Zin in! Ik ben ook te herkennen.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Te herkennen aan korte broek en maaiface.
-
CHardtraxxer
- 617 posts member since 2012
- last seen Jan 2025
Zin in, te herkennen aan een licht blauw t-shirt met heel klein be quiet erop en een biertje in m'n rechter hand.
Last edited by Casey on , edited 1 time in total.
Na 20u te herkennen aan m'n slowpokeshirt 
Korte broek en t-shirt met borstzakje waar drugs in steekt
Te herkennen aan goede dansmoves en 2 pils in de hand. Ik kom op de biermeeting een adtje voor de sfeer doen.
Ik sta naast Grimwrote: drugs
Zin in
Hoop er redelijk vanaf het begin te zijn.
Te herkennen aan m'n keta pet whahwhah
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Te herkennen aan mn lamme kop.
Iemand n extra riem bij? Krijg je na afloop gewoon terug!
Iemand n extra riem bij? Krijg je na afloop gewoon terug!
Met bob lennard in de auto 
Last edited by Paultheone on , edited 1 time in total.
-
KHardtraxxer
- 698 posts member since 2013
- last seen 19 days ago
Hoppaaa last minute nog kaartje op TS gefixt (wat een drama xD)
Zo klaarmaken en vanaf Groningen met de auto
Zo klaarmaken en vanaf Groningen met de auto
Pff dat is hier ook goed gelukt... Desalniettemin wel heel veel zin in. Miss kom ik ook nog wel naar de biermeetingwrote:Het standaard 'te veel gezopen de dag voor een festival' is weer succesvol verlopen. Desondanks ontzettend veel zin in! Ook erg benieuwd naar het broodje saté.
Hier ook een beetje ingekakt van vannacht maar dat moet straks hopelijk wel weer goed komen door de muziek 
-
UHardtraxxer
- 528 posts member since 2012
- last seen Mar 2023
JJAAAA zojuist n ticket kunnen bemachtigen!!
tot zo
tot zo
Staat iemand van Shockerz Events achter de bra linksvooraan de bar. Korte kant vooraan. Graag zsm melden daar!
Ja pff geef je ons bier kom je niet eens zelf tussen ons staan!wrote:Staat iemand van Shockerz Events achter de bra linksvooraan de bar. Korte kant vooraan. Graag zsm melden daar!
Haha er moet een hoop achter de schermen worden geregeld. Hopelijk biertjes genoeg en fijne avond traxxers!
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Goed geregeld pikwrote:Haha er moet een hoop achter de schermen worden geregeld. Hopelijk biertjes genoeg en fijne avond traxxers!
Het waren er genoeg op een paar laatkomers na!wrote:Haha er moet een hoop achter de schermen worden geregeld. Hopelijk biertjes genoeg en fijne avond traxxers!
De groepsfoto staat op mijn telefoon. Ik zal hem morgen posten, voor nu een fijn feest allemaal!
Ik kon toch echt met iedereen wel lachen en hitler aanbidden.wrote:Leuke meeting, beetje jammer alleen dat broken balance niet aanwezig was zodat we hem met zijn allen uit konden lachen