Het enige wat ik zie is anderhalf uur b-front afsluiter 
Past ook nog een half uurtje AVIO live achterwrote:Het enige wat ik zie is anderhalf uur b-front afsluiter
Past ook nog een half uurtje AVIO live achterwrote:Het enige wat ik zie is anderhalf uur b-front afsluiter
Dit ja. Of ervoor. Hoewel erachter mij iets logischer lijkt.wrote:Past ook nog een half uurtje AVIO live achterwrote:Het enige wat ik zie is anderhalf uur b-front afsluiter
Ja die staan hier idd nietwrote:Heb vernomen dat D-Block & S-te-Fan niet aan de timetable toegevoegd zullen worden.
Bron: ik die ze dm’de op Instagram of ze alsjeblieft War Coz I’m Hard willen draaien en als antwoord kreeg dat ze daar helemaal niet draaien
Het is mij om het even. Bij beide mogelijkheden kan ik sowieso vredig sterven…wrote:Past ook nog een half uurtje AVIO live achterwrote:Het enige wat ik zie is anderhalf uur b-front afsluiter
Pff man, laat dit zo zijn!!wrote:Het enige wat ik zie is anderhalf uur b-front afsluiter
Geen idee of ik de grap of inside joke hebt gemist maar wtf.?wrote:Heb vernomen dat D-Block & S-te-Fan niet aan de timetable toegevoegd zullen worden.
Bron: ik die ze dm’de op Instagram of ze alsjeblieft War Coz I’m Hard willen draaien en als antwoord kreeg dat ze daar helemaal niet draaien
Ik dacht dat DBSTF op de line-up stonden pffwrote:Geen idee of ik de grap of inside joke hebt gemist maar wtf.?wrote:Heb vernomen dat D-Block & S-te-Fan niet aan de timetable toegevoegd zullen worden.
Voor jou misschien nierswrote:Er is toch maar 1 area? Of niet?
Wat maakt een tt dan uitboeiend.
Nou dat maakt dus wel degelijk uit. wanneer kan je eten halen of even uit de zaal gaan zodat je niet een artiest mist die je graag had willen zien bijvoorbeeld.wrote:Er is toch maar 1 area? Of niet?
Hahaha Jezus overdreven gedoe.wrote:
Zonder gein, wel heel fijn dat de TT wel gewoon online komt! Is voor mij toch een stukje voorpret en ik kan er gewoon heel slecht tegen als er geen timetable is, ik moet van tevoren een beetje een idee hebben hoe de dag er uit gaat zien anders zit ik echt de hele dag in de stress.
Oke en dan beslis je dat daar en dan?wrote:Nou dat maakt dus wel degelijk uit. wanneer kan je eten halen of even uit de zaal gaan zodat je niet een artiest mist die je graag had willen zien bijvoorbeeld.wrote:Er is toch maar 1 area? Of niet?
Jij snapt het echt niet hé?wrote:Oke en dan beslis je dat daar en dan?wrote:Nou dat maakt dus wel degelijk uit. wanneer kan je eten halen of even uit de zaal gaan zodat je niet een artiest mist die je graag had willen zien bijvoorbeeld.wrote:Er is toch maar 1 area? Of niet?
Kijk met een feest met 12 areas snap ik het helemaal hoor. Dan is het ook wel leuk om vooraf keuzes te kunnen maken.
Maar hier kom eens op man. En idd hoe sommigen hier er ook op reagerenallemachtig.
Valt er imo een beetje tussenin. Snap dat het handig is voor de door jou genoemde zaken, maar als jij ziet dat een artiest begint te draaien, dan kan je dan wel beslissen of je gaat eten of niet en weet je dat je in ieder geval het komende half uur veilig bent. Sowieso als je voor een artiest op dit feest komt en verder niks dan ben je ook niet helemaal 100. Snap dat door de fomo bij bepaalde artiesten voor bepaalde mensen een timetable handig is, daarom is het ook terecht dat er om gevraagd wordt. Maar het is echt niet het einde van de wereld op een feest met een area waarbij gezelligheid en het geheel van het feest meer centraal staan.wrote: Jij snapt het echt niet hé?
Zoals dit, laat je nakijken.wrote:Voor jou misschien nierswrote:Er is toch maar 1 area? Of niet?
Voor vele andere veel