Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 45  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2021 18:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nee. Mogen van mij best aparte feesten of stages voor komen, maar ik ga naar classic feesten voor de classic sound.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2021 18:32 
 
Hardtraxx Veteran

Sarabande schreef:
Nee. Mogen van mij best aparte feesten of stages voor komen, maar ik ga naar classic feesten voor de classic sound.

.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2021 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Las op Facebook een reactie dat ze deze line up standaard noemen en dat ze zich afvragen waar noise controllers, wildstylez, dbstf en headhunterz zijn.

:lol: :lol:

Over standaard namen gesproken.

Deze line up is vet!!

B-front classics :loving:

Heb alleen mijn twijfels over the prophet. Hoop echt dat ie classic gaat draaien en dan absoluut geen kick edits!!!!!


Laatste keer dat ik The Prophet op een classic feest hoorde, was dat echt bizar. Die gooide ook wat oude early platen erdoor, zoals JDX - Kick It In Ur Face.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2021 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Nee. Mogen van mij best aparte feesten of stages voor komen, maar ik ga naar classic feesten voor de classic sound.

Het tijdperk is denk ik te klein om hiervoor echt aparte feesten of stages te gaan geven. Dediqated is denk ik het enige feest geweest waar deze platen echt gedraaid werden. Voor de rest hoor je ze ook nergens. Dat vind ik jammer. Begrijp het sentiment verder wel zeker hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2021 18:48 
 
Hardtraxx Elite

Opzich wel eens met Roy.
Verder prima line up.

Pils harken en genieten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2021 18:51 
 
Hardtraxxer

RoyAPO schreef:
Sarabande schreef:
Nee. Mogen van mij best aparte feesten of stages voor komen, maar ik ga naar classic feesten voor de classic sound.

Het tijdperk is denk ik te klein om hiervoor echt aparte feesten of stages te gaan geven. Dediqated is denk ik het enige feest geweest waar deze platen echt gedraaid werden. Voor de rest hoor je ze ook nergens. Dat vind ik jammer. Begrijp het sentiment verder wel zeker hoor


Ja ben het wel met je eens, ik vind het vooral lekker om vergeten pareltjes te horen en met die nieuwere jaren heb je dan een wat grotere vijver om uit te vissen, zonder obscuur te hoeven worden. Zolang het maar niet van die standaard-hitjes zijn, en dat geldt net zo goed voor platen van 2006-2011.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2021 18:56 
 
Hardtraxx Addict

Ltmbr schreef:
RoyAPO schreef:
Sarabande schreef:
Nee. Mogen van mij best aparte feesten of stages voor komen, maar ik ga naar classic feesten voor de classic sound.

Het tijdperk is denk ik te klein om hiervoor echt aparte feesten of stages te gaan geven. Dediqated is denk ik het enige feest geweest waar deze platen echt gedraaid werden. Voor de rest hoor je ze ook nergens. Dat vind ik jammer. Begrijp het sentiment verder wel zeker hoor


Ja ben het wel met je eens, ik vind het vooral lekker om vergeten pareltjes te horen en met die nieuwere jaren heb je dan een wat grotere vijver om uit te vissen, zonder obscuur te hoeven worden. Zolang het maar niet van die standaard-hitjes zijn, en dat geldt net zo goed voor platen van 2006-2011.

Snap wel waar je op doeld maar ik zit persoonlijk echt niet op die sound te wachten op een classic feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2021 19:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Sarabande schreef:
Nee. Mogen van mij best aparte feesten of stages voor komen, maar ik ga naar classic feesten voor de classic sound.

Het tijdperk is denk ik te klein om hiervoor echt aparte feesten of stages te gaan geven. Dediqated is denk ik het enige feest geweest waar deze platen echt gedraaid werden. Voor de rest hoor je ze ook nergens. Dat vind ik jammer. Begrijp het sentiment verder wel zeker hoor

Ja, dan zou je 2011-2015 moeten pakken, maar alsnog ben je dan redelijk beperkt. Ik zou ook best naar een feest gaan waar het tijdperk 2006-2015 is trouwens maar dan wil ik dat van tevoren weten zodat ik me daarop kan instellen. Dan weet je van tevoren gewoon dat je ook classics hoort die geen classic sound hebben. Dat voorkomt teleurstellingen, althans, voor mij.

Vorige keer VWAB was ook echt een beetje een bleh-moment toen Frequencerz Men of Steel draaiden. Ik vind dat oprecht een vette track puur vanwege het sentiment, maar alsnog hoef ik hem op een feest als VWAB niet echt te horen. Vooral omdat het ook ten koste gaat van andere tracks die gedraaid hadden kunnen worden die wel die classic sound hebben. Frequencerz hebben bijvoorbeeld echt heel vet spul uit hun Fusion tijd van voor 2011/12 maar die hoor je vervolgens niet. Dat vind ik jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2021 19:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het enige wat je gaat krijgen met het verruimen van die tijdslimiet is dat je recentere hitjes gaat horen. Sowieso dat de meeste artiesten echt niet de vergeten pareltjes van dat tijdperk gaan pakken.

Dus hoewel die platen ook een podium verdienen, wil je dat op dit feest vermijden en juist de tijdsperiode beperkt houden zodat artiesten ook wat onbekendere platen er bij pakken (hopelijk).
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2021 19:18 
 
Hardtraxx Elite

-
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2021 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik verwacht veel van Josh & Wesz vanwege de 007 :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2021 08:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
001 - Alter Egosz
002 - AVIO (Alphaverb & Intractable One)
003 - B-Front
004 - Davide Sonar
005 - Classified
006 - Jones
007 - Josh & Wesz
008 - Low-E
009 - Psyko Punkz
010 - Slim Shore
011 - The Pitcher
012 - The Prophet
013 - Zany
014 - MC Da Syndrome


Line up bevalt me wel :thumbsup: zeker als HHZ daar nog bij zou komen. Had alleen stiekem wel gehoopt op DBSTF. Niet omdat dat nou zo verrassend zou zijn, maar omdat ik gewoon heel veel zin heb in hun hitjes op een groot geluidsysteem
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2021 09:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook een beetje een gevoel van 'mwah', maar uiteindelijk gaat dit toch gewoon een dikke dag worden (en sta ik toch weer de helft van de tijd te ouwehoeren of überhaupt niet in de zaal en dus heb ik geen recht van spreken).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2021 10:01 
 
Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
RTM93 schreef:
Heb alleen mijn twijfels over the prophet. Hoop echt dat ie classic gaat draaien en dan absoluut geen kick edits!!!!!


Laatste keer dat ik The Prophet op een classic feest hoorde, was dat echt bizar. Die gooide ook wat oude early platen erdoor, zoals JDX - Kick It In Ur Face.


The Prophet @ Tijdmachine 2015 :worship:

Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2021 10:02 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

The Prophet op Defqon.1 2011 met zijn 25 years set, never forgetti meneer spaghetti
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2021 10:51 
 
Hardtraxx Veteran

Heb nog geen mail gekregen, jullie dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2021 11:25 
 
Hardtraxx Veteran

Vriendin ziet line-up: Oh daar wil ik ook wel heen, regel jij kaarten?

Dit wordt een hele opgave xd :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2021 11:27 
 
Hardtraxx Addict

RTM93 schreef:
Heb nog geen mail gekregen, jullie dan?

Wel voor resonate
Niet hier voor

Komt nog wel lijkt. Me
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2021 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Heb nog geen mail gekregen, jullie dan?


Ook nog niet nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2021 12:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Iedereen is wel heel stellig dat HHZ de suprise act is :P Ik ga er stiekem ook wel een beetje vanuit (evt. b2b met WS en/of NC) maar het zou bijv. ook Frontliner of Gunz 4 Hire kunnen zijn ofzo.

Anyway, de line up vind ik prima (heb alleen niet zoveel met Davide Sonar). Wordt m'n eerste feestje na DediQated dus waarschijnlijk wordt alles gewoon genieten :D

GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2021 13:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Iedereen is wel heel stellig dat HHZ de suprise act is


Als je naar het silhouet kijkt van de bekende "James Bond schiet move" in de trailer, dan kan je bijna niet anders concluderen toch? Ik zou niet weten welke headliner ik er anders in moet herkennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2021 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Pommer schreef:
Iedereen is wel heel stellig dat HHZ de suprise act is


Als je naar het silhouet kijkt van de bekende "James Bond schiet move" in de trailer, dan kan je bijna niet anders concluderen toch? Ik zou niet weten welke headliner ik er anders in moet herkennen.


Daarbij, Waarom zo geheimzinnig doen om een wildstylez of DBST? Die staan wel vaker op classic feesten haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2021 14:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PEPii had toch al in de wandelgangen bevestigd gekregen dat HHZ hier zou staan? Dan is het toch gewoon waarheid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2021 14:17 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Scotty018 schreef:
Pommer schreef:
Iedereen is wel heel stellig dat HHZ de suprise act is


Als je naar het silhouet kijkt van de bekende "James Bond schiet move" in de trailer, dan kan je bijna niet anders concluderen toch? Ik zou niet weten welke headliner ik er anders in moet herkennen.

Oh heb de trailer niet eens bekeken xd Niks gezegd dan.

HHZ dus,
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2021 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 45  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten