Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 20:15 
 
Hardtraxx Veteran

Het enige wat ik zie is anderhalf uur b-front afsluiter :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 20:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Het enige wat ik zie is anderhalf uur b-front afsluiter :loving:

Past ook nog een half uurtje AVIO live achter :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 20:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
RTM93 schreef:
Het enige wat ik zie is anderhalf uur b-front afsluiter :loving:

Past ook nog een half uurtje AVIO live achter :whistle:

Dit ja. Of ervoor. Hoewel erachter mij iets logischer lijkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb vernomen dat D-Block & S-te-Fan niet aan de timetable toegevoegd zullen worden.

Bron: ik die ze dm’de op Instagram of ze alsjeblieft War Coz I’m Hard willen draaien en als antwoord kreeg dat ze daar helemaal niet draaien
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 20:51 
 
Hardtraxx Addict

Fuzzylogic schreef:
Heb vernomen dat D-Block & S-te-Fan niet aan de timetable toegevoegd zullen worden.

Bron: ik die ze dm’de op Instagram of ze alsjeblieft War Coz I’m Hard willen draaien en als antwoord kreeg dat ze daar helemaal niet draaien

Ja die staan hier idd niet :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 20:53 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
RTM93 schreef:
Het enige wat ik zie is anderhalf uur b-front afsluiter :loving:

Past ook nog een half uurtje AVIO live achter :whistle:


Het is mij om het even. Bij beide mogelijkheden kan ik sowieso vredig sterven… :surrender:

Die oude sound van B-front weer een keer horen :love:. Je leest af en toe mee op het forum Bob. Een klein verzoek van mijn kant: hou je alsjeblieft niet in :nono: :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ken een artiest die gegarandeerd 1,5 uur staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 20:59 
 
Hardtraxx Veteran

Hoofdjagerz !!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 21:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Het enige wat ik zie is anderhalf uur b-front afsluiter :loving:

Pff man, laat dit zo zijn!! :woot: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 21:03 
 
Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Heb vernomen dat D-Block & S-te-Fan niet aan de timetable toegevoegd zullen worden.

Bron: ik die ze dm’de op Instagram of ze alsjeblieft War Coz I’m Hard willen draaien en als antwoord kreeg dat ze daar helemaal niet draaien

Geen idee of ik de grap of inside joke hebt gemist maar wtf.? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Fuzzylogic schreef:
Heb vernomen dat D-Block & S-te-Fan niet aan de timetable toegevoegd zullen worden.

Bron: ik die ze dm’de op Instagram of ze alsjeblieft War Coz I’m Hard willen draaien en als antwoord kreeg dat ze daar helemaal niet draaien

Geen idee of ik de grap of inside joke hebt gemist maar wtf.? :lol:

Ik dacht dat DBSTF op de line-up stonden pff
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt super warrig verhaal dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 21:27 
 
Hardtraxx Veteran

Dat uitgerekend Tom dat ook weer moet overkomen... :lol:


Ik vind het overigens oprecht jammer dat Frequencers niet draaien want ik had met Pepijn van Freqz de afspraak dat hij een volgende classic set Gevaarlijke Daan - GVD zou draaien.

Als Jones nog mee leest: Make my day. Zolang die maar niet gedraaid wordt in het eerste uur vind ik het allemaal wel best. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 21:35 
 
Hardtraxx Veteran

Als we verzoekjes gaan gooien, dan ook Ivan Carsten - Amazing Combination PLSSSSSSSSSSSS :drool:

En/of Star Creatorz - Killzone (originele pls)

Mja zal wel onrealistisch zijn :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2021 22:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik denk dat geen enkele artiest meer mee wil lezen na ons gezeik over die timetable.

Zonder gein, wel heel fijn dat de TT wel gewoon online komt! Is voor mij toch een stukje voorpret en ik kan er gewoon heel slecht tegen als er geen timetable is, ik moet van tevoren een beetje een idee hebben hoe de dag er uit gaat zien anders zit ik echt de hele dag in de stress.

De namen tot nu toe zijn inderdaad wel verrassend ingedeeld, Jones niet als opener is fijn en (waarschijnlijk) Slim Shore solo ook wel een verrassing. Dan is The Pitcher b2b met Zany ook een leuke optie. Mochten ze morgen ineens bekendmaken dat er wel iemand b2b staat met de namen van vandaag krijgt Shockerz van mij de hardtraxx award voor vaagste TT release van 2021.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2021 05:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is toch maar 1 area? Of niet?
Wat maakt een tt dan uit xd boeiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2021 06:01 
 
Hardtraxx Addict

Henk-Jan schreef:
Er is toch maar 1 area? Of niet?
Wat maakt een tt dan uit xd boeiend.

Voor jou misschien niers
Voor vele andere veel
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2021 06:48 
 
Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Er is toch maar 1 area? Of niet?
Wat maakt een tt dan uit xd boeiend.

Nou dat maakt dus wel degelijk uit. wanneer kan je eten halen of even uit de zaal gaan zodat je niet een artiest mist die je graag had willen zien bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2021 06:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

David_ schreef:

Zonder gein, wel heel fijn dat de TT wel gewoon online komt! Is voor mij toch een stukje voorpret en ik kan er gewoon heel slecht tegen als er geen timetable is, ik moet van tevoren een beetje een idee hebben hoe de dag er uit gaat zien anders zit ik echt de hele dag in de stress.


Hahaha Jezus overdreven gedoe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2021 07:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Henk-Jan schreef:
Er is toch maar 1 area? Of niet?
Wat maakt een tt dan uit xd boeiend.

Nou dat maakt dus wel degelijk uit. wanneer kan je eten halen of even uit de zaal gaan zodat je niet een artiest mist die je graag had willen zien bijvoorbeeld.

Oke en dan beslis je dat daar en dan?
Kijk met een feest met 12 areas snap ik het helemaal hoor. Dan is het ook wel leuk om vooraf keuzes te kunnen maken.
Maar hier kom eens op man. En idd hoe sommigen hier er ook op reageren :lol: allemachtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2021 07:41 
 
Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
RTM93 schreef:
Henk-Jan schreef:
Er is toch maar 1 area? Of niet?
Wat maakt een tt dan uit xd boeiend.

Nou dat maakt dus wel degelijk uit. wanneer kan je eten halen of even uit de zaal gaan zodat je niet een artiest mist die je graag had willen zien bijvoorbeeld.

Oke en dan beslis je dat daar en dan?
Kijk met een feest met 12 areas snap ik het helemaal hoor. Dan is het ook wel leuk om vooraf keuzes te kunnen maken.
Maar hier kom eens op man. En idd hoe sommigen hier er ook op reageren :lol: allemachtig.

Jij snapt het echt niet hé?

Ik zal het nog 1 keer voor je uitleggen. Stel hé, je komt speciaal voor headhunterz. Maar er is geen time table bekend. Je weet dus niet wanneer hij draait, dan zou het dus zo kunnen zijn dat jij 18:50 net even buiten de zaal loopt, even wat eten haalt he, want dat doen mensen.. enfin, je komt iemand tegen, je lult een eind raak en dan vervolgens loop je 19:30 de zaal weer in, volg je me nog? Nou blijkt dus headhunterz verdomme al sinds 19:00 te draaien. Godver als ik dat wist had ik dus op tijd terug kunnen keren. Het hebben van een timetable geeft je gewoon opties om weloverwogen beslissingen te maken over wanneer je wel en niet kan gaan snuiven op de WC, je wat eten kan gaan bestellen of kan gaan ouwehoeren met Remi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2021 07:58 
 
Hardtraxxer

TT wel of niet maakt mij niet veel uit. Had het wel leuk gevonden om een beetje verrast te worden. Wanneer gebeurd dat tegenwoordig nog? En inderdaad met even de zaal verlaten misschien soms lastig, maar met een beetje logisch redeneren kom je al een heel eind.
Met de info die we nu hebben denk ik dat de TT er zo uit gaat zien:

13.00-14.00 Low-E & Alter Egoz
14.00-15.00 Davide Sonar
15.00-16.00 Slim Shore
16.00-17.00 Josh & Wesz
17.00-18.00 Jones
18.00-19.30 Headhunterz (of PP en van 19.00 - 20.30 HH)
19.30-20.30 Psyko Punkz
20.30-21.30 Zany vs The Pitcher
21.30-22.30 The Prophet
22.30-23.00 Avio
23.00-24.00 B-Front
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2021 08:28 
 
Hardtraxx Addict

Hhz en psyko punkz andersom lijkt me logischer ivm etenstijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2021 08:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Jij snapt het echt niet hé?


Valt er imo een beetje tussenin. Snap dat het handig is voor de door jou genoemde zaken, maar als jij ziet dat een artiest begint te draaien, dan kan je dan wel beslissen of je gaat eten of niet en weet je dat je in ieder geval het komende half uur veilig bent. Sowieso als je voor een artiest op dit feest komt en verder niks dan ben je ook niet helemaal 100. Snap dat door de fomo bij bepaalde artiesten voor bepaalde mensen een timetable handig is, daarom is het ook terecht dat er om gevraagd wordt. Maar het is echt niet het einde van de wereld op een feest met een area waarbij gezelligheid en het geheel van het feest meer centraal staan.

Maar daarnaast wordt er wel echt zwaar overdreven gereageerd, maar het blijft Hardtraxx natuurlijk.

heggenschaar schreef:
Henk-Jan schreef:
Er is toch maar 1 area? Of niet?
Wat maakt een tt dan uit xd boeiend.

Voor jou misschien niers
Voor vele andere veel


Zoals dit, laat je nakijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2021 08:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Henk jij ook aanwezig?
Vorige  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten