Shockerz-Events schreef:
Wat betreft de kwestie van de gestolen shirts. We hebben inmiddels een mail ontvangen van Twan en gaan dit achter de schermen oplossen. Het zal verder geen gevolgen hebben voor biermeetings etc in de toekomst. Iedereen maakt wel eens fouten en zolang het netjes opgelost kan worden is er niks aan de hand. We betreuren het wel maar om daar in te blijven hangen wordt niemand wijzer van.
Ik mag deze organisatie wel
Shockerz-Events schreef:
We zijn druk bezig met Shockerz natuurlijk maar ook met nieuwe concepten en de volgende editie van VWAB.
Welke namen willen jullie zien? Laat het wel reëel, Alter Egosz bijvoorbeeld is niet te boeken, en van sommige artiesten weten we dat aan het concept houden lastig is ook al brief je ze nog zo goed.
Ik zou toch graag een keer The Machine op een dergelijk podium zien, vergelijkbaar aan Dreamfields vorig jaar. Geck-o en Chris One idem. Of bijvoorbeeld een Saifam artiest onder een alternatief alias