De pittige gehakt tosti's bij Remember waren ook goud!
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 14 days ago
Er gaat niks boven gemarineerde drumsticks op een feest 
Kan Jezus man. Dat jij alleen de poedersuiker van poffertje door je neus opeet godverdomme.wrote:huh eten????!??!?!????
Oja dat weet ik nog welwrote:De pittige gehakt tosti's bij Remember waren ook goud!
Ik lees pittig. Nope, absoluut niks voor mij voor een festival.wrote:De pittige gehakt tosti's bij Remember waren ook goud!
Omdat het niet in juli is.wrote:Waarom is dit pas in oktober
Huh Wow bedankt voor deze ingeving wijze Melvinwrote:Omdat het niet in juli is.wrote:Waarom is dit pas in oktober
-
CHardtraxxer
- 617 posts member since 2012
- last seen Jan 2025
Kaartjes gekocht, aanwezig met m'n beste maat!
Jo bedankt voor de kaartjes maat.wrote:Kaartjes gekocht, aanwezig met m'n beste maat!
-
CHardtraxxer
- 617 posts member since 2012
- last seen Jan 2025
XLwrote:Jo bedankt voor de kaartjes maat.wrote:Kaartjes gekocht, aanwezig met m'n beste maat!
Binnenkort komt dan eindelijk de line up online van de nieuwe editie van Vroeger Was Alles Beter! Ook zullen de befaamde broodjes saté en beenham weer aanwezig zijn ;-) De 500 'vroege vogel' tickets zijn bijna uitverkocht, profiteer nog van deze €5 korting en haal je ticket alvast op www.vwab.nl
H Y P E!!!!wrote:Ook zullen de befaamde broodjes saté en beenham weer aanwezig zijn ;-)
-
CHardtraxxer
- 81 posts member since 2015
- last seen Nov 2020
Wat zou het toch vet zijn als Heady hier een solosetje zal geven!
Op de Tijdmachine kwam jij natuurlijk al met Noisecontrollers en Wildstylez op, maar solo gaat hij er waarschijnlijk voor zorgen dat ik ga janken van vreugde!
Op de Tijdmachine kwam jij natuurlijk al met Noisecontrollers en Wildstylez op, maar solo gaat hij er waarschijnlijk voor zorgen dat ik ga janken van vreugde!
Zeker scoren maatwrote:H Y P E!!!!wrote:Ook zullen de befaamde broodjes saté en beenham weer aanwezig zijn ;-)
Hoe zit het eigenlijk met de setjes van de vorige editiewrote:Binnenkort komt dan eindelijk de line up online van de nieuwe editie van Vroeger Was Alles Beter! Ook zullen de befaamde broodjes saté en beenham weer aanwezig zijn ;-) De 500 'vroege vogel' tickets zijn bijna uitverkocht, profiteer nog van deze €5 korting en haal je ticket alvast op http://www.vwab.nl
Ik meen me te herinneren dat deze zouden komen in aanloop naar de tweede editie.wrote:Hoe zit het eigenlijk met de setjes van de vorige editiewrote:Binnenkort komt dan eindelijk de line up online van de nieuwe editie van Vroeger Was Alles Beter! Ook zullen de befaamde broodjes saté en beenham weer aanwezig zijn ;-) De 500 'vroege vogel' tickets zijn bijna uitverkocht, profiteer nog van deze €5 korting en haal je ticket alvast op http://www.vwab.nlVolgens mij was het plan dit online te gooien
Edit: Oh nee, het was wachten op toestemming blijkbaar.
Last edited by Joey on , edited 1 time in total.
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
The R3bels of Ivan Carsten zou ziek zijn, maar ben bang dat we dat soort namen sws niet meer hoeven te verwachten op classic stageswrote:Hopen op een paar verrassende namen trouwens!
Wat hardere namen later op de avond lijkt me ook heel dik! B-Front, Zany & The Beholder, The Machine of Max Enforcer. The R3belz zou ik niet overleven 
1,5 uurs setje bitte! Maar zie ook graag gewoon Thera vs geck-o omdat ze dan ook platen buiten de theracords stal kunnen draaien.wrote:Doe maar Theracords Classics
Verder hoop ik op blademasterz (maar dan echt gewoon blademasterz die zich aan het concept houdt!). Zany vs beholder ook mooi. Een dark oscillators set. Of een activator a la Defqon dit jaar (l)
Ik denk zomaar dat hier voor het VWAB publiek te weinig draagvlak voor is. + die set van Activator was early, geen tijdmachine plaatjes. Ik zou er overigens niets tegen hebben. Gewoon goaannnwrote:Of een activator a la Defqon dit jaar (l)wrote:Doe maar Theracords Classics
Activator kan ook aardige tijdmachine setjes draaien hoorwrote:Ik denk zomaar dat hier voor het VWAB publiek te weinig draagvlak voor is. + die set van Activator was early, geen tijdmachine plaatjes. Ik zou er overigens niets tegen hebben. Gewoon goaannnwrote:Of een activator a la Defqon dit jaar (l)wrote:Doe maar Theracords Classics