Mocht iemand iets weten, PM staat openwrote:Vriendin ziet line-up: Oh daar wil ik ook wel heen, regel jij kaarten?
Dit wordt een hele opgave![]()
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Jeremy zal er wel weer 8 over hebben, niet?wrote:Mocht iemand iets weten, PM staat openwrote:Vriendin ziet line-up: Oh daar wil ik ook wel heen, regel jij kaarten?
Resonate wel 4, voor VWAB helaas nikswrote:Jeremy zal er wel weer 8 over hebben, niet?wrote:Mocht iemand iets weten, PM staat openwrote:Vriendin ziet line-up: Oh daar wil ik ook wel heen, regel jij kaarten?
Ga dus niet naar VWAB dit keer maar ik heb wel echt zin in de warm up mixjes weer. Kom maar door met de lijstjes!wrote:Had hier best wel veel zin in gehad. Maar ik verwacht een weekje er voor voor de eerste keer vader te worden dus ik heb zo maar het vermoeden dat deze VWAB er niet in gaat zitten.![]()
Wel heel vet dat ze het aandurven het te organiseren.
omwwrote:Ga dus niet naar VWAB dit keer maar ik heb wel echt zin in de warm up mixjes weer. Kom maar door met de lijstjes!wrote:Had hier best wel veel zin in gehad. Maar ik verwacht een weekje er voor voor de eerste keer vader te worden dus ik heb zo maar het vermoeden dat deze VWAB er niet in gaat zitten.![]()
Wel heel vet dat ze het aandurven het te organiseren.
Goud
Gelijk flashbacks naar die 2-uurs set op the return of hhz 
Blij met AVIO, B-Front, Headhunterz, Slim Shore, The Prophet en Zany
Rest ook vermakelijk, alleen Davide Sonar heb ik weinig mee. Gaat top worden 
Nee manwrote: alleen Davide Sonar heb ik weinig mee:
Yrml
Easy song
Into the sky
Natural
My world
Maar ieder zn ding natuurlijk
Spiritual Firewrote:Nee manwrote: alleen Davide Sonar heb ik weinig mee:(op voorwaarde dat die zn achterlijke live-set thuislaat)
Yrml
Easy song
Into the sky
Natural
My world
Maar ieder zn ding natuurlijk
Dedication
Direct Line
Trashin' Madness (Julian DJ & Davide Sonar Remix)
Dusky Noises
Here We Go
Wait A Second
Techno Boheme

Dusky Noises
Here We Go
Wait A Second
Techno Boheme
Ik heb er ook weinig mee, en mixen kan ie ook niet. Nouja ff een uurtje ouwehoeren dan maar.
Heb echt veel sets van Davide Sonar bijgewoond of teruggeluisterd en hier ben ik het zeker niet mee eens. Mixwerk is meestal gewoon dik in orde.wrote:en mixen kan ie ook niet.
Enige waar ik zelf niet enthousiast over ben is dat ‘ie sinds hij weer een studio heeft kick edits in z’n sets is gaan stoppen. Dat vind ik wel kut.
wrote:Nouja ff een uurtje bier zuipen dan maar.
Restbetaling gedaan, tickets in de pocket 
wrote:Restbetaling gedaan, tickets in de pocket
wrote:wrote:Restbetaling gedaan, tickets in de pocket
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
wrote:wrote:wrote:Restbetaling gedaan, tickets in de pocket
Ticket op A3 uitgeprint om hype te creeëren
HYPEwrote:Restbetaling gedaan, tickets in de pocket
Ik krijg 'm hopelijk binnen 2 weken binnen, op een bouwhekdoek laten drukken.
Ik heb er best geld voor over om een billboard langs een snelweg te kiezen om een ticket op te tonen.
Alles ten behoeve van het creeëren en behouden van hype,.
Alles ten behoeve van het creeëren en behouden van hype,.
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 8 hours ago
Eens kijken of ik hem met de laser brander op een stuk hout kan laten branden op 't werk
Ik zeg het niet vaak, maar wat een top plan Miwer!wrote:Eens kijken of ik hem met de laser brander op een stuk hout kan laten branden op 't werk