Tot morgen mensen!
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Weer lekker de kriebels te pakken! Morgen rond uurtje of 3 wel binnen hopelijk. Een paar pintemannen naar binnen hengsten morgen 
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
PM!!!!!wrote:Kaartje over. PM bij interesse!
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 14 days ago
Ik was je al voor, mijn welgemeende excuseswrote:PM!!!!!wrote:Kaartje over. PM bij interesse!
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Klote, kreeg al van 3 hardtraxxers berichtjes dat k snel moest zijn.. FACK.wrote:Ik was je al voor, mijn welgemeende excuseswrote:PM!!!!!wrote:Kaartje over. PM bij interesse!
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
RUBEN IS GOD.
wrote:Morgen rond uurtje of 2 wel binnen hopelijk. Een paar bokken heisen en klaar om te veigen
Mocht er nog iemand kaartje over hebben... heb maat die er eentje zoekt..
Pb me maar!
Pb me maar!
Ik zou morgen ook nog graag hierheen gaan, dus als er iemand een ticket voor me heeft; graag!
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 20 days ago
Nee het is gewoon zaterdag.wrote:THIS IS THE DAY!
Is het normaal dat de bussen van partyvervoer altijd later zijn dan wat er aangegeven staat?? Kan ook niemand bereiken
Kutzooi raak behoorlijk gefrustreerd hier.. bus moest om 9:30 in enschede diekman zijn, niemand staat hier?!
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 32 minutes ago
Veel plezier mannen!!
Ik baal wel redelijk
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 14 days ago
Niet lullig bedoeld, maar weet je zeker dat je de juiste tijd hebt doorgekregen? 9:30 is 4,5u voor aanvang van het feest. Dat lijkt me zelfs vanuit Enschede te vroeg.wrote:Kutzooi raak behoorlijk gefrustreerd hier.. bus moest om 9:30 in enschede diekman zijn, niemand staat hier?!
wrote:Niet lullig bedoeld, maar weet je zeker dat je de juiste tijd hebt doorgekregen? 9:30 is 4,5u voor aanvang van het feest. Dat lijkt me zelfs vanuit Enschede te vroeg.wrote:Kutzooi raak behoorlijk gefrustreerd hier.. bus moest om 9:30 in enschede diekman zijn, niemand staat hier?!
Het is gelukkig al geregeld, in de mail stond een telefoonnummer, moesten er om 11:30 zijn. Maar er staat echt 9:30. Heel vreemd..
http://party-vervoer.nl/vroeger-was-all ... 2017-bus-1
Beetje jammer.. achja, volgende keer beter opletten dus!
Edit: Zie dat het nu aangepast is, het was een foutje.
Bedankt voor het mooi weer!wrote:Veel plezier mannen!!Ik baal wel redelijk
-
HHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Dit gaat top worden! Mede door Helicaze, Fuzzy en Melvin, bedankt voor de hulp! Straks n pilsje van mij!
Lekker bezig. Zie je straks!wrote:Dit gaat top worden! Mede door Helicaze, Fuzzy en Melvin, bedankt voor de hulp! Straks n pilsje van mij!
Help deze man en win een biertje en een schouderklopje van mij.wrote:Ik zou morgen ook nog graag hierheen gaan, dus als er iemand een ticket voor me heeft; graag!
Veel plezier iedereen! Baal dat ik er niet bij kan zijn...
Het standaard 'te veel gezopen de dag voor een festival' is weer succesvol verlopen. Desondanks ontzettend veel zin in! Ook erg benieuwd naar het broodje saté.