Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2021 08:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Jawel schreef:
Spalken schreef:
Wat mij betreft hoeft het ook niet per sé compleet uitverkocht te zijn (niet dat ik het de organisators niet gun hoor). Beetje lebensraum tijdens het maaien is altijd wel relaxt.


Helemaal mee eens, maar dat zullen er meer beamen. Beetje ruimte is altijd wel lekker ipv weer een voet op je tenen of een schouder in je gezicht. Ik hoop voor de organisatie uiteraard dat ze voor volgende week zaterdag nog een mooi aantal tickets verkopen.

Ruimte hebben we wel met die 75% dus laat het maar mooi uitverkopen


Was bij supremacy blijkbaar niet heb ik gehoord. Ik verwacht dat ze de zaal met doeken of iets wel zullen afzetten, zodat je wel gewoon dicht bij elkaar staat.

Maar als je in de toekomst nog VWAB edities wilt hebben, dan moeten ze wel uitverkopen... Bij 75% weten ze misschien net of ze kiet spelen of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2021 08:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Jawel schreef:
Spalken schreef:
Wat mij betreft hoeft het ook niet per sé compleet uitverkocht te zijn (niet dat ik het de organisators niet gun hoor). Beetje lebensraum tijdens het maaien is altijd wel relaxt.


Helemaal mee eens, maar dat zullen er meer beamen. Beetje ruimte is altijd wel lekker ipv weer een voet op je tenen of een schouder in je gezicht. Ik hoop voor de organisatie uiteraard dat ze voor volgende week zaterdag nog een mooi aantal tickets verkopen.

Ruimte hebben we wel met die 75% dus laat het maar mooi uitverkopen

Op de manier hoe organisaties er momenteel mee omgaan, merk je daar in de zaal weinig verschil van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2021 09:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond Supremacy echt wel minder druk dan andere jaren voor mijn gevoel. Ondanks dat het bij vlagen alsnog stampvol aanvoelde, staat mij bij dat het bij voorgaande edities nog veel erger was. Zal vooral ook liggen aan hoe men zich verspreid over de hele zaal. Als je de hele dag linksvoor blijft staan, zal je er minder van merken dan wat meer naar achteren.

Er was 15mln euro overheidssubsidie beschikbaar voor evenementen om die laatste 25% van de kaartverkoop te compenseren. Geen idee hoeveel daar nog van over is. Maar ik mag toch hopen dat de organisatie die weg wel weet te vinden naar de overheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2021 09:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Maar als je in de toekomst nog VWAB edities wilt hebben, dan moeten ze wel uitverkopen... Bij 75% weten ze misschien net of ze kiet spelen of niet.


Meer drankjes consumeren maat! Dat gaat de beslissende factor zijn om genoeg geld in het laatje te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2021 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grim schreef:
Hekzitter schreef:
Maar als je in de toekomst nog VWAB edities wilt hebben, dan moeten ze wel uitverkopen... Bij 75% weten ze misschien net of ze kiet spelen of niet.


Meer drankjes consumeren maat! Dat gaat de beslissende factor zijn om genoeg geld in het laatje te krijgen.


Tijdens eerste Origins in mijn eentje daar de bar draaiende gehouden. Was het allemaal waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2021 10:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat iedereen met de messen geslepen aankomt dus beter zijn ze voorbereid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2021 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin begint langzaam te komen! Kijk vooral uit naar de gezelligheid en om een dagje slap te ouwehoeren. Vind de line-up niet mega spannend tbh, maar wel heel veel zin in Psyko Punkz en B-Front! Ook benieuwd wat HHZ gaat doen in die 90 minuten, had zelf liever (nog) een DBSTF oid gezien :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2021 11:20 
 
Hardtraxx Veteran

Indy schreef:
Zin begint langzaam te komen! Kijk vooral uit naar de gezelligheid en om een dagje slap te ouwehoeren. Vind de line-up niet mega spannend tbh, maar wel heel veel zin in Psyko Punkz en B-Front! Ook benieuwd wat HHZ gaat doen in die 90 minuten, had zelf liever (nog) een DBSTF oid gezien :$


Kan je mij uitleggen waarom? De afgelopen 8 jaar draaien DBSTF namelijk al dezelfde set op elk classic feest, kleuren nooit buiten de lijntjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2021 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Indy schreef:
Zin begint langzaam te komen! Kijk vooral uit naar de gezelligheid en om een dagje slap te ouwehoeren. Vind de line-up niet mega spannend tbh, maar wel heel veel zin in Psyko Punkz en B-Front! Ook benieuwd wat HHZ gaat doen in die 90 minuten, had zelf liever (nog) een DBSTF oid gezien :$


Kan je mij uitleggen waarom? De afgelopen 8 jaar draaien DBSTF namelijk al dezelfde set op elk classic feest, kleuren nooit buiten de lijntjes


Al draaien ze altijd dezelfde hitjes, die hitjes zijn wel allemaal genieten
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2021 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik denk dat iedereen met de messen geslepen aankomt dus beter zijn ze voorbereid.

Denk dat ik bij aankomst eerst even moet acclimatiseren en bijkomen van de busreis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2021 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Indy schreef:
Zin begint langzaam te komen! Kijk vooral uit naar de gezelligheid en om een dagje slap te ouwehoeren. Vind de line-up niet mega spannend tbh, maar wel heel veel zin in Psyko Punkz en B-Front! Ook benieuwd wat HHZ gaat doen in die 90 minuten, had zelf liever (nog) een DBSTF oid gezien :$


Kan je mij uitleggen waarom? De afgelopen 8 jaar draaien DBSTF namelijk al dezelfde set op elk classic feest, kleuren nooit buiten de lijntjes


Omdat ik daar zin in heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2021 11:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Indy schreef:
ErikZ schreef:
Indy schreef:
Zin begint langzaam te komen! Kijk vooral uit naar de gezelligheid en om een dagje slap te ouwehoeren. Vind de line-up niet mega spannend tbh, maar wel heel veel zin in Psyko Punkz en B-Front! Ook benieuwd wat HHZ gaat doen in die 90 minuten, had zelf liever (nog) een DBSTF oid gezien :$


Kan je mij uitleggen waarom? De afgelopen 8 jaar draaien DBSTF namelijk al dezelfde set op elk classic feest, kleuren nooit buiten de lijntjes


Omdat ik daar zin in heb

Same

Shiverz :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2021 12:48 
 
Hardtraxx Veteran

Grootste pluspunt aan DBSTF op classics concepten is wat mij betreft het tempo van doormixen. Er zit vaak zo gruwelijk veel drive in hun sets. Daarnaast pakken ze ook regelmatig de wat minder bekende platen erbij (bijv. Existence remix :loving: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2021 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zeg niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2021 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Daarnaast pakken ze ook regelmatig de wat minder bekende platen erbij (bijv. Existence remix :loving: )

Top plaat, maar ze draaien hem bijna altijd, dus minder bekende plaat zou ik hem inmiddels niet meer noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2021 14:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Indy schreef:
Zin begint langzaam te komen! Kijk vooral uit naar de gezelligheid en om een dagje slap te ouwehoeren. Vind de line-up niet mega spannend tbh, maar wel heel veel zin in Psyko Punkz en B-Front! Ook benieuwd wat HHZ gaat doen in die 90 minuten, had zelf liever (nog) een DBSTF oid gezien :$


Kan je mij uitleggen waarom? De afgelopen 8 jaar draaien DBSTF namelijk al dezelfde set op elk classic feest, kleuren nooit buiten de lijntjes


Kom maar op met die lijntjes :beer:

Persoonlijk zou ik ook wel echt kunnen genieten van een DBSTF setje, voornamelijk omdat ze een heel hoog meeblèr gehalte in hun tracks hebben. Na meer dan een jaar afwezigheid lijkt het me wel echt iets moois om met de hele zaal lekker de stem schor te kunnen schreeuwen op part of the hard/sound of thunder.

Maar ik ga me hoe dan ook vermaken, mede dankzij de hoop gezellige hardtraxxers die ik ga zien op 't feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2021 15:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Is er nog iemand hier die één of meerdere kaartjes zoekt?
Ik heb er nog een aantal in de aanbieding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2021 08:20 
 
Hardtraxx Veteran

Aan te denken om een kaartje te kopen. Is op fietsafstand. Kijken of ik iemand mee kan krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2021 09:19 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb die Spotify lijst van VWAB aan staan en het lijkt soms wel een veredelde Origins qua tracks.

Mij hoor je niet klagen hoor.. :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2021 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hekzitter schreef:
Grim schreef:
Hekzitter schreef:
Maar als je in de toekomst nog VWAB edities wilt hebben, dan moeten ze wel uitverkopen... Bij 75% weten ze misschien net of ze kiet spelen of niet.


Meer drankjes consumeren maat! Dat gaat de beslissende factor zijn om genoeg geld in het laatje te krijgen.


Tijdens eerste Origins in mijn eentje daar de bar draaiende gehouden. Was het allemaal waard.

Shockerz kan tot 2025 al hun evenementen op 25% van de capaciteit draaien en dan kunnen ze hun werknemers nog steeds ieder jaar een dikke kerstbonus geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2021 10:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit gaat toch gvd het feestje van de afgelopen jaren worden, kan niet anders :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2021 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Aan te denken om een kaartje te kopen. Is op fietsafstand. Kijken of ik iemand mee kan krijgen


Beter wel! Ik weet niet meer waarom maar afgelopen weekend op Spectrum hadden we het nog over je. We zijn je dus nog niet vergeten.

Zie je volgende week. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2021 11:09 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Pipa schreef:
Aan te denken om een kaartje te kopen. Is op fietsafstand. Kijken of ik iemand mee kan krijgen


Beter wel! Ik weet niet meer waarom maar afgelopen weekend op Spectrum hadden we het nog over je. We zijn je dus nog niet vergeten.

Zie je volgende week. ;)

En anders ga ik gewoon met jou mee maat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2021 11:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Pipa schreef:
Aan te denken om een kaartje te kopen. Is op fietsafstand. Kijken of ik iemand mee kan krijgen


Beter wel! Ik weet niet meer waarom maar afgelopen weekend op Spectrum hadden we het nog over je. We zijn je dus nog niet vergeten.

Zie je volgende week. ;)


Je vroeg aan mij of ik z'n voornaam wist :P
Verder weet ik het ook niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2021 11:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben wel benieuwd naar het VWAB weerbericht eigenlijk.
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten