7wrote:Nog 24 (!!) early-bird kaarten beschikbaar dus you better be quick.
Line up komt eraan!
7wrote:Nog 24 (!!) early-bird kaarten beschikbaar dus you better be quick.
wrote:beetje Spoontech
Gaat compleet buiten de boot vallen ben ik bang en bovendien zijn er maar een paar releases in 2010 geweest.wrote:Spoontech erbij zou ik wel een geniale zet vinden. Dat is volgens mij nog niet eerder gebeurd op een classics feest, of wel?
Is echt maar een heel select groepje dat hierop zit te wachten denk ik ja.wrote: Gaat compleet buiten de boot vallen ben ik bang en bovendien zijn er maar een paar releases in 2010 geweest.
Eens, dan kan je beter een thera vs geck-o of tcc doen. Spoontech is nog steeds best een niche in het genre en voor die 20 man links vooraan prima (ook voor mij) maar marketing technisch zal dit niet gebeuren lijkt mij.wrote:wrote:beetje SpoontechGaat compleet buiten de boot vallen ben ik bang en bovendien zijn er maar een paar releases in 2010 geweest.wrote:Spoontech erbij zou ik wel een geniale zet vinden. Dat is volgens mij nog niet eerder gebeurd op een classics feest, of wel?
Blijven dromenwrote: Verder hoop ik op blademasterz (maar dan echt gewoon blademasterz die zich aan het concept houdt!)
of laat Jones ofzo een R3belz tribute set draaien. Zou hier een moord voor plegenwrote:R3belz , dan ga ik kapot

Jepwrote:Bioweapon vooraan?
Ik gok A-Lusion & Scope DJDe twee meest rechtsen zou ik zo niet weten
He ja dat kloptwrote:Ik gok A-Lusion & Scope DJ
Geen DBSTF, Scope DJ en A-lusionwrote:Pitcher, technoboy, Bioweapon, bfront, Noisecontrollers, DBSTF denk ik