Dat herinnert mij er weer aan dat ik maar snel even een kaartje moet halen hiervoor. Wil dit voor geen goud missen!wrote:Kaartje is binnen, nu maar wel links voor staan.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Melvin sjatter ff de bus a zemmer
ok á drerrie duurt nog 5 maanden kahba tijd zat, krijg znoen van jouwrote:Melvin sjatter ff de bus a zemmer
Last edited by MelvinFR on , edited 1 time in total.
Ticket ook binnen, ben zeer benieuwd na alle lovende woorden.
Na de positieve berichten over de vorige editie ook alvast een ticket aangeschaft. Hopelijk kan ik de datum vrijhouden.
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 11 hours ago
Als ik wat mensen mee kan krijgen dan wel aanwezich 
Kaartje ook maar alvast gehaald
Nu nog early bird
100% weer aanwezig, eerste editie was legendarisch en misschien wel een van de betere feesten ooit 
Ook maar een kaartje aangeschaft. Ik ben de enige die van mijn vriendengroep gaat, maar gelukkig zijn er genoeg legends aanwezig waar ik samen mee kan dansen 
Even de line-up afwachten, dan beslis ik pas of ik hier heen ga.
De bedenker van reverse bass is er ook gewoon.wrote:Ook maar een kaartje aangeschaft. Ik ben de enige die van mijn vriendengroep gaat, maar gelukkig zijn er genoeg legends aanwezig waar ik samen mee kan dansen
En Br beenhamwrote:Hopen dat er weer saté is
Aanwezig. Vorige editie was 1 van de gezelligste feesten waar ik ooit ben geweest. 
Sate en beenham zijn gewoon weer aanwezigwrote:De bedenker van reverse bass is er ook gewoon.wrote:Ook maar een kaartje aangeschaft. Ik ben de enige die van mijn vriendengroep gaat, maar gelukkig zijn er genoeg legends aanwezig waar ik samen mee kan dansen
JA SATÉ!
Kaartje net gehaald. Altijd goed idee zo midden in de nacht.
Ik lust geen satéwrote:Saté, daar red je levens mee.
Nu al legendarisch.wrote:Sate en beenham zijn gewoon weer aanwezigwrote:De bedenker van reverse bass is er ook gewoon.wrote:Ook maar een kaartje aangeschaft. Ik ben de enige die van mijn vriendengroep gaat, maar gelukkig zijn er genoeg legends aanwezig waar ik samen mee kan dansen
Als je dacht dat het niet meer beter kon.wrote: Sate en beenham zijn gewoon weer aanwezig
Wat is er zo bijzonder aan saté en beenham dan? Heb ze nog niet eerder ervaren op een feest, maar miss dat ik er wel voor open sta.
Alsof er een engeltje over je tong piest als je dat broodje saté eet hier.wrote:Wat is er zo bijzonder aan saté en beenham dan? Heb ze nog niet eerder ervaren op een feest, maar miss dat ik er wel voor open sta.
Al het eten in de Maaspoort is van goede kwaliteit lijkt het.