - the Moon
15 Wildstylez - Clubbin'
16 Williams Syndrome - Thunder
17 Dark-E - Gods & Symbols (Noisecontrollers Remix)
18 Zatox - Tanz Electrik /W The Anthem
19 Dj Rob - Boys Interface (The Beholder & Balistic Remix)
20 Zany - Science & Religion (Qlimax Anthem 2005)
21 Showtek - We Live For The Music (Noisecontrollers Remix)
22 Max Enforcer & Waverider - Dilemma
23 Zatox Ft Nikkita - Raw Style
24 Tat & Zat - Loops & Things
25 Wild Motherfuckers - Wildest
26 Tatanka - Let's Rock (Wildstylez Remix)
27 Frontliner & B-Front - Space Warrior (Hard Bass Anthem 2015 Team Green OST)
28 Bass Modulators - Bounce & Break (Atmozfears Remix)
29 Frequencerz & B-Front - Fatality
30 Toneshifterz & Bioweapon - Fearful Symmetry
31 A2 Records All Stars - The Resistance
32 Ran-D & Digital Punk - Rebel To The Grave
33 Delete - Fastlane
34 B-Frontliner - World Outside
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2023 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik de tracklist zie baal ik toch aardig dat ik er niet bij kon zijn afgelopen weekend. Heel wat hits gemist zo te zien. 7, 13, 14, 16, 17, 18, 19 :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2023 09:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je vergeet de vetste plaat uit die hele lijst Sander :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2023 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Je vergeet de vetste plaat uit die hele lijst Sander :(


World Outside?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2023 09:50 
 
Artiest
Avatar gebruiker

wootum schreef:
- Jones: Showtek vs Gizmo - 3 The Hard Way, Scope DJ - Omniverse, Showtek - Black, Antifact - Path Of Righteousness, Zatox - So High

Omniverse heb ik niet gedraaid, Wave Pattern wel... ;)

Leuk trouwens dat best veel mensen Path Of Righteousness herkenden... Had ik niet verwacht! :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2023 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jones schreef:
wootum schreef:
- Jones: Showtek vs Gizmo - 3 The Hard Way, Scope DJ - Omniverse, Showtek - Black, Antifact - Path Of Righteousness, Zatox - So High

Omniverse heb ik niet gedraaid, Wave Pattern wel... ;)

Leuk trouwens dat best veel mensen Path Of Righteousness herkenden... Had ik niet verwacht! :innocent:

Fuck, dacht ook dat het omniverse was :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2023 10:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Je vergeet de vetste plaat uit die hele lijst Sander :(

Science & Religion zeker :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2023 10:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL5961 schreef:
corneelwr schreef:
Je vergeet de vetste plaat uit die hele lijst Sander :(

Science & Religion zeker :cool:

:loving: Goed herpakt makker
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2023 10:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jones schreef:
Leuk trouwens dat best veel mensen Path Of Righteousness herkenden... Had ik niet verwacht! :innocent:


Goede reden om hem er vaker bij te pakken, helaas pas 1x live gehoord maar toen was ik in wat minder heldere toestand :cry: Staat heel hoog op de lijst van platen om (nog eens) live te horen
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten