Morgen om 18.45 uur biermeeting linksvoor op de hoek van de bar vooraan.
Wij wensen jullie sowieso allemaal veel plezier op Vroeger Was Alles Beter!
Jippieeee.wrote:Biermeeting info
![]()
*We doen een aaaaaaaadtje, adje voor de sfeer* . En dan allemaal keihard adten. Is altijd top!wrote:Adtje voor de sfeer.
fixed myself.wrote:*We doen een aaaaaaaadtje, adje voor de sfeer* . En dan allemaal keihard adten. Is altijd top!wrote:Adtje voor de sfeer.![]()
Joey, elke keer als ik je morgen zie doen we een adtje voor de sfeer.
wrote:fixed myself.wrote:*We doen een aaaaaaaadtje, adje voor de sfeer* . En dan allemaal keihard adten. Is altijd top!wrote:Adtje voor de sfeer.![]()
en die ander?!wrote:https://hardtraxx.com/member/katamaran/
Hij heeft nog geen comeback gemaakt zoals ik. Man wat een magische dag was dat.
wrote:

wrote:Er is wel een dikke kans dat Moridin terug gaat komen maar dat zal dan zijn op een moment wanneer we er weer wat tijd voor hebben. Zou bijvoorbeeld kunnen door een vet album in thema of een ander concept. Maar in ieder geval geen losse flodders om alles in leven te houden, puur om te leven.
Ben je niet goed man.wrote:fixed myself.wrote:*We doen een aaaaaaaadtje, adje voor de sfeer* . En dan allemaal keihard adten. Is altijd top!wrote:Adtje voor de sfeer.![]()
Gezellig, tijdens TNT:wrote:Biermeeting info
![]()
Mooi daar staan wij toch alwrote:Biermeeting info
![]()
Ideale timing wel ja, kunnen we tijdens de intro's en outro's bier drinken en de resterende 10 minuten los gaan.wrote:Gezellig, tijdens TNT:wrote:Biermeeting info
![]()
Wij wensen jullie sowieso allemaal veel plezier op Vroeger Was Alles Beter!Helemaal goed, tot morgen!
Wat zei je ook alweerwrote:Ik ben misschien ook pas rond 19:00 aanwezig. Gelukkig is alles voor 19:00 toch niet zo heel spannend!
Haha, ik ben ook al 2 uur lang en vanmiddag n uur op ticketswap aan t kijken. Nog zonder succes...wrote:ik heb spanning voor dit feestje terwijl ik nog steeds geen kaartje heb kunnen regelen
Mark with AKwrote:Zin in!
Te herkennen aan mijn SS uniform.