Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2023 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yes, binnen. Te herkennen aan oranje shirt met grijze korte broek en witte schoenen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2023 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Nja vet hinderlijk m’n kaartje heeft een aantal keren een halfuur op gereserveerd gestaan waardoor diegene vervolgens niet z’n betaling afmaakt en m’n ticket dus niet in de verkoop staat. Heb zo’n vermoeden dat men dat expres doet :(


Zijn vaak bots die dat kaartje reserveren, als de eigenaar van die bot geen actie onderneemt, dan blijft het kaartje gereserveerd staan tot de reserveringstijd om is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2023 13:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Net geparkeerd. Fucking lang moeten wachten omdat die verkeersregelaars denken dat het een goed idee is om in een smalle bocht 2 bussen elkaar te laten passeren.


Wildstylez - Clubbin' toch niet gemist?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2023 18:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
15:00 bar rechtsachter, en dan volledig rechts (dus tegen de achterkant van de zaal / toiletten) doen?


Was gaande :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2023 19:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wauw…. Wat is het druk. Er is mijn inziens geen plek te vinden om fatsoenlijk los te gaan. Daarnaast is het geluid, sorry organisatie, mijn inziens nog steeds slecht. Leuk om hard geluid te hebben maar mijn inziens overal een overkill aan bass. ‘T hoog hoor je enkel voorin, maar daar is amper bewegingsruimte …
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2023 19:45 
 
Hardtraxxer

Anura schreef:
Wauw…. Wat is het druk. Er is mijn inziens geen plek te vinden om fatsoenlijk los te gaan. Daarnaast is het geluid, sorry organisatie, mijn inziens nog steeds slecht. Leuk om hard geluid te hebben maar mijn inziens overal een overkill aan bass. ‘T hoog hoor je enkel voorin, maar daar is amper bewegingsruimte …


Ik ben er zelf niet bij maar op de beelden zie ik genoeg ruimte vooraan bij de dj.
Ook rechtsvoor lijkt genoeg ruimte te zijn.
Jammer dat het zo druk is en verbeteringen er toch niet echt lijken te zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2023 20:17 
 
Hardtraxxer

Het is en blijft gewoon een ‘oude’ kut locatie die totaal niet is ingericht voor feesten als deze….
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2023 22:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Brennan Heart, heldenset :worship:
Autotron blijft een bout locatie
Groetjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2023 23:52 
 
Hardtraxx Veteran

Veel wisselend geluid meegemaakt. Links achter en links voor was het geluid prima. Links in het midden tijdens Toneshifterz en Adrenalize schommelde het geluid heel erg. Brennan Heart mij zwaar verrast! Revival X :worship:
Heeft zich heel goed aan z’n classics gehouden. Geen Imaginary en geen FIFO. Atmozfears was echt heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2023 00:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker sfeertje! Goede plaatjes gehoord. Vooral de set van Brennan Heart was erg vet (een paar platen uitgezonderd). Drukte heb ik anders dan bij eerdere edities niet meegemaakt: er was altijd voldoende beweegruimte. Temperatuur was ook een stuk aangenamer. Het geluid was helaas wel bedroevend slecht. Zelfs slechter dan in mijn herinnering van de Autotron. Dat was helaas wel een smet op een verder leuk feestje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2023 00:37 
 
Hardtraxxer

Brennan Heart (L) Alleen jammer van die beestachtige Feel U Here-verkrachting, maar dat nemen we voor lief.

Adrenalize was geniaal, hoogtepunt sowieso de Gods&Symbols-remix. Ook echt genoten van platenkeuze bij Zany en Tatanka. Bij deze ben ik echt als een mongool tekeer gegaan:

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2023 01:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Kan aan mij liggen, maar ik had echt het gevoel dat de DJ's wat dieper hebben gegraven dan anders. Hele vette sets gehoord van o.a. BH en Zany. En eindelijk Liberal bij J&W :loving:

Vond er ook een goede sfeer hangen de hele dag. Goed vermaakt al met al :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2023 03:44 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Kan aan mij liggen, maar ik had echt het gevoel dat de DJ's wat dieper hebben gegraven dan anders. Hele vette sets gehoord van o.a. BH en Zany. En eindelijk Liberal bij J&W :loving:


Ja dat had ik ook idd! Elke set had wel een paar platen die je echt niet aan zag komen. Zelfs Ran-D&Adaro hadden platen die niet bij het standaardriredeltje horen, bijv Fast Lane. Atmozfears draaide volgens mij Never say never, Melodyman en de remix van We live for the music. Maar Adrrenalize spande wel de kroon, met oa nog Digiwave, The Moon, Pressurewaves en Thunder bijv.

Zany draaide ergens halverwege trouwens iets dat echt heel oud klonk, plaat met voornamelijk kicks en krassen. Herkende iemand die?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2023 10:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik was helaas nog niet binnen bij Adrenalize, maar bedoel je Thunder van Williams Syndrome? :cry:

Die van Zany zou Pwoap (Live Mix) kunnen zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2023 10:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb eigenlijk wel een heel tof feest beleefd!

Eerst over de aanpassingen van autotron. Het is de eerste keer dat ik het niet heet heb gehad. Vond het echt dag en nacht verschil met vorig jaar. Aan de zijkant hadden ze ook grote ventilatoren staan die de kou van buiten naar binnen blaasde volgens mij. Helemaal links- en rechtsvoor was het op een gegeven moment gewoon koud :lol:
Ook qua geluid niks te klagen gehad. Snap de mensen die klagen over een bassoverkil ook echt niet. Vond juist dat het soms een beetje ontbrak aan punch in het geluid. Veel links,midden en rechts vooraan gestaan en heel de dag prima geluid gehoord. Hoe het in het midden en achteraan in de zaal was weet ik echter niet.

Dan het feest. Met uitzondering van de drukte in de zaal tussen begin Zany en eind Tatanka eigenlijk weinig te klagen gehad. Sfeer zat er (zeker begin van de dag) erg goed in. Hoogtepunt was wel tijdens de set van Atmozfears. Die zag je ook zo keihard genieten achter de decks :thumbsup:

Aankleding was verder beetje mwhoa.... veel steigerbuizen en die ronde dingen aan het plafond waren ook niet heel erg vernieuwend ofzo. Boeit me ook eigenlijk niet, als de muziek maar goed is.

Netjes om 12:30 binnen en meteen een lekkere opening van Jones. Eerlijk gezegd niet echt bijgebleven wat die gedraaid heeft. Eerste helft van de dag vooral genoten van Toneshifterz (of was het omegatypez? :D ) en Atmozfears. Een van de 2 heren draaide wel een wat vreemde set (denk toneshifterz). Helft van de set zou op origins namelijk niet misstaan hebben. Ook afsluiten met Bassface xd

Adrenalize was vooral heel vrolijk en WP draaide de zaal een beetje dood leek wel. Alleen bij Melancholia ging de hele toko los.

Zany was top! lekker mixtempo en ook BH was boven verwachting. Paar kaasplaten die je kon verwachten maar ook Boys interface en Shadowlands Anthem :worship:

Josh en Wesz hun set kon je vantevoren al uittikken dus toen maar even wezen eten. Hoogtepunt van de dag was voor mij toch wel Tatanka denk ik. Stonden met een gezellige ploeg linksvoor waar het echt elke plaat helemaal losging. Vond het ook wel heel vet om gangsta weer eens te horen. Was echt een eeuwigheid geleden dat ik die nog eens gehoord had.

Dan Waverider..... Zit je je heel de week al te verheugen om code red eens live te horen... draait ie m niet :cry: Wist niet zo goed wat ik van de set kon verwachten maar vond het wel een heel lekker stijltje. Je merkte aan de zaal wel dat hij als Waverider erg onbekend was. Merendeel van de zaal kon er niet echt iets mee volgens mij.

Ran-D en Adaro vond ik niet zo spannend. Meer dan de helft van de platen die je kon verwachten draaide ze ook. Toch ook wel paar mooie uitschieters zoals Fatal :bomb:

B-Frontliner was gewoon goud en een heerlijke afsluiter.... Maar organisatie.... heb een kratje bier verloren in een weddenschap omdat ik overtuigd was dat t feest weer zou worden afgesloten met Live the moment.... Komen jullie met die kaasplaat Wake up aanzetten :cry: :cry: Aan tradities kom je niet, zeker niet als het je een kratje pils kan kosten :list:

Over de hele veel onbekende platen gehoord. Hitjesparade lag op een heel laag niveau.... Verder kan ik mij vergissen maar ook heel de dag geen een dubbele plaat gehoord!? Op wakeup in de "eindshow' na dan.

Op naar Origins!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2023 11:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Ik heb Verder kan ik mij vergissen maar ook heel de dag geen een dubbele plaat gehoord!?

Pavo - Raven en/of Communicate, volgens mij :P

Tof feestje gehad! Iets te enthousiast geweest met het bier dus de laatste paar setjes zijn iets waziger dan ik zou willen. Zoals andere mensen zeiden is er over het algemeen erg leuk gedraaid! Brennan Heart had echt een verrassend goede plaatskeuze, dat was voor mij wel de meevaller van de dag! Als je bijvoorbeeld Boys Interface erop gooit, is Lose My Mind je wel vergeven.

Geluid was zoals wel vaker in de Autotron een beetje behelpen. Begonnen de dag rechts naast het geluid, en daar was het bij Omegatypez grotendeels gewoon echt matig. Bij Adrenalize werd het wel gelijk een stuk beter. Zijn op een gegeven moment helemaal rechtsvoor gaan staan, daar was het qua geluid en drukte echt perfect de hele dag. Die airco in je gezicht daar zorgde er ook voor dat je het onmogelijk te warm kon krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2023 11:52 
 
Hardtraxx Veteran

Pannenkoek schreef:
Scotty018 schreef:
Ik heb Verder kan ik mij vergissen maar ook heel de dag geen een dubbele plaat gehoord!?

Pavo - Raven en/of Communicate, volgens mij :P

Tof feestje gehad! Iets te enthousiast geweest met het bier dus de laatste paar setjes zijn iets waziger dan ik zou willen. Zoals andere mensen zeiden is er over het algemeen erg leuk gedraaid! Brennan Heart had echt een verrassend goede plaatskeuze, dat was voor mij wel de meevaller van de dag! Als je bijvoorbeeld Boys Interface erop gooit, is Lose My Mind je wel vergeven.

Geluid was zoals wel vaker in de Autotron een beetje behelpen. Begonnen de dag rechts naast het geluid, en daar was het bij Omegatypez grotendeels gewoon echt matig. Bij Adrenalize werd het wel gelijk een stuk beter. Zijn op een gegeven moment helemaal rechtsvoor gaan staan, daar was het qua geluid en drukte echt perfect de hele dag. Die airco in je gezicht daar zorgde er ook voor dat je het onmogelijk te warm kon krijgen

Communicate 3x gehoord waarvan 1 een mashup met Raven was. Verder inderdaad geen dubbele platen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2023 12:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Een dag voor in de boeken. Heerlijke sfeer. Geluid achterin de zaal was matig. Ook veelal rechtsvoor gestaan. Richting het einde van de avond naar boven gegaan om van het uitzicht te genieten. Vermoeidheid begon ook toe te slaan, haha.

Ook leuk om even een aantal forumleden te ontmoeten! Kan iemand mij die foto toesturen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2023 12:32 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Ik was helaas nog niet binnen bij Adrenalize, maar bedoel je Thunder van Williams Syndrome? :cry:

Die van Zany zou Pwoap (Live Mix) kunnen zijn?


Haha ja van Williams Syndrome idd, sorry :aww:

En het was zeker niet Pwoap. Heb een vrij lelijke opname ervan, misschien dat het je iets zegt:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2023 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ltmbr schreef:
Pommer schreef:
Ik was helaas nog niet binnen bij Adrenalize, maar bedoel je Thunder van Williams Syndrome? :cry:

Die van Zany zou Pwoap (Live Mix) kunnen zijn?


Haha ja van Williams Syndrome idd, sorry :aww:

En het was zeker niet Pwoap. Heb een vrij lelijke opname ervan, misschien dat het je iets zegt:


Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2023 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou wel ruzie krijgen met dj Cro maar wat een draak van een plaat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2023 13:29 
 
Hardtraxxer

Ha dat was snel, thanks! Ik vond het wel een lijpe plaat zo tussendoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2023 14:35 
 
Hardtraxxer

Pipa schreef:
Veel wisselend geluid meegemaakt. Links achter en links voor was het geluid prima. Links in het midden tijdens Toneshifterz en Adrenalize schommelde het geluid heel erg. Brennan Heart mij zwaar verrast! Revival X :worship:
Heeft zich heel goed aan z’n classics gehouden. Geen Imaginary en geen FIFO. Atmozfears was echt heerlijk!


Reputation Game :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2023 15:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

First in, last out... xd Wat ging dat afrijden van het parkeerterrein weer langzaam, maar iig beter dan vorig jaar.

Vooral erg genoten van Adrenalize & Atmozfears in het begin. En mooi alles eruit gegooid bij B-Frontliner.

Eén van de beste edities van VWAB voor zover ik het mij kan heugen. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2023 16:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeef schreef:
Remi schreef:
15:00 bar rechtsachter, en dan volledig rechts (dus tegen de achterkant van de zaal / toiletten) doen?


Was gaande :cool:

Er zijn neusboterhammen gegeten.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten