Het is wel het moment voor een nieuwe groepsfoto, gezien het grote aantal mensen van hier dat komt. Vorige keer was VWAB 2017 (?).wrote:Niet om mezelf druk op te liggen, maar ik denk dat dit op alle aspecten makkelijk het feest van het jaar gaat worden.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 21 minutes ago
Om 19.00 gaat er een heel beperkt aantal niet geclaimde tickets in de verkoop
Heeft iemand die bewerkte foto nog? Van het weekend hadden we het er nog over.wrote:Het is wel het moment voor een nieuwe groepsfoto, gezien het grote aantal mensen van hier dat komt. Vorige keer was VWAB 2017 (?).wrote:Niet om mezelf druk op te liggen, maar ik denk dat dit op alle aspecten makkelijk het feest van het jaar gaat worden.
Nog meer mensen die de restbetaling wel hebben voldaan, maar nog geen tickets hebben ontvangen? Of mis ik een stap ofzo.
Klopt, zat ook al te kijken in het fotoshop topic, maar hij is weg.wrote:Heeft iemand die bewerkte foto nog? Van het weekend hadden we het er nog over.wrote:Het is wel het moment voor een nieuwe groepsfoto, gezien het grote aantal mensen van hier dat komt. Vorige keer was VWAB 2017 (?).wrote:Niet om mezelf druk op te liggen, maar ik denk dat dit op alle aspecten makkelijk het feest van het jaar gaat worden.
-
HHardtraxx Elite
Kreeg ze binnen 5 minwrote:Nog meer mensen die de restbetaling wel hebben voldaan, maar nog geen tickets hebben ontvangen? Of mis ik een stap ofzo.
Laat maar, zat in een verkeerde mailbox te zoeken.wrote:Kreeg ze binnen 5 minwrote:Nog meer mensen die de restbetaling wel hebben voldaan, maar nog geen tickets hebben ontvangen? Of mis ik een stap ofzo.
Dat denk ik ook. Godverdomme zin inwrote:Niet om mezelf druk op te liggen, maar ik denk dat dit op alle aspecten makkelijk het feest van het jaar gaat worden.
Ik heb mijn foto nog wel (met dank aan Helicaze)

PS: Hekzitter, neem je staalhelm en gasmasker mee

PS: Hekzitter, neem je staalhelm en gasmasker mee
Hoe lang zal het duren voordat er een Mod tussen springt 
Heeft iemand die zwart wit foto van Rooler nogwrote:Hoe lang zal het duren voordat er een Mod tussen springt
Dit is een van de weinige keren dat ik berichten te zien krijg vóór de Mod editwrote:Hoe lang zal het duren voordat er een Mod tussen springt
Die foto was wel legendarisch, hoor. Mocht iemand hem nog hebben: please! Posten maar.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 22 days ago
Was het niet origins. Die groepsfoto is nog wel te vinden. Of die photoshop nog ergens rond dwaalt weet ik niet ..wrote:Die foto was wel legendarisch, hoor. Mocht iemand hem nog hebben: please! Posten maar.
EDIT:
Foto
CRO z'n VWAB 2021 hype-mixje
vr.gr.
vr.gr.
-
KHardtraxxer
- 382 posts member since 2010
- last seen Mar 2026
Voor minder doen we het niet maatwrote:Niet om mezelf druk op te liggen, maar ik denk dat dit op alle aspecten makkelijk het feest van het jaar gaat worden.
Zou mooi zijn als Alphaverb the Otherside zou draaien
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 22 days ago
Extra sale nog niet uitverkocht?...
Verbaasd mij wel lichtelijk.
Staan er ook nog 71 op swap ..wrote:Extra sale nog niet uitverkocht?...
Wat mij betreft hoeft het ook niet per sé compleet uitverkocht te zijn (niet dat ik het de organisators niet gun hoor). Beetje lebensraum tijdens het maaien is altijd wel relaxt.
Voor het grote publiek mist er toch nog echt een DBSTF, Noisecontrollers, Wildstylez of Coone oid. Frequencerz (beetje origins periode), had ook nog wel verschil kunnen maken denk ikwrote:Extra sale nog niet uitverkocht?...
Alleen headhunterz, B-Front als grote naam is voor veel mensen niet genoeg
-
JHardtraxxer
- 277 posts member since 2015
- last seen 22 days ago
Helemaal mee eens, maar dat zullen er meer beamen. Beetje ruimte is altijd wel lekker ipv weer een voet op je tenen of een schouder in je gezicht. Ik hoop voor de organisatie uiteraard dat ze voor volgende week zaterdag nog een mooi aantal tickets verkopen.wrote:Wat mij betreft hoeft het ook niet per sé compleet uitverkocht te zijn (niet dat ik het de organisators niet gun hoor). Beetje lebensraum tijdens het maaien is altijd wel relaxt.
-
HHardtraxx Elite
Ruimte hebben we wel met die 75% dus laat het maar mooi uitverkopenwrote:Helemaal mee eens, maar dat zullen er meer beamen. Beetje ruimte is altijd wel lekker ipv weer een voet op je tenen of een schouder in je gezicht. Ik hoop voor de organisatie uiteraard dat ze voor volgende week zaterdag nog een mooi aantal tickets verkopen.wrote:Wat mij betreft hoeft het ook niet per sé compleet uitverkocht te zijn (niet dat ik het de organisators niet gun hoor). Beetje lebensraum tijdens het maaien is altijd wel relaxt.