Zooooooo veeel zin in

wrote:GODVERDOMDE ZIN IN GEVERVERGEDOMDE
wrote:GODVERDOMDE ZIN IN GEVERVERGEDOMDE
Om die reden dus ook een tanktop met korte broek.wrote:Ik ben er ook bij, tot zo!
Hoe is de locatie? Laatste keer dat ik er was was met Shockerz 2018. Die mainstage was aardig vergelijkbaar met het klimaat van Supremacy, dus hopelijk is dat nu wat beter.
Handig, thanks!wrote:https://i.imgur.com/5ryOxXd.png
Timetable voor op je telefoon. Plaatsing van de elementen afgestemd op het lock screen van m'n Galaxy A50.
Man, moest zelfs met de pont overwrote:A50 afgesloten en nu met omweg via den Bosch richting de file . Zijn er hopelijk voor 3 uur....
Kerl hoe danwrote:In de sloot gevallen naast Autotron, te herkennen aan modder
Ja ik kom die pendelbus uit ik moet pissen en een maat gaat aan de rand staan van die sloot, ik zet 1 stap verder en opeens tyf ik 3 meter naar beneden gvdwrote:Kerl hoe danwrote:In de sloot gevallen naast Autotron, te herkennen aan modder
Mag de pret niet drukken tochwrote:Ja ik kom die pendelbus uit ik moet pissen en een maat gaat aan de rand staan van die sloot, ik zet 1 stap verder en opeens tyf ik 3 meter naar beneden gvdwrote:Kerl hoe danwrote:In de sloot gevallen naast Autotron, te herkennen aan modder
Tering 4 rijen dik overalwrote:Het enige wat 75% capaciteit is is de bar volgens mij
Heb gewoon half uur van de set van The Pitcher en Slim Shore gemist hierdoor.wrote:Tering 4 rijen dik overalwrote:Het enige wat 75% capaciteit is is de bar volgens mij