Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 50  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Bedankt, Meester Visser.

:lol: :lol:. Als er beelden zijn, is ie wel mooi aansprakelijk voor de schade idd als die vriend aangifte doet
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 13:59 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Deze jongen is later toch verwijderd van het evenement hoor. (Incident linksvoor)

Wat betreft de kwestie van de gestolen shirts. We hebben inmiddels een mail ontvangen van Twan en gaan dit achter de schermen oplossen. Het zal verder geen gevolgen hebben voor biermeetings etc in de toekomst. Iedereen maakt wel eens fouten en zolang het netjes opgelost kan worden is er niks aan de hand. We betreuren het wel maar om daar in te blijven hangen wordt niemand wijzer van.


We zijn druk bezig met Shockerz natuurlijk maar ook met nieuwe concepten en de volgende editie van VWAB.
Welke namen willen jullie zien? Laat het wel reëel, The Reb3lz bijvoorbeeld is niet te boeken, en van sommige artiesten weten we dat aan het concept houden lastig is ook al brief je ze nog zo goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
Wat betreft de kwestie van de gestolen shirts. We hebben inmiddels een mail ontvangen van Twan en gaan dit achter de schermen oplossen. Het zal verder geen gevolgen hebben voor biermeetings etc in de toekomst. Iedereen maakt wel eens fouten en zolang het netjes opgelost kan worden is er niks aan de hand. We betreuren het wel maar om daar in te blijven hangen wordt niemand wijzer van.


Ik mag deze organisatie wel :thumbsup:

Shockerz-Events schreef:
We zijn druk bezig met Shockerz natuurlijk maar ook met nieuwe concepten en de volgende editie van VWAB.
Welke namen willen jullie zien? Laat het wel reëel, Alter Egosz bijvoorbeeld is niet te boeken, en van sommige artiesten weten we dat aan het concept houden lastig is ook al brief je ze nog zo goed.


Ik zou toch graag een keer The Machine op een dergelijk podium zien, vergelijkbaar aan Dreamfields vorig jaar. Geck-o en Chris One idem. Of bijvoorbeeld een Saifam artiest onder een alternatief alias
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals eerder genoemd, namen die in die tijd misschien niet 'mega' populair waren, maar wel de nodige goeie platen gemaakt hebben (Of in die stijl kunnen draaien). The Machine, Sound Rush, Profite/Rebourne, Solutio (&The I's)/Psyched, Prefix & Density, Dozer, Geck-O.

Daarnaast een B-Front en AVIO zou ik de volgende keer weer willen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een nette organisatie is dit toch, echt hulde voor hoe jullie alles aanpakken/oplossen :)

Weet niet of het reëel is, maar zou graag Headhunterz vs. The Prophet zien :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 14:05 
 
Hardtraxx Veteran

Mij lijkt het vet om namen te boeken die je nauwelijks ziet op classic feestjes.
Wasted Penguinz(Ik zal wel in weinig gezelschap zijn hier op HT met deze aanvraag xd )
Toneshifterz.
Als het mogelijk is maar lijkt me niet The R3belz,
Radical Redemption
Digital Punk (Als hij zich aan het concept houdt)
Solutio & The I's zou helemaal gruwelijk zijn, maar dan zit je al snel tegen 2012, 2013 aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Digital Punk (Als hij zich aan het concept houdt)


Als we zijn Tijdmachine zien, laat dat maar zitten, dat valt onder het "van sommige artiesten weten we dat aan het concept houden lastig is ook al brief je ze nog zo goed." verhaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen idee of het mogelijk is om bijv. een Technoboy te boeken als zijnde The KGB's/Citizen/Zappaman (of een van zijn andere 100en aliassen). Verder The Machine, Zany & The Beholder, Digital Punk, Zatox (Zairon)..

Zoals andere het al eerder zeiden zou een millennium hardcore afsluiter niet misstaan, denk ik. Evenals een "echte" early opener. (Balistic/Pavo/Pila & The Scientist)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een aantal suggesties:
Chris One
Thera
Crypsis
Blademasterz LIVE (zodat hij daadwerkelijk alleen zulke platen draait en niet in z'n Brennan Heart classics gewoontes terugvalt)
The Machine

En hoewel jullie concept eigenlijk puur op classics is gericht, zou een pre-2006 set als opener erg tof zijn. :)

Edit: een millennium afsluiter als Promo zou ook echt geweldig zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 14:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ivan Carsten lijkt mij tof, maar geen idee of dat haalbaar is :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 14:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Daarnaast een B-Front en AVIO zou ik de volgende keer weer willen zien.

Sowieso B-Front inderdaad. The Prophet? Zette een dik setje neer op DTM. Verder nergens anders gezien. Zou zoals gezegd een uurtje hardcore aan het einde echt geniaal vinden en volgens mij is dat nog nergens anders echt vertoond.

R3bels, Chris One, Diffused, Crypsis, Toneshifterz

Netjes opgelost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet naar het feest geweest maar hoe deze organisatie in gaat op alles + afhandeling :surrender: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een hardere naam als Chris One/The Machine/Titan/Degos & Re-Done zou erg dik zijn. Verder zoals al eerder genoemd: millennium afsluiter!!! Angerfist zou helemaal perfect zijn dan. Al is het maar een half uurtje. En wat Raven zegt, een early opener zou ook gaaf zijn. Nu hoor je het eerste uurtje vooral de hitjes waarvan er een aantal vast nog wel voorbij zal komen later op de avond.

Verder, hulde aan jullie als organisatie dat jullie zo betrokken zijn! Op een gegeven moment was het geluid linksvoor ook barslecht, maat van me stuurde jullie toen een facebookberichtje en 10 minuten later was het gefixt en kreeg hij een berichtje terug met de vraag of het nu beter was. Beter kun je het niet hebben toch!

Pipa schreef:
Toneshifterz.

Die houdt zich niet zo aan het concept dus liever niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een hardtrance opener zou ik ook heldig vinden. Namen als Fausto, Mark Sherry of Scot Project, die vroeger ook openden voor feesten zoals onder andere sensation black of qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 14:17 
 
Hardtraxxer

StanDuif schreef:
Ivan Carsten lijkt mij tof, maar geen idee of dat haalbaar is :drool:

Hij blijkt toch haalbaar te zijn aangezien hij ook geboekt is voor Reactivate en Reminder (als The Nasty Boyz). Naar die beide feesten ga ik jammer genoeg niet en naar de volgende VWAB zeer wsl wel, dus daarom aub Shockerz Events, boek Ivan Carsten :thumbsup:
Namen die hier boven al genoemd zijn zijn ook zeer welkom :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 14:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Volgende editie moet ik er echt bij zijn na het lezen van al jullie verhalen. Verdomme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 14:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Raven schreef:
Bedankt, Meester Visser.

:lol: :lol:. Als er beelden zijn, is ie wel mooi aansprakelijk voor de schade idd als die vriend aangifte doet


Dat zou die graag doen ja, de vraag is alleen of de organisatie hier graag aan mee werkt, had het idee dat de security na het incident niet echt zin had om iets te doen. We werden maar snel doorverwezen naar het ziekenhuis zodat zij van het probleem af waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uit interesse trouwens, waarom is Alter Egosz niet te boeken? Heeft hij geen zin meer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 14:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
patrickjeb schreef:
Daarnaast een B-Front en AVIO zou ik de volgende keer weer willen zien.

Sowieso B-Front inderdaad. The Prophet? Zette een dik setje neer op DTM. Verder nergens anders gezien. Zou zoals gezegd een uurtje hardcore aan het einde echt geniaal vinden en volgens mij is dat nog nergens anders echt vertoond.

R3bels, Chris One, Diffused, Crypsis, Toneshifterz

Netjes opgelost.

Helemaal eens met deze man
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bastiaan schreef:
En dan een setje zouden neer zetten a la Defqon 2013 :loving:


Veel te laat. Op zo'n feest wil je het tot 2011 houden. Niet 2 jaar later.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 14:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

StanDuif schreef:
Ivan Carsten lijkt mij tof, maar geen idee of dat haalbaar is :drool:

Zeker haalbaar, staat ook op Reactivate & Reminder. Ow, is al gepost zie ik xd Nvm

Zelf zou ik graag deze namen zien
Zany & The Beholder zien of Donkey Rollers :love:
D-Block & S-te-Fan of Dee-Block & S-te-Pack
B-Front & Digital Punk
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 14:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Thera / T.C.C.
Blademasterz
Frontliner
The Pitcher solo (afgelopen keren dat ik hem zag draaide hij altijd b2b op een classic feest)
Alphaverb/AVIO live. Geen nieuwe naam, maar blijft goud.
Roman Anthony
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 14:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Of Beholder en Zany early laten openen en hardcore laten afsluiten. Drukt de kosten ook weer lekker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 14:30 
 
Hardtraxxer

Dozer
Trilok & Chiren met Mythica spul :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2017 14:33 
 
Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:

Pipa schreef:
Toneshifterz.

Die houdt zich niet zo aan het concept dus liever niet.


Daar was ik niet van op de hoogte. Wat draaide hij dan buiten het concept?
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 50  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten