Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 50  Volgende
Bericht Geplaatst op 29 mei 2017 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Kaartje is binnen, nu maar wel links voor staan.


Dat herinnert mij er weer aan dat ik maar snel even een kaartje moet halen hiervoor. Wil dit voor geen goud missen!
Bericht Geplaatst op 30 mei 2017 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melvin sjatter ff de bus a zemmer
Bericht Geplaatst op 30 mei 2017 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Melvin sjatter ff de bus a zemmer


ok á drerrie duurt nog 5 maanden kahba tijd zat, krijg znoen van jou
Bericht Geplaatst op 30 mei 2017 13:23 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ticket ook binnen, ben zeer benieuwd na alle lovende woorden.
Bericht Geplaatst op 30 mei 2017 13:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Na de positieve berichten over de vorige editie ook alvast een ticket aangeschaft. Hopelijk kan ik de datum vrijhouden.
Bericht Geplaatst op 30 mei 2017 15:50 
 
Hardtraxx Elite

Als ik wat mensen mee kan krijgen dan wel aanwezich :D
Bericht Geplaatst op 30 mei 2017 17:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaartje ook maar alvast gehaald :P Nu nog early bird
Bericht Geplaatst op 31 mei 2017 09:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

100% weer aanwezig, eerste editie was legendarisch en misschien wel een van de betere feesten ooit :love:
Bericht Geplaatst op 31 mei 2017 17:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook maar een kaartje aangeschaft. Ik ben de enige die van mijn vriendengroep gaat, maar gelukkig zijn er genoeg legends aanwezig waar ik samen mee kan dansen :$
Bericht Geplaatst op 31 mei 2017 18:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Even de line-up afwachten, dan beslis ik pas of ik hier heen ga.
Bericht Geplaatst op 31 mei 2017 19:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hopen dat er weer saté is :lol:
Bericht Geplaatst op 31 mei 2017 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stefann4 schreef:
Ook maar een kaartje aangeschaft. Ik ben de enige die van mijn vriendengroep gaat, maar gelukkig zijn er genoeg legends aanwezig waar ik samen mee kan dansen :$

De bedenker van reverse bass is er ook gewoon. :thumbup:
maikelo schreef:
Hopen dat er weer saté is :lol:

En Br beenham
Bericht Geplaatst op 01 jun 2017 15:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aanwezig. Vorige editie was 1 van de gezelligste feesten waar ik ooit ben geweest. :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 01 jun 2017 22:14 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Raven schreef:
Stefann4 schreef:
Ook maar een kaartje aangeschaft. Ik ben de enige die van mijn vriendengroep gaat, maar gelukkig zijn er genoeg legends aanwezig waar ik samen mee kan dansen :$

De bedenker van reverse bass is er ook gewoon. :thumbup:
maikelo schreef:
Hopen dat er weer saté is :lol:

En Br beenham


Sate en beenham zijn gewoon weer aanwezig :cool:
Bericht Geplaatst op 02 jun 2017 03:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JA SATÉ! (L) Kaartje net gehaald. Altijd goed idee zo midden in de nacht.
Bericht Geplaatst op 02 jun 2017 09:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Saté, daar red je levens mee.
Bericht Geplaatst op 02 jun 2017 09:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Saté, daar red je levens mee.

Ik lust geen saté :cry:
Bericht Geplaatst op 02 jun 2017 09:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan keta.
Bericht Geplaatst op 02 jun 2017 09:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
Raven schreef:
Stefann4 schreef:
Ook maar een kaartje aangeschaft. Ik ben de enige die van mijn vriendengroep gaat, maar gelukkig zijn er genoeg legends aanwezig waar ik samen mee kan dansen :$

De bedenker van reverse bass is er ook gewoon. :thumbup:
maikelo schreef:
Hopen dat er weer saté is :lol:

En Br beenham


Sate en beenham zijn gewoon weer aanwezig :cool:

Nu al legendarisch.
Bericht Geplaatst op 02 jun 2017 09:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Dan keta.

Aanwezig. :P
Bericht Geplaatst op 02 jun 2017 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
Sate en beenham zijn gewoon weer aanwezig :cool:


Als je dacht dat het niet meer beter kon. :love:
Bericht Geplaatst op 02 jun 2017 18:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat is er zo bijzonder aan saté en beenham dan? Heb ze nog niet eerder ervaren op een feest, maar miss dat ik er wel voor open sta.
Bericht Geplaatst op 02 jun 2017 18:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Wat is er zo bijzonder aan saté en beenham dan? Heb ze nog niet eerder ervaren op een feest, maar miss dat ik er wel voor open sta.


Alsof er een engeltje over je tong piest als je dat broodje saté eet hier.
Bericht Geplaatst op 02 jun 2017 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al het eten in de Maaspoort is van goede kwaliteit lijkt het.
Bericht Geplaatst op 02 jun 2017 20:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Beste feest eten wat ik tot nu toe op heb.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 50  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten