Je hebt gelijk. Draaien we die omwrote:Hhz en psyko punkz andersom lijkt me logischer ivm etenstijd
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
JHardtraxxer
- 277 posts member since 2015
- last seen 22 days ago
Daar kun je wel 3 uur voor uitrekkenwrote:of kan gaan ouwehoeren met Remi.
kallum dramaqueenwrote:Ik denk dat geen enkele artiest meer mee wil lezen na ons gezeik over die timetable.
Ik voel mij als Hardtraxx Veteran (check even onder mijn username) geroepen om op te komen voor onze rechten en ik eis dan ook namens heel heilig Hardtraxx de volledige release van de timetable voor 17:00 PM vandaag online.
Oh en 3u B-Front
Oh en 3u B-Front
De almachtige heeft gesproken, en zo geschiede het. Aan het werk, in de naam van Hardtraxx.
ook een mdmafontein graag
En speciaalbier van de tap en paardenworst met jus d'orange.wrote:De almachtige heeft gesproken, en zo geschiede het. Aan het werk, in de naam van Hardtraxx.
Ik heb gewoon een dikke adamsappel klootzakwrote:En speciaalbier van de tap en paardenworst met jus d'orange.wrote:De almachtige heeft gesproken, en zo geschiede het. Aan het werk, in de naam van Hardtraxx.
Je BENT een dikke adamsappel. Dikhoftwrote:Ik heb gewoon een dikke adamsappel klootzakwrote:En speciaalbier van de tap en paardenworst met jus d'orange.wrote:De almachtige heeft gesproken, en zo geschiede het. Aan het werk, in de naam van Hardtraxx.
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 21 minutes ago
Doe mij maar een banaan met jus
Is er op VWAB ook een drive-in mogelijkheid om eten af te halen?
Broodje kip saté is bij de drive-in de lekkerste.wrote:Is er op VWAB ook een drive-in mogelijkheid om eten af te halen?
Dat beslist Remi voor jou. Daar heeft niemand invloed op verder.wrote:Het hebben van een timetable geeft je gewoon opties om weloverwogen beslissingen te maken over (...) ouwehoeren met Remi.
-
SHardtraxxer
- 878 posts member since 2011
- last seen Dec 2024
B-Front staat tot 2130 nog in Amsterdam, dus zal hier laatste uurtje dan wel staan 
Ik lees veel over kip sate en broodje beenham. Is dat echt zo'n ding daar? :pwrote:Broodje kip saté is bij de drive-in de lekkerste.wrote:Is er op VWAB ook een drive-in mogelijkheid om eten af te halen?
wrote:Ik lees veel over kip sate en broodje beenham. Is dat echt zo'n ding daar? :pwrote:Broodje kip saté is bij de drive-in de lekkerste.wrote:Is er op VWAB ook een drive-in mogelijkheid om eten af te halen?
Gisterochtend kwam het broodje kip saté al in m'n droom voor
Hyped!
Jij snapt het. Net zoals jij bepaalt dat D-Block & S-te-Fan hier wel draaien, terwijl ze dat niet doen. Ook sterk van jou, maat.wrote:Dat beslist Remi voor jou. Daar heeft niemand invloed op verder.
Iedereen alvast heel veel voorpret gewenst met het samenstellen van de timetable. Het maakt me werkelijk niets uit, ik laat het maar over me heen komen. Ik kan er maar beter niet te moeilijk om doen want daar komt bij mij loopt zoiets nooit zoals gepland.
Verder iedereen een hele prettige dag gewenst zaterdag en jullie weten: als je eens zin hebt in een babbeltje en de rest dan kom je maar langs!
Verder iedereen een hele prettige dag gewenst zaterdag en jullie weten: als je eens zin hebt in een babbeltje en de rest dan kom je maar langs!
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 22 days ago
Mand.wrote:Valt er imo een beetje tussenin. Snap dat het handig is voor de door jou genoemde zaken, maar als jij ziet dat een artiest begint te draaien, dan kan je dan wel beslissen of je gaat eten of niet en weet je dat je in ieder geval het komende half uur veilig bent. Sowieso als je voor een artiest op dit feest komt en verder niks dan ben je ook niet helemaal 100. Snap dat door de fomo bij bepaalde artiesten voor bepaalde mensen een timetable handig is, daarom is het ook terecht dat er om gevraagd wordt. Maar het is echt niet het einde van de wereld op een feest met een area waarbij gezelligheid en het geheel van het feest meer centraal staan.wrote: Jij snapt het echt niet hé?
Maar daarnaast wordt er wel echt zwaar overdreven gereageerd, maar het blijft Hardtraxx natuurlijk.
Zoals dit, laat je nakijken.wrote:Voor jou misschien nierswrote:Er is toch maar 1 area? Of niet?
Wat maakt een tt dan uitboeiend.
Voor vele andere veel
Moeten we vantevoren even bellen voor een afspraak? Kan je er even een timetable van maken.wrote:Iedereen alvast heel veel voorpret gewenst met het samenstellen van de timetable. Het maakt me werkelijk niets uit, ik laat het maar over me heen komen. Ik kan er maar beter niet te moeilijk om doen want daar komt bij mij loopt zoiets nooit zoals gepland.![]()
Go with the flow, zou ik iedereen willen adviseren.
Qlimax 2019 was vgm de laatste keer, dus verwacht zeker voorrang.wrote:Go with the flow, zou ik iedereen willen adviseren.
Man wat een hype voor dit feest, alsof ik nog nooit ben wezen feesten
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 21 minutes ago
Davide sonar 16.00-17.00
B-front 23.00-00.00
Resr herken ik weer niet
B-front 23.00-00.00
Resr herken ik weer niet
AVIO 14:00-15:00wrote:Davide sonar 16.00-17.00
B-front 23.00-00.00