Sterk Hahaha. Klopt wel.wrote:Het enige wat 75% capaciteit is is de bar volgens mij
En Davide Sonar is een echte italiaan hé, Jezus wat traag mixen.
Sterk Hahaha. Klopt wel.wrote:Het enige wat 75% capaciteit is is de bar volgens mij
Dit blijft af en toe rampzalig ja.wrote:En het geluid
Naturallijk wel johwrote:Davide Sonar draait geen natural ???
Alleen Direct Line gehoordwrote:Naturallijk wel johwrote:Davide Sonar draait geen natural ???
Links voor prima. De ruimtewrote:Wat is er zo leuk aan die voorkant man heb dat nooit begrijpt vind het achter al veel te druk joe Gr.
One Moment en Unknown Analoq-MFG waren wel echt dik- maar denk dat veel mensen ook een beetje nieuwe energie moeten vinden na Headhunterz. Niet normaal die sfeer jongenwrote:Pff wat draait The Prophet de boel dood...
Nee, was Jekyll & Hyde uit 2010. Heeft een paar jaar geleden vgm aangegeven dat ie er niks meer mee gaat doen.wrote:Heerlijke set van Headhunterz![]()
![]()
90 minuten vlogen werkelijk voorbij
![]()
Dik geluid ook, dat maakt het toch wel extra gaaf. Vind sws Autotron wel een fijne locatie![]()
Wildstylez suprise act ook erg dikSfeer ook erg lekker overal, veel blije gezichten gezien
![]()
Volgend jaar oktober weer VWAB met Wildy als middelpunt als ik de flyer goed begrijp
btw die ongereleasde track die Heady draaide was een track onder zn Antifact alias?